EU časti tečaj varne vožnje na Vranskem

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Cudno da tega ne dajo v kaksno reklamo za varnost v prometu, ce so res tako slabe razmere pri nas.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik testni_voznik pravi:
Bil danes tam in most stoji!
Bilo je enkratno, čeprav sem morda pričakoval še malo več.
Sploh zadnja vaja, ko ti zadek odnese nikakor plošči ni uspelo, da bi me obrnilo.
Je inštruktor rekel da brezveze, da še naprej testiramo.
frown-1.gif

Edina stvar, ki me ni pustila hladnega je nastavitev sedeža.
Praktično 99% vozi z povsem napačno nastavljenim sedežem.

Ma saj je logično, da nihče ne vozi s takim sedežem, kot je pravilno, ker je položaj na začetku grozno neudoben. Jaz sem bil siguren, da imam vredu naštimano (že po predavanju) pa me je še vseeno ful pokonci bolj postavil. Dejansko se od zunaj boljše vidi, kako sediš. Ti misliš, da si že povsem navpično, pa maš nasonjalo 20°nazaj.

Meni je bilo največje presenečenje, koliko dejansko ESP pomaga v mojem avtu. Recimo na plošči, tega nisem opazil, je bilo prektično enako, ampak v krogu (pol "snega" pol mokro) je bil pa ogromen učinek. S ESP je bila izstopna hitrost 38, brez pa sploh ne vem, ker sem avto toliko lovil. Sem pa že od prej vedel, da ma moj avto lahko rit in sem imel tako veliko več oversteera kot understeera.

Najboljša vaja pa itak zasledovalna
grin1.gif
Eni bedaki pa vozijo 100m varnostne razdalje za inštruktorjem, ko sploh ni efekta in inštruktor potem čaka ali pa sploh ne bremza in vozi 70. Jaz sem mu pa tesno sledil in sma šla po prvi ravnini čez 120, da ima vaja dejansko efekt.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Ja saj za inštruktorjem tam vozijo 100m za njim, v resnici imajo pa 3m varnostne razdalje...
V naši skupini so bili trije taki, ki so pri zaviranju šli še celo dolžino avta naprej.. inštruktor se jim je pa baje samo smejal iz avta
grin1.gif

na koncu pa v šali pripomnil, da se naj za njim na cesti ne vozijo...
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
ksz

Zdaj v petek, 15.10.2010 bo spet akcija za varno vožnjo... tako, da se pripravite za kviz, hehe
smile-1.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Bi kdo napisal kako poteka dan? Najbrž piše na spletni strani, ma bi rad prebral od enega udeleženca kako je vseskupaj zorganizirano.
Koliko vaj je?
Jo lahko ponavljaš?
Čakanje med vajami?
A je kaj akcije po poligonu?
....

Hvala.
 
Nazadnje urejeno:

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Malo pobrskaj po temi, ker je že vse napisano.

vaj je okrog 8 se mi zdi
ponavljaš vsako vajo večkrat
čakaš toliko časa kolikor vas je v skupini, običajno nekaj minut
kakšno akcijo bi ti mel na poligonu? :D edina "akcija" je to, da voziš vzporedno z inštruktorjem in vmes zavira na polno.. da vidiš kakšna je tvoja varnostna razdalja in če bi poknil v njega
smile-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Bi kdo napisal kako poteka dan? Najbrž piše na spletni strani, ma bi rad prebral od enega udeleženca kako je vseskupaj zorganizirano.
Koliko vaj je?
Jo lahko ponavljaš?
Čakanje med vajami?
A je kaj akcije po poligonu?
....

Hvala.

prideš, predavanje 1 uro, potem na poligon malo slalomirat med stožci (za ogrevanje) in potem še na poligonu predavanje o postavitvi sedeža, nakar vsem postavi sedež v pravi položaj in še malo slaloma

potem smo mi imeli 1 uro pavze, za kosilo (dobiš tam bon)

potem smo se spet razdelili v dve skupini in potem pač odvisno od skupine vrstni red (vaje pa na koncu enake):
zaviranje na mešani podlagi po klancu navzdol z različnimi hitrostmi (eden dela ostali čakajo, tako je pri vseh vajah)
potem preganjanje po poligonu po vzporednem pasu za inštruktorjem (test varnostne razdalje, eni smo se pri tem zabavali, drugi pa so držali 100 metrov varnostne razdalje in popolnoma zgrešili namen vaje, ker dvomim, da tako vozijo v resnici)
zaviranje na gladki podlagi
zaviranje na gladki podlagi in izmikanje oviri (ti dve vaji na istem poligonu)
izogibanje oviram na gladki podlagi brez zaviranja (sosednji poligon)
test z hidravlično ploščo (odnašanje zadka) na istem poligonu kot zgornja
krog z gladko in hrapavo površino (180°gladko, 180° grobo) - vsak 5 krogov v levo in 5 v desno, radar meri vstopno in izstopno hitrost iz gladkega dela, če imaš srečo in delate to vajo zadnjo, potem se lahko pri tej vaji "zdivjaš"

meni je bilo edino to slabo, da je bilo premalo plošče, smo verjetno samo 5x prišli na vrsto vsak ali pa 6x