Še na suxu (ali je bilo že tukaj???) je recimo BlueGTI točno napisal razliko med 2 verzijama TSI motorja. Potreben je bil SW, pa ene 3 deli, ki se jih da dobit kot VW rezervne dele. Cena je bila skupaj enih 600 ali 700€, pa sta bila avta komplet enaka (res 100%) - po ceniku opa je bila razlika v ceni med motorjema (pri enaki opremi) 1500€, če se prav spomnim. Točnega seznama delov se na žalost ne spomnim ...Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Si povsem, povsem, povsem prepričan, da sta avta mehansko povsem enaka? Daj potem prosim objavi seznam vozil, kjer je mehanika enaka, tuning pa zadetek v črno. Marsikomu bo prišel zelo prav. Bralci bomo hvaležni za takšen nasvet.
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Čemu, za boga, služi čipanje? Morda temu, da iz 150 KM potegneš 180 KM?
In kje je razlika? Avto v garaži ali na parkirišču izgleda povsem enako. Je to hobi?
Ali je hobi občutek, da gre 10 km/h hitreje in ima za pol sekunde boljši pospešek do 100 km/h?
No, opravičujem se, če sem prizadel koga, ki za hobi plačuje 300, 400 EUR za čipanje svojega avtomobila, ki po vsej verjetnosti spada v rang najbolj priljubljenih pri prodajalcih rabljenih vozil.
Žal se dogaja tudi, na se najde kdo, ki po forumih pljuva čez tuning nasploh in ne dela nobenih razlik ...Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
OK, ti pišeš o korektni predelavi, tudi z menjavo nekaterih delov, ki so v šibkejši različici neprisotni ali manj dimenzionirani.
S takšno predelavo nimam težav glede vzdržljivosti.
Žal pa večina ljudi, ko govori o "čipanju" misli le na drugačen softver. Večina podjetij, ki ponujajo tuning, ponuja predvsem nov softver, cena pa je mimogrede tudi 400 EUR zgolj za flešanje čipa. Ni ne duha ne sluha o menjavi kakšnih drugih delov ipd.
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Pljuvam čez "čipanje". Kaj je druzga čipanje kot menjava firmwarea???? Mogoče nov intercooler?
Že generični izraz v Sloveniji (čipanje) pove veliko o praksi. Pač najlažje in najhitreje je pokniti gor nov softwer in to zaračunati 400 EUR, a ne?
Koliko ljudi pa pri nas res izvede korekten tuning motorja, kjer poleg čipanja poskrbijo še za ostalo?
Citat:
Uporabnik VitoC pravi:
Hm... nevem no, do sedaj sem bil kar presenečen kako 320d e46 ne kadijo preveč, malo že ampak sem bil vedno mnenja da manj kot tdi-ji. Govorim o nečipanih.
Vem, pa da BMW e90 diesel s filtrom kadi nič. Znancu Leon TDI 140ks 07 s filtrom, kadi 20% bolj ko 325d e90. Auspuh čist črn po par kkm.
Tu je slika auspuha BMW-ja s filtrom po 25.000 prevoženih km.
Temu ne morejo verjeti najbolj lastniki novega mercedesa C.
Vsaj tri poznam.Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Pljuvam čez "čipanje". Kaj je druzga čipanje kot menjava firmwarea???? Mogoče nov intercooler?
Že generični izraz v Sloveniji (čipanje) pove veliko o praksi. Pač najlažje in najhitreje je pokniti gor nov softwer in to zaračunati 400 EUR, a ne?
Koliko ljudi pa pri nas res izvede korekten tuning motorja, kjer poleg čipanja poskrbijo še za ostalo? Imaš morda podatke?
Jaz jih nimam, mislim pa si, da se resne predelave lotijo predvsem premožnejši kupci, ki si že v osnovi zamislijo kakšno tovarniško predelavo, ki jo tudi podpira proizvajalec.
Ostali pa skačejo okoli avtoelektričarjev ali ličarjev, ki so svojo dejavnost razširili z nakupom prenosnika, kompleta kablov za povezavo na različna vozila ter DVDja s firmwarei.