Dunajska cesta le še z enim voznim pasom za avte

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
zmaga.gif



Odlično! Zraven še zaprtje Slovenske za osebni promet... Upam, da čimprej podobno tudi na Tržaški in Celovški.

Seveda bi bilo fino, da bi se LPP malo moderniziral v smislu, da je možno vstopat pri vseh vratih in ne le spredaj (sedaj, ko je Urbana, je to še posebej idiotsko).

Sicer je za pričakovat ogromno tarnarja, ampak v končni fazi bo enako kot z vsemi podobnimi stvarmi, ki jih kopiramo z zahoda (protikadilski zakon npr.) - izkažejo se kot velik korak naprej.

Podpis pod to
zmaga.gif


En primer, Dunaj! Bratranec niti pod razno ne razmišlja o nakupu avta a stric živi v 4.bezirku in ima avto /plačuje letno nekih 150-180€ za parking v tej coni a kaj ko free parkinga v tej coni ni ko ga rabi in se lepo pelje v službo z bus-om
wink-1.gif


Ko dobimo za plačat eko takso za vstop v ožji del mesta tudi rumenih pasov ne bomo potrebovali
cry12bpy.gif
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Glede na to, da se bo število pasov zmanjšalo za 50%, bi se moral za 50% zmanjšati tudi promet, če bi hoteli imeti pretočnost kot je zdaj (ajde, poenostavljeno). Grem stavit, da toliko ne bo prešaltalo na bus.

Dunajsko bi morali razširiti na 3 pasove in enega nameniti busom. Vse ostalo je fail.

Saj res, dodajmo zraven še zaporo Slovenske in bo lahko Zoki med 15. in 17. uro poslal na ceste redarje, da delijo kazni za parkiranje na cesti.
aplauz.gif

Se strinjam!!! Ko je župan pred časom lansiral idejo, da bi dunajsko razširil za en pas na vsaki strani, semto idejo končno pozdravil in si rekel - vendarle bo nekaj res koristnega skušal storiti...očitno pa je žal šlo le za besede, da se potem rešuje na hitro na tak način, da se odvzame en pas, pa se mi zdi velika napaka. Zelo velika. Zdi se mi, da bo tale Zmajev rep bolj podoben Zmajevemu ****...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:

Fino je, če mesto gradiš "na novo". Potem lahko narediš petpasovne vpadnice.

Projekt širitve glavnih vpadnic v Ljubljani pa je nekaj, kar je po mojem še najmanj desetletje stran, saj bo potrebno podreti tudi nekaj stavb (sploh na Zaloški in Celovški).

Strinjam se, da je to rešitev "na pol" in da bi bilo odlično, če bi bil zadaj tudi učinkovit mestni promet. Ampak po drugi strani sem mnenja, da tudi to še pride. Tako kot so stvari sedaj, je povsem nesmiselno vpeljevat nove avtobuse, saj je že sedaj ob konicah izrazit efekt, ko se začnejo avtobusi iste linije "zasledovat" in že nekje pri Bavarskem dvoru vozijo praktično skupaj. Ko bodo imeli svoje dedicated linije, bo tega precej manj.

problem je v tem, da dedicated linije ne morejo obstajat, ker je čisto preveč križišč

kaj bo pa z vsemi vozili, ki hočejo zavijat desno? tam bodo te avtobusne linije zabasane in bo spet isto sranje
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:


kaj bo pa z vsemi vozili, ki hočejo zavijat desno? tam bodo te avtobusne linije zabasane in bo spet isto sranje

Ti povem kaj je bilo ko so naredili najbolj tparasto študijo v LJ. (rekonstrukcija pasov na Gosposvetski)

Citiram:
Če bodo vozniki osebnih vozil omejevali pretok mestnih avtobusov, bomo pa pač prisiljeni "prepovedati" zavijanje v desno
bonk.gif


Vem da izjava ni vredna komentarja!

LP;S
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
potem morajo še prepovedat vožnjo naravnost... tam se na 100m križata "avtobusni" in navadni pas 2X!!!
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.318
7.343
113
Citat:
Uporabnik PinoLavatrice pravi:
nič ni zastonj!

mar ste pričakovali da je opankar altruist?
hysterical-1.gif


evo potencialnega odgovora:
Največjo taksi službo v Ljubljani Metro naj bi kupil sin župana Zorana Jankoviæa Jure ali podjetje županovih sinov Electa
Ce jo bo kupil bo to najslabsa mozna nalozba. Metro ima cca 10 svojih voznikov, vsi ostali so s.p.-ji in d.o.o.-ji ki metroju placujejo le za posredovanje strank. Sama firma je povsem nemodernizirana in zastarela, cca 30% klicev gre v nic. Zaradi nikakrsnega odnosa zaposlenih v centrali pa kar konkreten % potemcialnih strank uporablja usluge konkurence. Vrednost metroja je samo v blagovni znamki. Vse ostalo ni vredno 5000 eur. Se je pa vedno govorilo med taksisti da se prodaja, samo cene so bile razlicne - od 300k do 1mio.

Skratka - metro bi se splacal ob modernizaciji in povecanju lastnega voznega parka.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.270
113
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Jaz pa tole zelo podpiram. Pri nas hoče vsak kura* z avtom na šiht. Jaz bi se prez pardona vozil na šiht z busom, če bi imeli normalno povezavo Šiška-Bežigrad.

šiška bežigrad? đabe. kaj pa če bi imel vsakodnevno relacijo kamnik - ljubljana? in pol še cel dan gor pa dol po ljubljani, po centru in okolici (stranke pa to)? bi še vedno podpiral to spremembo? z avtobusom lahko tri dni opravljam delo enega dneva.... yeey

sej na splošno vem da hočejo dobro (mol) ampak spet ne na pravi način
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.270
113
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Ti imas pac sreco, kot si napisal, in ti tudi ne bi padla krona z glave, ce bi sel na 25ko (oziroma ustrezen drug avtobus, odvisno od kje pac si). Marsikdo pa ni doma tako blizu in mu javni tarnsport pobere od uro in cetrt do dve uri v eno smer. Da se bo nekdo vozil 3-5 ure na dan, vsak dan, v 8-urno sluzbo, vmes pa se zmrzoval po postajah, se namakal na dezju, kuhal na soncu in cakal JP, ki zamuja, je iluziorno pricakovati.

467716-post_slo.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Ko je župan pred časom lansiral idejo, da bi dunajsko razširil za en pas na vsaki strani, semto idejo končno pozdravil in si rekel - vendarle bo nekaj res koristnega skušal storiti...očitno pa je žal šlo le za besede, da se potem rešuje na hitro na tak način, da se odvzame en pas, pa se mi zdi velika napaka. Zelo velika. Zdi se mi, da bo tale Zmajev rep bolj podoben Zmajevemu ****...
Bod prepričan da bo ta ukrep blagodejno vplival na občinsko/državno blagajno in povečal produktivnost redarjev/policajev.
Cilj vse takih ukrepov je zaslužek. Boli župana qrac, koliko časa se ti v službo voziš.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Jaz pa tole zelo podpiram. Pri nas hoče vsak kura* z avtom na šiht. Jaz bi se prez pardona vozil na šiht z busom, če bi imeli normalno povezavo Šiška-Bežigrad.

Jaz pa ne. Sploh zdaj ko moram froca vozit v vrtec. Da je ne bom slučajno nosil
priden.gif

Mala bi se sigurno z veseljem peljala v vrtec z busom.
evil.gif
 
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Jaz pa tole zelo podpiram. Pri nas hoče vsak kura* z avtom na šiht. Jaz bi se prez pardona vozil na šiht z busom, če bi imeli normalno povezavo Šiška-Bežigrad.

Jaz pa ne. Sploh zdaj ko moram froca vozit v vrtec. Da je ne bom slučajno nosil
priden.gif

Mala bi se sigurno z veseljem peljala v vrtec z busom.
evil.gif

Ni tam bus linije. pa tudi če bi bila, jo moram nositi do postaje, od postaje do vrtca in potem še nazaj. Glih mam cajt, voljo in željo še za ta fuk. Zato pa imamo avtomobile, da nam določene stvari olajšajo in se nam ni treba klatiti po z bacili nabitimi smrdečimi avtobusi. Kdor hoče gre lahko še vedno na bus. Nisem kupil avta, da se bom vozil z busom.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Fajn bi blo npr. dat za en mesec zastonj LPP da bi se videlo koliko ljudi bi se pravzaprav odpovedalo avtu in šlo z avtobusem na šiht. Bi hitr pogruntal če se sploh splača uvajat neke hitre pasove za buse če se bodo pa prazni vozili okrog.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Jaz pa tole zelo podpiram. Pri nas hoče vsak kura* z avtom na šiht. Jaz bi se prez pardona vozil na šiht z busom, če bi imeli normalno povezavo Šiška-Bežigrad.

Jaz pa ne. Sploh zdaj ko moram froca vozit v vrtec. Da je ne bom slučajno nosil
priden.gif

Mala bi se sigurno z veseljem peljala v vrtec z busom.
evil.gif

Ni tam bus linije. pa tudi če bi bila, jo moram nositi do postaje, od postaje do vrtca in potem še nazaj. Glih mam cajt, voljo in željo še za ta fuk. Zato pa imamo avtomobile, da nam določene stvari olajšajo in se nam ni treba klatiti po z bacili nabitimi smrdečimi avtobusi. Kdor hoče gre lahko še vedno na bus. Nisem kupil avta, da se bom vozil z busom.

šit, kako si lahko tak? jaz moj avto še na tankštelo tišim (enkrat letno, seveda vmes ne tankam)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.396
5.669
113
Citat:
Uporabnik PinoLavatrice pravi:
če bi živel v opankar grad bi si omislil skuter, če ne skuter pa kolo.
o kurah pa kdaj drugič.
bonk.gif


nema zime za eskime press

Kaj ti pa bo? Lev pas bo etak stoječ.......po rumenem se ne boš smel vozit.......kolesarska je pa sam za flexser k gre do 25km/h

Stem da pozim maš vse kolesarske zabasane s snegom ker bobcat pač ke odrine sneg iz pločnika ker drugam jasno ne more......Zoky te pa najbrž ne bo gledal z mopedom na pločniku
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.128
6.952
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Jaz pa tole zelo podpiram. Pri nas hoče vsak kura* z avtom na šiht. Jaz bi se prez pardona vozil na šiht z busom, če bi imeli normalno povezavo Šiška-Bežigrad.

Jaz pa ne. Sploh zdaj ko moram froca vozit v vrtec. Da je ne bom slučajno nosil
priden.gif
kadar je mokj tecen ga nabasem na bus in imam za 80 centov 2 uri mir pred njim