Čipani BMWjevi traktorji

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Lej kak D_E_B_I_L si ti če svoj post prebiraš
stupid-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
okrog te Avtoelektronike jaz nebi prevec hodil.Koliko sem jih spoznal so sami nakladaci.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tezko je sedaj nekaj ocenjevati kateri bolj kadi ker mas polno pacientov na cesti v vsemogocimi zadevami.Eni so serijsko z DPF filtri, eni majo cudne cip tuninge, drugi spet prebite DPF filtre....
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Lej kak D_E_B_I_L si ti če svoj post prebiraš
stupid-1.gif

Res bi me zanimala raziskava med tistimi, ki čipajo avte. Kolikšen odstotek bi jih spadal v kategoriji kmetov, æefiæev in prodajalcev čip tuninga. Verjetno bi bili ti odstotki višji kot deleži teh med lastniki avtomobilov, ki jih ne čipajo.

Imam nov naziv za čipane avte, npr.

VW Passat 1.9 TDI "æipi æips edition turbo interkuuler"
Audi A6 2.5 TDI "æipi æips žešæi edition"
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Pa pustmo tiste žešče na miru.....oni so itak na vsakem koraku klasa za sebe!

Si morda poštudiral, da je lahko to za nekoga hobi enako kot za nekaterega drugega urejanje vrta...itd zaj sem zanalašč dal bol banalen primer...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Čemu, za boga, služi čipanje? Morda temu, da iz 150 KM potegneš 180 KM?
In kje je razlika? Avto v garaži ali na parkirišču izgleda povsem enako. Je to hobi?
Ali je hobi občutek, da gre 10 km/h hitreje in ima za pol sekunde boljši pospešek do 100 km/h?

No, opravičujem se, če sem prizadel koga, ki za hobi plačuje 300, 400 EUR za čipanje svojega avtomobila, ki po vsej verjetnosti spada v rang najbolj priljubljenih pri prodajalcih rabljenih vozil.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
bonk.gif
in kaj je narobe če kdo želi mal več moči?? Pač vsakemu svoje. Za prevažat naokoli je dost 1.2 pa 60ps, pa se nej zdej vsi z tem vozmo naokoli?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Nič ni narobe z več moči. Ne razumem pa, zakaj na takšen način? S čipanjem? Sorry, ampak meni to izgleda kmetavzarsko.
Približno tko kot avti, ki so "polepšani" z aftermarket dodatki tretjih proizvajalcev (seveda so originalni deli predragi ali premalo fancy) in avti, prikaterih voznik še ni našel gumba za izklop meglenk.

Kupi si močnejše vozilo že takoj pa bo. Jaz čipanega ne bi nikoli kupil kot rabljeno vozilo. O lastniku mi to pove, da je avto ziher gonil in da je večja verjetnost okvar. Hvala lepa.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Aha če maš čipano pomen da je pa zgonjeno
bonk.gif
preveč je od latsnika in njegove pameti odvisno.

No zdej pa ko si tako razgledan mi nekaj povej: zakaj ti pa pol proizvajalci serijsko nudijo čip oz več moči?? Dokupiš kot tovarniško dodatno opremo. In ne vem zakaj je to kmetavzarsko. Mogoče ne "razumeš" principa optimatizacije elektronke??

Oz kaj se po tvoje splača narest. Imaš eno izvedenko, recmo Golf klasa, turbo motor, model ti je všeč, močnejše izvedenke tovarna nima. Bi pa rad da mal bolj gre. Dat 700 eur za čip da imaš 50-60ps več, al recimo zagonit 1500eur za komplet izpuh pa maš 20ps več?? Če drugo nardiš pol nisi kmet al kako?? PAč vsak ima svoje veselje. Enmu je avto le prevoznos redstvo, drugmu hobi, en pa spet sam kkšne stvari poštima itd..

Preveč mečeš zadeve v isti koš, vrjamm da te motjo TDI, BMW fahrerji z meglenkami in čipanimi zadevami. AL pa mogoče samo kompleks da vsi taki mim padejo?? (mal heca)
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Mislim da bi večino lastnikov uvoženih BMWjev zelo presenetilo, koliko prevoženih km imajo njihovi bolidi V RESNICI
grims-1.gif


Od tod tudi črn dim pomoje, par sto tisoč prevoženih km dela svoje
wink-1.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
kdo tovarniško čipa? pri nas recimo? nikjer nisem zasledil v dodatni opremi...
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
kaj pa napisi na vozilih Powered by Porsche Verovškova
smile-1.gif


videl na lastne oči
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ej, sem bivši lastnik 2.0 TDI in sedanji lastnik 320d.

Z veseljem bi bil sedanji lastnik 330d ampak mi je predrag, racionalni um pa me že sedaj opozarja, ko se prepogosto vozim 180 po avtocesti, da v bistvu res ne rabim avta z končno hitrostjo nad 210 kmh in pospeškom pod dobrih 9 sekund.
Pospeški? Vedno premalo, res je. Ampak da bi zato šel čipat na 170 ali 180 KM? No way.
Morda čipanje ne škodi nekomu, ki z avtom naredi 20.000 km letno in ga po par letih proda. Pri meni bi vsaka večja obraba sestavnih delov pomenila še ta dodatni strošek (poleg čipanja). V 3 letih nabijem skoraj 200.000 km. Avto je že tako ali tako velik strošek in za resne uporabnike vozil se mi zdi res neumnost vlagati v čipanje (recimo raje menjavo firmwarea), potem pa še v morebitna bolj verjetna popravila okvar.

Poznam nekaj primerkov v svoji bližnji in daljni okolici. Kako jih poznam? Zato ker se na veliko hvalijio, da imajo "čipan" avto in da leti kot strela. V glavnem so ti ljudje sami kmeti (po kulturi in mentalnem dometu, ne statusu). Pa skoraj vsi imajo na avtu še kak dodatek, eden celo nagnusne modre ledice v žarometih svojega zja_hanega Passata karavana TDI.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
"Optimizacija" elektronike, je samo strokovni izraz nasih "strokovnjakov" ki se s tem ukvarjajo in veselo kasirajo stranke ki bi dale vse da bi njihov lepotec do sto potegnil kake pol sekunde bolje.Ce se malo razumes v elektroniko in vidis kaj ti sploh na programu naredi je smesno.Malo pojaca parametre goriva in zraka in to je to, seveda za lepo vsoto denarcev.Najbolj smesno je pa ko se folk krega kateri je boljsi
grin1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
kdo tovarniško čipa? pri nas recimo? nikjer nisem zasledil v dodatni opremi...

Naročiš ko kupiš avto. VAG ma recimo od ABT-ja "robo". Maš vse garancijo itd. Mam doma na dvorišču tak primerek
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
"Optimizacija" elektronike, je samo strokovni izraz nasih "strokovnjakov" ki se s tem ukvarjajo in veselo kasirajo stranke ki bi dale vse da bi njihov lepotec do sto potegnil kake pol sekunde bolje.Ce se malo razumes v elektroniko in vidis kaj ti sploh na programu naredi je smesno.Malo pojaca parametre goriva in zraka in to je to, seveda za lepo vsoto denarcev.Najbolj smesno je pa ko se folk krega kateri je boljsi
grin1.gif

To itak, pa vendar kako češ drugače strokovno rečt
grin1.gif
če pa še kaj predeluješ,pa še tolk bolj pride do izraza ok nastavljena elektronka (to pa že redki znajo)
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Se strinjam, preveč je odvisno zakaj imaš avto in tudi kako ga voziš. V osnovi če dvigneš konje in z avtom lepo delaš ni nobene panike. Je pa res da so taki lastniki redki.

Drugo so pa tisti kmetavzarji ki jih omenjaš
grin1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Ej, sem bivši lastnik 2.0 TDI in sedanji lastnik 320d.

Z veseljem bi bil sedanji lastnik 330d ampak mi je predrag, racionalni um pa me že sedaj opozarja, ko se prepogosto vozim 180 po avtocesti, da v bistvu res ne rabim avta z končno hitrostjo nad 210 kmh in pospeškom pod dobrih 9 sekund.
Pospeški? Vedno premalo, res je. Ampak da bi zato šel čipat na 170 ali 180 KM? No way.
Morda čipanje ne škodi nekomu, ki z avtom naredi 20.000 km letno in ga po par letih proda. Pri meni bi vsaka večja obraba sestavnih delov pomenila še ta dodatni strošek (poleg čipanja). V 3 letih nabijem skoraj 200.000 km. Avto je že tako ali tako velik strošek in za resne uporabnike vozil se mi zdi res neumnost vlagati v čipanje (recimo raje menjavo firmwarea), potem pa še v morebitna bolj verjetna popravila okvar.

Poznam nekaj primerkov v svoji bližnji in daljni okolici. Kako jih poznam? Zato ker se na veliko hvalijio, da imajo "čipan" avto in da leti kot strela. V glavnem so ti ljudje sami kmeti (po kulturi in mentalnem dometu, ne statusu). Pa skoraj vsi imajo na avtu še kak dodatek, eden celo nagnusne modre ledice v žarometih svojega zja_hanega Passata karavana TDI.
Pozabljaš, da je tuning dostikrat cenejši od tovarniško višjih konjev.
pr kakem VW TDI ali TSI z vložkom nekaj 100 eur (SW in nekaj originalnih rezervnih delov) prideš za pol ceneje skoti kot če bi kupil močnejši avto - avta pa sta 100% mehansko in SW enaka ...