Ker tema že spi nekaj mesecev, jo bom malo obudil... ;-)
Ker kupujem VW Passat B8 z DSG menjalnikom, me zanima nekaj stvari:
1. Zakaj se uporablja N prestava? Kdaj prestaviš v N?
2. Ali lahko tak avto z DSG menjalnikom potisneš (vlečeš)? Včasih je veljalo, da če avto crkne, ga ne moreš premaknit, če ima avtomatski menjalnik.
3. Več kje sem videl/prebral, da če se pelješ po klancu navzdol in pritisneš bremzo, da ti DSG menja eno prestavo nižje in tako "bremza" z "mašino"... Je to res?
4. Kdaj moraš pritisnit oni gumbek (zaporo) na ročki? Jaz sem razumel, da samo takrat, ko daš iz P v druge prestave in obratno; med R, N in D pa naj nebi rabil pritisnit gumba... Drži?
5. Ali mora avto stat čisto na miru, ko prestaviš iz D v R ali se lahko še malo pomika naprej?
6. So kakšni nasveti, kaj ne počet z DSG menjalnikom? Kako ga ne uporabljat?
Ker kupujem VW Passat B8 z DSG menjalnikom, me zanima nekaj stvari:
1. Zakaj se uporablja N prestava? Kdaj prestaviš v N?
2. Ali lahko tak avto z DSG menjalnikom potisneš (vlečeš)? Včasih je veljalo, da če avto crkne, ga ne moreš premaknit, če ima avtomatski menjalnik.
3. Več kje sem videl/prebral, da če se pelješ po klancu navzdol in pritisneš bremzo, da ti DSG menja eno prestavo nižje in tako "bremza" z "mašino"... Je to res?
4. Kdaj moraš pritisnit oni gumbek (zaporo) na ročki? Jaz sem razumel, da samo takrat, ko daš iz P v druge prestave in obratno; med R, N in D pa naj nebi rabil pritisnit gumba... Drži?
5. Ali mora avto stat čisto na miru, ko prestaviš iz D v R ali se lahko še malo pomika naprej?
6. So kakšni nasveti, kaj ne počet z DSG menjalnikom? Kako ga ne uporabljat?