Energetska preskrba gospodinjstev

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.636
4.369
113
Glede na analizo potenciala bi s tremi 200-metrskimi vetrnimi agregati, ki naj bi vsak imel moč najmanj 3,5 megavata, letno proizvedli dobrih 28.000 megavatnih ur električne energije, kar zadošča za porabo skoraj 7000 gospodinjstev, je navedeno v razgrnjenem gradivu.

Kaj pomeni 200 metrski agregat?

pa naj okoliškim prebivalcem dajo nižje kw ure za plačat, pa se bodo hitro strinjali.
Nemci so porihtali v enem mestu, da so solastniki, pač zemlja pa to in ko dobijo neki delež od tega se takoj strinjajo z postavitvijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.990
9.528
113
Žalostno, da tale Muller "ne pozna načina, kako bi to delovalo", čeprav so takih načini znani in delujoči ...
Žalostno, da ti osnove fizike niso jasne. In, kako bi to delovalo? V Nemčiji jih že tolče, vi pa še kr rožice sadite strankam. Prodaja pa se, kot vroče žemljice.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Ja dejstva, predvsem fizikalna, so nekaj nepotrebnega za ekofašiste. Razumejo šele ko jih udari po trdi buči.
Od proizvodnje oziroma pomanjkanja realnih virov (paneli in ventilatorji to niso) do daljnovodov in trafo postaj, vse je dimenzionirano na porabo brez avtomobilov.
Jaz ne bi pisal, da so to ekofašisti. So tisti, ki se brigajo samo za lastno rit in vpijejo, če se njihovih želja ne da izpolniti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Daj nam ti razloži načine.
Kaj naj ti razlagam? Taki sistemi delujejo, tudi v SLO. Polnilnica (in tudi SE, hranilnik, TČ ...) je krmiljena tudi glede na zahteve upravljavca omrežja (namesto ali oleg npr. zahtev podjetja, ki opravlja primerno/sekundarno regulacijo ali dobavitelja EE). Pa saj ni nobena znanost. Ni pa to še v širši uporabi.
Lej, tole je recimo en tak sistem za doma, za malo denarja, ki to sprobano zna (ker to že laufa na vedno več lokacijah): https://www.vrhunskaemobilnost.si/e-upravljanje/optimoon-za-podjetja/
Ni pa to še vse idelano, popolnoma povezano med vsemi sistemi ipd. Ampak ne drži pa, da takih sistemov ni. So, tudi v Nemčji.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Žalostno, da ti osnove fizike niso jasne. In, kako bi to delovalo? V Nemčiji jih že tolče, vi pa še kr rožice sadite strankam. Prodaja pa se, kot vroče žemljice.
KO je lokalni trafo dovolj obremenjen (sli pa RTP, ali pa celo omrežje), se pač pošlje komada, da se zmanjša poraba, in sistemi zmanjšajo porabo (počesnejše ali začasno ustavljeno polnjenje, ustavitev polnjenja ali jemanj energije iz hranilnikov, zmanjšanje moči TČ ipd ipd.). Glej moj post zgoraj.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.990
9.528
113
Scenarij. Zunaj -15 kak teden dni, na elektrarnah sneg, cela četrt pa na TČjkah in zjutri morjo v službo s fensi Teslami.... tvoja pravljica v obstoječem sistemu pade. Ko bo to enkrat padlo bo kaos in bo sanj o trajnostnem bulšitu konec. V Nemčiji je že zanimiv, ker jim Poljaki ne bodo večno kurli premoga za njihov trajnostni brezogljični bulšit.
Brez konkretnih vložkov tako v omrežje kot v nove elektrarne je to kar ti ta hip prodajaš, kot vroče žemljice, žal iluzija. In tud pri nas bo hitr nekomu zazvonil alarm in gretje plus vožnja na štrom ne bo več tko zelo pocen.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.990
9.528
113
Hranilnikov elektrike pa ta hip še ni. To kar je je bolj pljunek v jezero potreb. Mogoče čez 5 do 10 let, ta hip ne.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.989
3.644
113
Odlično, sedaj lahko prakticno prenehajo z razvojem fuzijskega reaktorja in kupijo ene par teh generatorjev pa bo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

mags

Fizikalc
11. nov 2020
206
98
28
kalbo Scenarij. Zunaj -15 kak teden dni, na elektrarnah sneg, cela četrt pa na TČjkah in zjutri morjo v službo s fensi Teslami....

Povej samo eno četrt, kjer je situacija , kot jo navajaš, mislim da ti ustvarjaš pravljice.
Kaj res ne premoremo kanček korektnosti, realnosti , skoz neko prazno nabijanje in sam negativizem
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.990
9.528
113
kalbo Scenarij. Zunaj -15 kak teden dni, na elektrarnah sneg, cela četrt pa na TČjkah in zjutri morjo v službo s fensi Teslami....

Povej samo eno četrt, kjer je situacija , kot jo navajaš, mislim da ti ustvarjaš pravljice.
Kaj res ne premoremo kanček korektnosti, realnosti , skoz neko prazno nabijanje in sam negativizem
Še ni, glede na norijo ki jo gledamo pa to komot pride.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.134
5.077
113
Nuku`Alofa
Kaj naj ti razlagam? Taki sistemi delujejo, tudi v SLO. Polnilnica (in tudi SE, hranilnik, TČ ...) je krmiljena tudi glede na zahteve upravljavca omrežja (namesto ali oleg npr. zahtev podjetja, ki opravlja primerno/sekundarno regulacijo ali dobavitelja EE). Pa saj ni nobena znanost. Ni pa to še v širši uporabi.
Lej, tole je recimo en tak sistem za doma, za malo denarja, ki to sprobano zna (ker to že laufa na vedno več lokacijah): https://www.vrhunskaemobilnost.si/e-upravljanje/optimoon-za-podjetja/
Ni pa to še vse idelano, popolnoma povezano med vsemi sistemi ipd. Ampak ne drži pa, da takih sistemov ni. So, tudi v Nemčji.

Tale sistem je namenjen eni firmi na sistem, brez povezave s transformatorsko postajo za celo ulico, o kateri je bilo govora. Če bi hoteli tak sistem uvesti na nivoju dobaviteljeve trafopostaje za ulico, bi morala imeti trafopostaja podatke o vseh porabnikih in to z možnostjo, da sama trafopostaja regulira porabo posamezne polnilnice z namenom "optimizacije" porabe. Seveda to s tehničnega stališča pomeni predelavo trafopostaje in predelavo vseh polnilnic, da jih bo lahko trafopostaja regulirala glede na obremenitev, z družbenega stališča pa lahko pomeni tudi način regulacije polnilnic. Ali bodo zmanjševali vse enako ali pa bodo uvedli prioritete in s tem diskriminacijo manj enakih? Ali bodo bolj zapirali polnilnice avtov z bolj polno baterijo? Kaj pa če ima tisti z bolj polno baterijo le-to manjšo in rabi bolj polno baterijo? In tudi ko porihtajo eno ulico, bo takoj za tem treba porihtati isto na nivoju daljnovoda in dalje na proizvodnji. Skratka, na papirju in mogoče na nivoju enega porabnika (da citiram tvoj članek "omogoča, da maksimalno izkoristite energijo in priključno moč, ki jo imate na razpolago") še gre, na nivoju ulice z eno trafopostajo pa ne več, ker nobena trafopostaja niti približno ne zmore zagotavljati napajanja s priključno močjo vseh porabnikov, ki so nanjo priključeni. Po spominu sem nekoč nekje zasledil podatek za VB, da samo istočasna uporaba vseh fenov za lase sesuje omrežje v UK. Pa govorimo o mnogo manjših porabnikih kot je polnilnica...
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.134
5.077
113
Nuku`Alofa
Glede na analizo potenciala bi s tremi 200-metrskimi vetrnimi agregati, ki naj bi vsak imel moč najmanj 3,5 megavata, letno proizvedli dobrih 28.000 megavatnih ur električne energije, kar zadošča za porabo skoraj 7000 gospodinjstev, je navedeno v razgrnjenem gradivu.

Kaj pomeni 200 metrski agregat?

pa naj okoliškim prebivalcem dajo nižje kw ure za plačat, pa se bodo hitro strinjali.

Kratka računica.
trije agregati po 3,5 megavata je 10,5 megawatov.
Leto ima 365 krat 24 je 8760 ur.
Teoretična proizvodnja je 8760 krat 10,5 megawatov je 91980 megawatnih ur.
Oni pa bodo proizvedli 28000 megawatnih ur oziroma eno tretjino teoretične proizvodnje. Z drugo besedo, ta gospodinjstva bodo imela elektriko eno tretjino leta, dve tretjini pa ne. seveda gledano na isti način kot oni hvalijo svoj poslovni model. Elektrike na takem energetskem nivoju in za primerno ceno žal ne moremo shranjevati. Niso to žemljice, ki jih pek ponoči speče in potem prodaja ves dan. Je treba kar vsako speči tisti trenutek in toliko kot je tisti trenutek porabe.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.990
9.528
113
Tale sistem je namenjen eni firmi na sistem, brez povezave s transformatorsko postajo za celo ulico, o kateri je bilo govora. Če bi hoteli tak sistem uvesti na nivoju dobaviteljeve trafopostaje za ulico, bi morala imeti trafopostaja podatke o vseh porabnikih in to z možnostjo, da sama trafopostaja regulira porabo posamezne polnilnice z namenom "optimizacije" porabe. Seveda to s tehničnega stališča pomeni predelavo trafopostaje in predelavo vseh polnilnic, da jih bo lahko trafopostaja regulirala glede na obremenitev, z družbenega stališča pa lahko pomeni tudi način regulacije polnilnic. Ali bodo zmanjševali vse enako ali pa bodo uvedli prioritete in s tem diskriminacijo manj enakih? Ali bodo bolj zapirali polnilnice avtov z bolj polno baterijo? Kaj pa če ima tisti z bolj polno baterijo le-to manjšo in rabi bolj polno baterijo? In tudi ko porihtajo eno ulico, bo takoj za tem treba porihtati isto na nivoju daljnovoda in dalje na proizvodnji. Skratka, na papirju in mogoče na nivoju enega porabnika (da citiram tvoj članek "omogoča, da maksimalno izkoristite energijo in priključno moč, ki jo imate na razpolago") še gre, na nivoju ulice z eno trafopostajo pa ne več, ker nobena trafopostaja niti približno ne zmore zagotavljati napajanja s priključno močjo vseh porabnikov, ki so nanjo priključeni. Po spominu sem nekoč nekje zasledil podatek za VB, da samo istočasna uporaba vseh fenov za lase sesuje omrežje v UK. Pa govorimo o mnogo manjših porabnikih kot je polnilnica...
Brezveze to njemu razlagaš. On pač rožice sadi. Prej je sadil rožce o tistih ki so dal lepš avto za vikend, dons pač tole. Sej zamert mu ne morš, človk pač služ kruh.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.989
3.644
113
Naša lokalna trafo postaja ima na našem izvodu 100A varovalke (kabel 70mm² Alu), gor je tam nekje 12 priključkov, predvidevam, da večina s 3x25A varovalkami. Dovolj bo že če štirje priklopijo polnilnice do priključne moči, pa smo v temi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gavran