Čipani BMWjevi traktorji

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Pa še eno vprašanje kaj ni potrebe pri chiptuningu po vpisu v homologacijo, saj se s tem spremenijo kilovati motorja, posledično se spremeni lahko tudi premijski razred pri zavarovanju,... Kako pa kaj v takšnem primeru ko pride do hude prometne nezgode, celo s smrtnimi žrtvami, pa kriminalisti pri pregledu ugotovijo chiptuning na vozilu, če ni homologirano je potem ilegalno in s tem dobi zavarovalnica veliko podlago za odbitek izplačila odškodnin.Poznam tak primer ko so sosedu odbili izplačilo kaska, pa še regres za AO so mu dali, ker se je pač po slučaju zgodila prometna v A, in so avto cenli kolegi iz A zavarovalnice, ter ugotovili da je mel na zadnjem paru koles preveč obrabljene gume, ter da če bi mel ustrezne, velika verjetnost da do prometne nebi prišlo.

lp bluub
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik bluub pravi:
... ugotovili da je mel na zadnjem paru koles preveč obrabljene gume, ter da če bi mel ustrezne, velika verjetnost da do prometne nebi prišlo.


Kolikor mi je znano mora vsak sam poskrbet za to, da imajo gume dovolj profila, ne glede na moč avtomobila. Plavi angeli so kar se tiče merjenje globine profila sicer aktivni bolj ali manj samo pozimi. Če so se mu gume bolj obrabljale zato, ker je tunal avto, je to pač njegov problem in bi moral sam poskrbet za pravočasno menjavo.

Citat:
Uporabnik bluub pravi:
Kako pa kaj v takšnem primeru ko pride do hude prometne nezgode, celo s smrtnimi žrtvami, pa kriminalisti pri pregledu ugotovijo chiptuning na vozilu, če ni homologirano je potem ilegalno in s tem dobi zavarovalnica veliko podlago za odbitek izplačila odškodnin.

Po moje bi te najprej zaavrovalnica terjala za razliko v zavarovalni premiji, potem pa bi te še država udarila po žepu za plačilo cestnine. Kriminalisti pa bi ti nadeli še kazen za vožnjo s tehnično neizpravnim vozilom ali kaj podobnega - pač brez homologacije. Proizvajalec avtomobilov pa si tako ali tako umije roke nad vsem skupaj - avto je bil narejen za nazivno moč.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Meni recimo kadi le zjutraj, ko je fejst mrzlo in motor še ni ogret, kasneje pa več ne zaznam tega efekta, niti me nanj ni nihče opozoril.
Pa tudi recimo intenzivno pospešujem, koliko pač dopušča 150 KM.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
mislim da imaš zgrešen point čipanja....

pa verjetno ko boš enkrat vozil čipan avto (napram nečipanemu) boš vedel zakaj se gre. To, koliko ima avtona koncu konj praktično nima veze...voznost avtomobila se 'drastično' izboljša - ker čipan lepše vleče že od nižjih vrtljejev, torej je vožnaj bolj lahkotna...torej za vaskodnevno vožnjo je čiapnje idelana rešitev (pa če motor ne vidi več kot 2.500 vrtlajev).

Jaz sem svojega passata čipal....mi ni žal, fotrovega MB A-ja...je sila navdušen..zdaj peljem še traktorčka 1.4 TDI od 70 kvalov..sicer fenomenelaen traktortček, le še pika na i mu manjka - malo večja prožnost....ki jo bo tudi dobil. Pa je avto mišljen za ženo....kjer bojo visoki vrtljaji ZF.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
sodelavec je tega 1.4 prdeca čipal na 100km. tip dela po 100k km na leto. Pravi da končna je skoraj enaka, prileze pa neprimerno hitreje do 180 kot prej, kar je njemu cruising speed
stupid-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
končna je sigurno enaka, ker je zaradi slabotne štartne moči prestavno razmerje temu primerno..torej imaš rdeče polje (ne vem) pri 160 km/h....pa ne glede ali je takrat 100 konj ali 70.

Manjka mu 6 prestava (oz. menjalnik Bluemotiona).

Tudi meni je rekel, da sicer zavisi kake šobe so noter...če so 'ta male' bo nekje 95 konj, drugače nekje 105. Pa saj niti nima veze....vlekel bo neprimerno boljše - torej bo temu primerna tudi vožnja (kako bo s porabo, bo pa tudi zanimivo).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Meni se končna hitrost praktično ni dvignila(čeprav je do blokade še 500+ obratov), poraba prav tako ne (mogoče celo dol, ne vem ker sem kmalu po nakupu čipal), sem že nekajkrat peljal za njim več km, pa o kakem dimljenju ni ne duha ne sluha, je pa dobil 25% krajši čas pri pospešku od 80-120 v peti.....četrte prestave (50-90)se pa ne spomnim natančno je pa definitvno krajši....(zmerjeno na isti cesti pred in po čipanju).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Meni se končna hitrost praktično ni dvignila

o katerem avtu je govora?

meni je pri passatu šla konča gor.....pač pri 200 km/h je glavni faktor zaviranja zračni upor, in za premagovanje le tega, je potrebno kar nekaj konjičev....tako da se čipanje pozna kar precej (pa tudi kljub čipanju, še ne prideš do rdečegea polja...torej bi verjetno lahko hitrost prilezla tja do 240 mogoče celo 250 km/h...samo moč pa?....po moje vsaj 200 konj).

Polo pa je enostavno narejen na vrtljaje....ki jih tudi dokaj hitro zmanjka...torej bi bila edina alternativa dodatna prestava oz. drugačno prestavno razmerje. Samo nima veze...avto ni bil kupljen za dirkanje, ampak čim cenejši prevoz od točke A do točke B...kar pa mu tudi odlično uspeva!
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
coolpower: me prav zanima kaj bi rekel, ko bi nekaj dni vozil enak avto kot ga imaš sedaj, samo da bi bil čipan....

Je pa res da so pri nekaterih motorjih težave. mtl je pisal o sklopki pri 1.6HDI, nekateri imajo menjalnike prešvoh za tak navor.....tko da....če boš med prvimi čipal tako kombinacijo boš pač poskusni zajček
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
coolpower: me prav zanima kaj bi rekel, ko bi nekaj dni vozil enak avto kot ga imaš sedaj, samo da bi bil čipan....

Je pa res da so pri nekaterih motorjih težave. mtl je pisal o sklopki pri 1.6HDI, nekateri imajo menjalnike prešvoh za tak navor.....tko da....če boš med prvimi čipal tako kombinacijo boš pač poskusni zajček






Francoza nimas kaj cipat ker je kompleten pogonski sklop presvoh in ce ga pol tisis vedno nekaj crkuje.NAjboljsi za cipat VW, ker je motor in pogonska mehanika zelo robustna.Pri nakaterih modelih se zna tudi pojavit problem pri izvedbah ki imajo dvomasni vztrajnik. Recimo 3.0TDI se da navit na 300 konjev, vendar pa tedaj ima ze malo povisano dimljenje. Je se pa pa treba zavedat da cipanje zmanjsuje zivljensko dobo motorja, se posebej turbina, intercooler....
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Citat:
Uporabnik bluub pravi:
... ugotovili da je mel na zadnjem paru koles preveč obrabljene gume, ter da če bi mel ustrezne, velika verjetnost da do prometne nebi prišlo.


Kolikor mi je znano mora vsak sam poskrbet za to, da imajo gume dovolj profila, ne glede na moč avtomobila. Plavi angeli so kar se tiče merjenje globine profila sicer aktivni bolj ali manj samo pozimi. Če so se mu gume bolj obrabljale zato, ker je tunal avto, je to pač njegov problem in bi moral sam poskrbet za pravočasno menjavo.

Citat:
Uporabnik bluub pravi:
Kako pa kaj v takšnem primeru ko pride do hude prometne nezgode, celo s smrtnimi žrtvami, pa kriminalisti pri pregledu ugotovijo chiptuning na vozilu, če ni homologirano je potem ilegalno in s tem dobi zavarovalnica veliko podlago za odbitek izplačila odškodnin.

Po moje bi te najprej zaavrovalnica terjala za razliko v zavarovalni premiji, potem pa bi te še država udarila po žepu za plačilo cestnine. Kriminalisti pa bi ti nadeli še kazen za vožnjo s tehnično neizpravnim vozilom ali kaj podobnega - pač brez homologacije. Proizvajalec avtomobilov pa si tako ali tako umije roke nad vsem skupaj - avto je bil narejen za nazivno moč.

Kar se cestnine tiče, čipanje lih ne dvigne kubature
hysterical-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
coolpower: me prav zanima kaj bi rekel, ko bi nekaj dni vozil enak avto kot ga imaš sedaj, samo da bi bil čipan....

Je pa res da so pri nekaterih motorjih težave. mtl je pisal o sklopki pri 1.6HDI, nekateri imajo menjalnike prešvoh za tak navor.....tko da....če boš med prvimi čipal tako kombinacijo boš pač poskusni zajček

Verjetno bi mi bilo všeč, manj všeč pa bi mi bil občutek, da lahko kaj crkne prej, kot bi brez "čipanja". Avta nimam za preseravanje temveč za delovni stroj, ki na leto prevozi 60.000 km.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
eno pravilo tudi velja: Delovne prostornine se ne da nadomestiti.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno: