Dunajska cesta le še z enim voznim pasom za avte

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Najbrz si premlad, da bi se spomnil kako je bilo to urejeno na Celovski (takrat ni bilo obvoznice, kot je danes, se manj pa priklopa na obvoznico ze od Vizmarij/Sentvida). No, to brihtno zadevo so ukinili.

Ce mislis to na tisti rumeni pas namenjen avtobusom med konico se ga spomnim. Kaksnih prometnih ureditev pred letom 90 se pa res ne najboljse.. Se mi pa sicer ni zdela napacna stvar...

Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Ti imas pac sreco, kot si napisal, in ti tudi ne bi padla krona z glave, ce bi sel na 25ko (oziroma ustrezen drug avtobus, odvisno od kje pac si). Marsikdo pa ni doma tako blizu in mu javni tarnsport pobere od uro in cetrt do dve uri v eno smer. Da se bo nekdo vozil 3-5 ure na dan, vsak dan, v 8-urno sluzbo, vmes pa se zmrzoval po postajah, se namakal na dezju, kuhal na soncu in cakal JP, ki zamuja, je iluziorno pricakovati.

Seveda, men ni problem jt na bus. In tudi grem, razmeroma pogosto. Ce pa tako nanese da se mi recimo bolj mudi pa sibam s kolesom. Pa mi ni nobene panike.
In ja, tezava je tako predvsem za "vas" ki ste malce bolj stran. Ravno zato pa poudarjam, da je treba narediti p+r sistem in bolje zorganizirat mestni promet. Ce bo uvedba namenskih pasov za LPP to doprinesla, potem super. Itak da se nobenmu ne da cijazit sto let z avtobusom nekam kjer bi lahko bil npr. z avtom hitreje.
Najvecji problem pa so itak ljudje ki imajo zgreseno mentaliteto, naprimer "jaz pa se ne bom s to smrdljivo trolo peljal" in podobno. Od kolega oce ima recimo optimalno avtobusno linijo med domom in sluzbo; avtobusno ima 50m od hise, sluzbo pa prav tako - brez prestopanja. Pa pac gre vsakic z avtom, ker je drugo premal nobel al tko nekak...

Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:
Ni tam bus linije. pa tudi če bi bila, jo moram nositi do postaje, od postaje do vrtca in potem še nazaj. Glih mam cajt, voljo in željo še za ta fuk.

Otroski zic na kolo, hop do vrtca in nazaj, pa se nekaj zase nrdis tako
cheer.gif
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:
Jaz pa ne. Sploh zdaj ko moram froca vozit v vrtec. Da je ne bom slučajno nosil
priden.gif
kadar je mokj tecen ga nabasem na bus in imam za 80 centov 2 uri mir pred njim
Upam, da greš z njim in ga ne pustiš samega?
grims-1.gif
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Večina voznikov sploh ne ustavlja in da prednost busu....šele ko bus pride ven s sprednjim koncem vozniku osebnega avta ne preostane drugo kot ustavi.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Anzee pravi:
In ja, tezava je tako predvsem za "vas" ki ste malce bolj stran. Ravno zato pa poudarjam, da je treba narediti p+r sistem in bolje zorganizirat mestni promet. Ce bo uvedba namenskih pasov za LPP to doprinesla, potem super. Itak da se nobenmu ne da cijazit sto let z avtobusom nekam kjer bi lahko bil npr. z avtom hitreje.

Jaz sem skepticen predvsem zaradi stevila dnevnih migrantov. Kam bodo postavili tista enormna parkirisca, kdo bo patruljiral na njih (da ne bo kraj, vlomov itd.), kako bo potekal javni prevoz iz tistih tock, kjer bo ob konicah kar naenkrat na tisoce ljudi (na avtobus jih gre pa 50-100), ki bodo vsi hoteli biti ob 7:00 v sluzbi ...

Naj nehajo budalirati z vsiljevanjem javnmega prevoza na tak nacin, ampak naj raje uredijo ceste (to je manj krizisc na glavnih vpadnicah + razsiritev paralelnih cest, od koder naj se promet razveji proti cilju), pa bo tudi javni prevoz kar naenkrat precej bolj ucinkovit in ga bodo ljudje imeli raje.

Dokler traja sprehod na postajo in z nje do cilja, cakanje na avtobus in voznja od Mercatorja do Bavarca toliko, da prides prej pes od faksov za Bezigradom do glavne postaje, je to zelo zalostno.
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Citat:
(to je manj krizisc na glavnih vpadnicah + razsiritev paralelnih cest, od koder naj se promet razveji proti cilju)

To! Namesto, da ima zdaj skoraj vsaka bajta priključek na vpadnico, naj se vzporedno z njimi uredijo ceste za lokalni promet, ki se vsakih par km priključijo na vpadnico. Vsaj 1/3 križišč na vpadnicah naj se skensla, prehodi za pešce naj se uredijo izvennivojsko in uvede strogi zeleni val.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ne sanjaj.

Mimogrede, zeleni val se letos ukinja in se daje prednost avtobusom, verjetno ravno hkrati z uvedbo rumenih pasov.

2012.
grin1.gif
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
saj imaš mega parkirišče pri velešportni dovrani...je pa res, da je ob prireditvah tam okoli vse polno avtov po travnikih, kazni pa nišem še videl napisane...
rolleyes-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.908
113
pomoje bi v prvi vrsti morali spodbudit da se 1/3 slovenije, ki se vsako jutro cijazi v žabarland, spokat na vlak. na tak način bi se rešlo pol prometnega sranja v lj. če bi uvedli iz vseh okoliškim mest neke redne in hitre linije, hkrati zagrenili življenje avtomobilistom v mestu, bi bila slika čisto drugačna
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
In kdo bo izvajal kontrolo upoštevaja teh pravil? Sveti Nikoli, morda?

Ker kakor je naša 113 efektivna, ji ni para na svetu. Vsak dan bi samo stali na križiščih/semaforjih in bi se nabralo za 10 proračunov.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.128
6.952
113
pri taščici
Gretzky;kar naj bo malo samostojen, jaz sem takrat lahko v miru na alterju.
Baje ze sedaj pride cca 100.000 ljudi? Na delo v lj z avtom.
Kam jih boste spravili ce jih se nekaj 10000 pride.
Sicer pa ta ukrep ni dober za dolenjce(prodalo se bo manj twingotov)
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
V Zagreb se da cist normalno do centra prpelat recimo, promet skos laufa....pri nas pa pac ne. Ker ce opica zapre krizisce ob pravem momentu, je pol Ljubljane v qrcu. Opic, ki to pocnejo je pa malo morje, ker vsak sam na svojo rit gleda.
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
zmaga.gif



Odlično! Zraven še zaprtje Slovenske za osebni promet... Upam, da čimprej podobno tudi na Tržaški in Celovški.

Seveda bi bilo fino, da bi se LPP malo moderniziral v smislu, da je možno vstopat pri vseh vratih in ne le spredaj (sedaj, ko je Urbana, je to še posebej idiotsko).

Sicer je za pričakovat ogromno tarnarja, ampak v končni fazi bo enako kot z vsemi podobnimi stvarmi, ki jih kopiramo z zahoda (protikadilski zakon npr.) - izkažejo se kot velik korak naprej.

Sorry, ampak tule butaš v prazno. Dokler JPP ne bo primerno razpreden (ne pa, da bi recimo jaz z busom porabil 2x več časa do službe), dokler ne bo tekoč, sodoben, vzdrževan (beri: pri nas nikoli) toliko časa nima prihodnosti.
Ljubljana nima problemo z gnečo v prometu (če kdo misli da je to, kar imamo, gneča, naj skoči v kako resno mesto pogledat) in je premajhna, da bi se igrali s takimi bedarijami.
Vse, kar bodo dosegli s takim imbecilnim ukrepom bo gneča, slaba volja, še več izpustov in poraz na volitvah.
Da ne govorimo o tem, da bebci ne vedo, da mora biti notranji obroč ves dvopasoven ... Pa ne bo, torej je isto, kot da ga ni.
Dunajsko naj enostavno razširijo za po en pas na vaski strani. Pač podreš par zgradbm, in je. Enako prprosto in nič bolj nadležno kot ožit cesto z rumenimi pasovi ...

Resna rešitev: uredit parkiranje v mestu (parkirne hiše in nič parkiranja na ulicah) in naredit podemsko ob glavne vpadnice + avtobusne feeder linije. Potem bo JPP uporaben. In center mesta ne bo umiral na obroke, ker se bo vse selilo ven.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Ene stvari so izvedljive, druge niso. Ene so poceni, druge stanejo goro denarja.

Morda butam v prazno, ampak ti govoriš o znanstveni fantastiki. Ljubljana je odločno premajhna za podzemno. Tudi tropasovne vpadnice niso ravno kratkotrajen projekt. Problemi so že pri gradnji avtocest, ti bi pa kar rušil stavbe v centru mesta.

Ta rešitev je sicer zlobna, ampak po mojem bo učinkovita. Računica je enostavna. Potencialni volilci živijo večinoma znotraj območja LPP in se že dandanes pogosto prevažajo na tak način. Dnevni migranti pa, ki jih bo tole najbolj prizadelo in jim najbrž malo podaljšalo delavnik (parkiranje na periferiji in vožnja z avtobusom) pa tako ali tako nimajo volilne pravice v Ljubljani.
smirk-1.gif


V končni fazi bomo imeli manj prometa na mestnih vpadnicah, več ljudi na LPP-ju pa bo prispevalo tudi k hitrejšemu obnavljanju voznega parka in dodajanju novih linij ter morda še izvedbo projekta tramvaja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.128
6.952
113
pri taščici
Jernej; tista ideja o vstopu pri vseh vratih ne podpiram, ker se potniki ne bodo navadili da bi najprej dol spustili, pa potem sami gor rinili. Poleg tega bi se še po avtobusu vse sam in tja drenjalo. Ze sedaj ko vse rine proti zadnjim vratom se nekateri ne premaknejo za cm, kaj selepotem ko bi tak "kip" rinil proti izhodu, neh drug pa iz teh vrat ravnokar vstopil in rinilnjemu nasproti.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Again... če lahko že leta in desetletja deluje na zahodu, bo tudi pri nas. Poglej npr. učinkovite podzemne... ljudje se postavijo ob vrata in počakajo, da potniki izstopijo, nato pa še sami vstopijo. Poleg tega so vsi novi ljubljanski avtobusi že opremljeni z gumbi za odpiranje vrat tudi na zunanji strani. Vse, kar je treba je, da se namesti še par validatorjev zadaj.
Če npr. sedaj čaka 30 ljudi za vstop pri sprednjih vratih, se le ti potem porazdelijo na pet vhodov po šest ljudi. Časovni prihranek bi bil po mojem ogromen.


In ravno tega problema potem ne bo več, ko je v sprednjem delu avtobusa kot v konzervi sardel, zadaj pa so še sedeži fraj. Pač se bodo ljudje bolj enakomerno porazdelili.
 

luknjac

Pripravnik
21. feb 2008
374
13
18
Sam en problemček je. Ni to podzemna, kjer še preden prideš do same postaje, plačaš in si preverjen ali si plačal. Kako bodo preverili, da so res vsi ki so vstopili, plačali. Bodo postavili 5 ljudi na bus da bo vsak na svojem izhodu/vhodu?