DPF filtri in oblak dima zadaj

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
A ni naloga DPF filtra, da prepreči oblak saj za avtom? Trajbam nov avto s tem čudom in zadeva naredi lepo ''meglico'' za sabo, če speljuješ z nekaj plina. A je kaj narobe s filtrom?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Hmmm ne bom pameten ker imam izkušnje samo z mojim DPF-om na Audiju ampak ko V6 TDI motor pohodiš ne skadi ama ništa. Nebo je brez oblačka, al kako gre že ona pesem?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.380
5.655
113
Problem nastane ko se ta DPF da v mode čiščenja takrat mal zakadi......al pa je ta tvoj dizel "nov" + da je bil še mal čeepan preden si ga kupil (povečanje parametrov goriva)
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ja, morda res skadi ko je v modu čiščenja čeprav meni v enem letu še ni uspelo prit v ma moud
smile-1.gif
Torej to mu lahko dela samo ko se filter čisti, koliko pa sem njega razumel mu to vedno dela torej ne more se vedno čistit... Malo naj pove kak avtomobil ima to, zgodovino itd. in bomo lažje ugotavljali...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.265
3.902
113
Kako je s tem čiščenjem? Meni ne kadi niti pikice, se mi je pa prejšnji teden zabasal DPF. Avto ni šel več kot 120 po ravnem, v klanec pa ne več kot 70 km/h. Na servisu so ga očistili in pravijo da bo zdej OK. Baje naj bi bil problem v prekratkih relacijah, čeprav sem ta mesec naredil 2x500km in vsaj 3x300km furo. Gre za Saab 9-5, TiD (150 KM).
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ko se zabaše ga morš terat v visokih obratih, da se pregreje in potem na enkrat "izgori" vse vn, lahko med vožnjo, lahko na mestu
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Hmmm to je malo čudno da se ti filter zabaše tako da avtomobil ne gre več nikamor... Npr. meni se je zdaj v enem letu lučka samo 1x prižgala ampak takrat je avtomobil šel čist normalno, le vrgel sem ga na avtocesti v nižjo prestavo pa nekaj kilometrov vozil v nižji prestavi pod višjimi obrati kot je napisano v navodilih in je lučka ugasnila... Očitno ima Saab to slabo narejeno in ko se vse skupaj že zabaše se komaj vklopi..
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ko to posveti lucka, je ze precej zabasan in je ze skoraj prepozno za samodejno ciscenje (odvisno od avtomobila) ... Naceloma se filter cisti samodejno... vsakih par 100 km... in tega ne vidis nikjer na armaturki... lahko vidis edino, ce preko racunalnika spremljas trenutno porabo, ki je takrat povisana...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.265
3.902
113
Meni se prižge lučka za check engine in avto gre v "limp mode". Prejšnji teden so ga pucali, danes zjturaj ko sem to pisal je še delal, evo dopoldne mam spet lučko in spet limp mode. Pa dvomim da bi se od petka do danes zabasal. Pomoje ga bo treba menjat al je pa kje drugje problem. Posebej lučke za DPF pa ta avto nima.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
No meni na Audiju se je takrat prižgala ta lučka, poraba je bila enaka kot vedno, avtomobil je imel popolnoma enako moč in hitrost kot ponavadi, po cca. 5km spremenjenega režima vožnje se je lučka ugasnila kar pomeni da se je stanje normalniziralo, bilo pa je to ene 5-6 mesecev nazaj od takrat vse ok... Očitno nimajo vsi enako. Je pa res da sem tisti mesec imel ogromno mestne vožnje!
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Reci mi jello, kako ima Saab prevdivdeno za te filtre? So longlife ali se menjajo? Namreč pri Audiju menjava ni predvidena.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.553
37
48
45
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Meni se prižge lučka za check engine in avto gre v "limp mode". Prejšnji teden so ga pucali, danes zjturaj ko sem to pisal je še delal, evo dopoldne mam spet lučko in spet limp mode. Pa dvomim da bi se od petka do danes zabasal. Pomoje ga bo treba menjat al je pa kje drugje problem. Posebej lučke za DPF pa ta avto nima.

Ti pejt na servis, pa preveri da ni kak senzor za DPF odpovedal. Očitno se ti čiščenje ne proži samodejno, ampak avto dela, dokler vrednost saj v filtru ne doseže nekega nivoja, potem ti pa začne lučka utripat. Predvidevam.

Been there, done that :).

Aja pa teh filtrov se načeloma ne menja. Razen če se ti tolk zabaše, da ga tut tam ne morejo sčistit. Lahko se ti pa razleti :p
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.553
37
48
45
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
ko se zabaše ga morš terat v visokih obratih, da se pregreje in potem na enkrat "izgori" vse vn, lahko med vožnjo, lahko na mestu

Hja, ko se zabaše je fertik :). Takrat greš lahko samo še na 'ročno regeneracijo'. Če je vse lepo in prav, niti ne veš da se puca. No nekaetre znamke, majo to tako rešeno, da ti celo na dipsleju kaže, ko se ti sproži regeneracija ampak ok..
smile-1.gif


Teranje v obrate kar tako ne pomaga nič. Pomaga takrat, ko vidiš (če vidiš) da poteka regeneracija. Takrat je smiselno voziti mogoče v eni prestavi nižje, skratka bistveno je da naj bi se vozil nad 2000 obratov..
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Točno tako, pri Audiju v knjigi piše vse, koliko je priporočena hitrost v keri brzini torej na koliko obratih...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.265
3.902
113
Sanja se mi ne, gre pa pomoje za isti sistem kot je v alfah in oplih. V navodilih DPF ni nikjer omenjen. Jutri peljem na servis pa da vidimo. Nekje sem prebral da se neko olje vliva notri in če je napačno da so lahko težave.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Res je, olje more ustrezat standardu za DPF filtre. Pri VAGu je to 507 00 standard...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.380
5.655
113
* E6 Euro 4 specification - low SAPS for vehicles with PDF (see below)


New low SAPS (Sulphated Ash, Phosphorous, Sulphur)
This oil is a recent introduction for diesel engines fitted with a DPF (Diesel particulate filter). This is effectively a filter unit in the exhaust that takes out the microscopic soot particles. If you don't use a proper low SAPS oil, then the additives can block the filter with ash, which is a bit like putting a potato up your exhaust! New filters are pricey - £1500 isn't unusual.

* C1 Low SAPS (0.5% ash) fuel efficient
* C2 Mid SAPS (0.8% ash) fuel efficient, performance
* C3 Mid SAPS (0.8% ash)

Many OEM are now using their own specifications to capture this spec. eg. Mercedes 229.31/51, BMW Longlife 04, VW 507 00 etc.

 
Nazadnje urejeno:

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.553
37
48
45
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Sanja se mi ne, gre pa pomoje za isti sistem kot je v alfah in oplih. V navodilih DPF ni nikjer omenjen. Jutri peljem na servis pa da vidimo. Nekje sem prebral da se neko olje vliva notri in če je napačno da so lahko težave.

Ja, sporoči rezultat. Če bi vlival napačno olje, lahko kar štalo narediš. V glavnem tale 'ekologija' je kr neki. Pa še drago olje!
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Pa misliš da olje DEJANSKO dost vpliva na da DPF? Al še zopet samo ena finta da lahko dražje olje kupuješ? Jaz sicer mojga kupujem po 7€/L kar ni drago ampak vseeno me zanima koliko olje dejansko prispeva k šopanju tega filtra?