Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Moje mnenje o dinamikih je enotno. Prejšnji Rover je bil pa drugi avto, avto za dušo( in ne za divjanje po cestah).
V mojem primeru,, je imel mercedes dovolj metrov, da se je varno ustavil....mogoče sem res napisal tako, da sem mu dejansko pot prekrižal.
Poanta je v tem, da zaradi takih dinamikov, ne teče promet "dinamično" , torej tekoče in brez spreminjanja potovalne hitrosti. Tudi tempomat na naših AC je skoraj neuporaben. Od tu moja teza po bolj tekoči vožnji po AC.
ne vem, zakaj potem meni uspe s tempomatom na 150 priti od Ljubljane do Kopra. pa nikogar ne ogrožam, nikoli ne blendam, razen, če mi tovornjakar oz. nekdo s prehitevalnega BREZ SMEROKAZA zapelje tik pred mene.
vse se da če se hoče - jaz sem veliko na cesti in zato, ker se vozim 150 namesto 130, prišparam kar precej časa (delamo fure cca. 500 - 800 km dolge in se pozna).
po drugi strani pa cenim, da si tako omogočil nekomu varno vključevanje na AC, ker to je vrlina, ki našim voznikom ni niti malo poznana. kolikokrat se bi lahko voznik umaknil na prehitevalni pas, pa se to zgodi samo v 10%. kaj jih pa košta se umaknit.
priznam, sem malce dinamičen in si dostikrat rečem, qurc pa omejitev, ampak spremljam promet okoli sebe in ga tudi upoštevam.
v tvojem primeru - enostavno bi počakal da se spokaš na vozni pas in vsi bi bili veseli in srečni.
še ena stvar ki jo opažam - za razcepom Zadobrova, v smeri Štajerske, je polna črta, črtkana na stani voznega pasu - kar pomeni, da nekdo na voznem pasu lahko gre na prehitevalnega, tisti ki je na prehitevalnem, pa pač ne - kolikokrat se umaknem vključujočim se v promet, pa počakam, da se polna črta zaključi - in ta čas velikokrat kdo blenda ...