Dunajska cesta le še z enim voznim pasom za avte

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Sorry, ampak tule butaš v prazno. Dokler JPP ne bo primerno razpreden (ne pa, da bi recimo jaz z busom porabil 2x več časa do službe), ......
S tem sistemom bodo dosegli točno to o čemur sanjaš. Zaradi gneče se bo čas vožnje v službo močno povečal, z avtobusom pa nekoliko zmanjšal, tako da boš lahko rekel, da z busom precej prej prideš v službo, kot pa z avtom.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.393
5.667
113
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.122
6.950
113
pri taščici
Pa to ravno sedaj pises ko hocjo ukinit porodnisnico trbovlje, brezice, kranj...
Sicer pa podpiram JP, tako da ga obcasno tudi uporabljam. P+R bi pa moral razsirit tudi drugam ne samo na dolgi most. Da naredijo 10 P+R bo precej bolje
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Pa da še malo pohvalim DARS, k res dost dosledno nadzira vinjete. Če bi tako dosledno pregledovali kontrolorji karte na busih se mi zdi, da bi bilo malo švercerjev. Pač v vsaki gajbi so je tud par gnilih jabolk. je.bat ga.

na slovenskih AC naredim letno 15-20kkm, zdaj imamo vinjete kako dolgo? 2 ali 3 leta?

1 x so me kontrolirali
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
mene še nikoli niso, samo stojijo pa, in ustavljajo tiste, k jo nimajo.

saj to je kontrola?

ja 1x sem se mimo peljal v vseh teh letih, ustavili me itak niso ker mam vinjeto..
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
hja, pol pa ne vem, po katerih ac se vozis, in ob katerih urah. jest jih zihr srečam 3-4x na mesec na logu.
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
KSZ
Glede JP in kontrole: Nadzor ima: Voznik, Kontorlor (LPP-ja), Mestni redar in Inšpektor!
Voznik ti NE SME preprečiti vstopa v avtobus, ker je to javno prevozno sredstvo in ne rabi gledat ali se je potnik validiral, ker se mu na veliko to izpiše na zaslonu in mu je potrebno samo pritisniti na tipko "kliči kontrolorja"
Glede klicanja policije na bus je pa to nepotrebno ker ima Lpp za take zadeve Redarje
wink-1.gif
, ki so pa seveda mobilni.

LP.S
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.185
113
Jaz sem se že vsaj 50 mimo njih peljal je pa res da so na dolenki stali včasih vsak dan
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik skorpy pravi:
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
KSZ...

Jaz imam drugačen precej bolj učinkovit in trajnosten ukrep. Ko sem nazadnje gledal statistiko MOL na statističnem uradu, sem ugotovil, da v MOL živi cca. 90.000 delovno aktivnih prebivalcev, zaposlenih na območju MOL pa je cca 200.000. Rešitev je preprosta, iz Ljubljane je potrebno preseliti cca. 100.000 delovnih mest, ukiniti vse projekte novih poslovnih stavb znotraj AC obroča in sploh na območju MOL. Odpirajmo nova delovna mesta izven Ljubljane in bomo na dolgi rok zmanjšali dnevne migracije in s tem prometno preobremenjenost Ljubljane. Hkrati se bo na dolgi rok povečala tudi kvaliteta življenja prebivalstva, obremenitev okolja,...
467716-post_slo.gif

edino pravilno, pol firm se bi lahko preselilo na obrobje, pa bolnišnice tudi.... pa nikakor ne trdim da v enem letu, v nekaj letih pa komot... postopoma
sliši se vse super, ampak ampak kot prvo, kdo bo vse to plačal?
kot drugo pa, to je stvar, ki bi jo morala urediti kvečjemu država (vlada), ki pa ima trenutno problemem sama s sabo in nekako ni videti, da se bo v bližnji prihodnosti kaj začelo delati na tem. problem pa obstaja že danes in bo vsako leto slabše, zato LJ župan (trenutni in prihodnji) ne morejo čakati na boljše čase.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Dunajsko naj enostavno razširijo za po en pas na vaski strani. Pač podreš par zgradbm, in je. Enako prprosto in nič bolj nadležno kot ožit cesto z rumenimi pasovi ...

Resna rešitev: uredit parkiranje v mestu (parkirne hiše in nič parkiranja na ulicah) in naredit podemsko ob glavne vpadnice + avtobusne feeder linije. Potem bo JPP uporaben. In center mesta ne bo umiral na obroke, ker se bo vse selilo ven.
seveda, rušenje zgradb vzdolž vpadnic bi stalo samo nekaj 10 milijonov evrov, skratka sitnica za LJ občino. trenutno je občina tako zapufana, da še vrtnarije ravnikar ne morejo izseliti in dokončati titovo cesto.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Dejansko jim na Dunajski ostane za zrušit samo cca 10 starih bajt (5 mil. max, če ni preveč VIP-a). Vse ostalo je 2,5 km nove šestpasovnice na lastnih zemljiščih (recimo 20-30 milijonov). Ni sicer zastonj, prav tako pa tudi ni neka velikanska cifra. Za štadion so jo izprsili kot keks.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.461
575
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Dejstvo je, da se Slovenija spreminja v Ljubljansko mestno državo. Dokler tega trenda ne bomo ustavili bo v Ljubljani samo še večja gužva.
Torej Slovenija ni enako Ljubljana, ampak še kaj drugega. Tudi ne vem kako sofisticiran javni prevoz ne more pomagati Ljubljani, če je treba vsak dan v Ljubljano spraviti toliko ali pa še več ljudi kolikor jih živi v Ljubljani.

Dajmo biti ekološki in na dolgi rok zmanjšajmo masovne delavske migracije iz Zasavja, Gorenjske, Dolenjske, Primorske, celo Štajerske potem bo tudi v Ljubljani manjša gužva.

Prazni obrtno industrijskih con je izven Ljubljane dovolj. Dodatne infrastrukture skoraj ne rabimo. Dobre cestne povezave so pa še kje drugje ne samo v Ljubljani.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Dejansko jim na Dunajski ostane za zrušit samo cca 10 starih bajt (5 mil. max, če ni preveč VIP-a). Vse ostalo je 2,5 km nove šestpasovnice na lastnih zemljiščih (recimo 20-30 milijonov). Ni sicer zastonj, prav tako pa tudi ni neka velikanska cifra. Za štadion so jo izprsili kot keks.
.. kar je v končni fazi 20-30 milijonov dražje, kot pa rešitev, ki so jo predlagali. kaj misliš, katera je lažje izvedljiva, glede na to, da imajo težave že z rušitvijo ene same stare bajte, kaj šele 10
smile-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
težave z vrtnarijo imajo samo zato, ker so hoteli lastnika zajebat oz. so ga že enkrat zajebali, zdaj jim pa vrača
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Predlagana rešitev je zgolj "rešitev" brez podlage. Koristila bo samo trolam št. 6 in 8, ostalim bo ob konicah močno poslabšala delovanje.
Po domače, namesto da bi naredili konkretno prometno študijo, bodo kar z barvanjem črt poskušali ugotoviti primerno rešitev, poskusni zajčki pa bomo potniki tako na trolah kot v svojih vozilih. Prednost te rešitve je, da se jo da skenslati na isti način, kot jo uvesti.
evil.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če bo tako šlo naprej, bodo cene nepremičnin, predvsem poslovnih, v centru pač padle in bo spet veselo.
smile-1.gif

Sicer pa itak nobeno pametno podjetje, ne bi svojih prostorov najemalo nekje, kjer je promet totalno v kolapsu. In ker je v Sloveniji javni prevoz na psu, bližina železniške in avtobusne postaje sploh ni več neka prednost.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Dunajsko naj enostavno razširijo za po en pas na vaski strani. Pač podreš par zgradbm, in je. Enako prprosto in nič bolj nadležno kot ožit cesto z rumenimi pasovi ...

Resna rešitev: uredit parkiranje v mestu (parkirne hiše in nič parkiranja na ulicah) in naredit podemsko ob glavne vpadnice + avtobusne feeder linije. Potem bo JPP uporaben. In center mesta ne bo umiral na obroke, ker se bo vse selilo ven.
seveda, rušenje zgradb vzdolž vpadnic bi stalo samo nekaj 10 milijonov evrov, skratka sitnica za LJ občino. trenutno je občina tako zapufana, da še vrtnarije ravnikar ne morejo izseliti in dokončati titovo cesto.

Potem naj a nesposobnezi dajo mir. Jebat ljudi v glavo, ker se nekomu zdi, da moa biti ekoloski, je kriminal. Kakorkoli obrnes, se bodo skupni casi potovanja povecali (ne glede na tip prevoza) - temu pa tezko recem napredek.