Zato eni gledamo, da ima "vse" v ceni, ne pa... In navigacija in android auto je najmanjši problem... Na pašnikih je obilo vsega...Zato pa eni ob nakupu vozila, gledajo kateri ima carplay/android auto.
Zato eni gledamo, da ima "vse" v ceni, ne pa... In navigacija in android auto je najmanjši problem... Na pašnikih je obilo vsega...Zato pa eni ob nakupu vozila, gledajo kateri ima carplay/android auto.
Pri EV-jih samo sprogramirajo da se ti lučka pokaže za napako na elektroniki enkrat na leto recimo. Itak ker je vse integrirano ne moreš nič preveriti če je res, oni ti pa rečejo ta in ta čip za zamenjati, par 100€.Jaz bi bolj rekel, da bodo naročnino “ustrezno prilagodili tržnim razmeram” (beri dvignili) in bo.
Drugače EVji nimajo več toliko delov in servisiranja .
Pri naročnini si ne bodo šli sebi stroškov delat . Bodo kvečjemu sprogramirali, da se lučka ugasne , dokler ne bo kaj resnega.Pri EV-jih samo sprogramirajo da se ti lučka pokaže za napako na elektroniki enkrat na leto recimo. Itak ker je vse integrirano ne moreš nič preveriti če je res, oni ti pa rečejo ta in ta čip za zamenjati, par 100€.
To je dobra novica, manj dražjih avtov na cesti.
Ali se sploh še dobi kakšen nov avto, povsem oskubljen, za 10k EUR?Izhodiščnih cen vozil pri 10.000 evrih v prihodnje ne bo več.
Še posebej, če bodo vsi sledili BMW trendu in v avtomobile vgrajevali vso dodatno opremo, pa če bo vključena ali pa ne.Na koncu bo celo okolje imelo nek drobec koristi od tega.
Torej da, kot je že nekaj časa znano, električni avtomobili bodo "dostopni", na račun podražitev ICE avtomobilov. Pač "vsi" bomo šli za razred ali dva nižje, pa bo. Velja za E in ICE.
Še posebej, če bodo vsi sledili BMW trendu in v avtomobile vgrajevali vso dodatno opremo, pa če bo vključena ali pa ne.
Sploh ne drži, jaz si nisem mislil, da se bodo pocenili... zakaj bi se? Vsaj ne konkretno.Vsi s(mo) pravili, da se morajo cene eAvtov spustiti, da bodo lahko tekmovali z ICE avtomobili...
Nobeden ni pomislil, da bodo ICE avte podražili na ePoop nivo...
Vem, ampak gremo se "eko". Kje imaš potem eko?Iz logističnega in proizvajalčevega vidika to sploh ni tako neumno. Lahko optimiziraš nabavno verigo, lahko optimiziraš proizvodnjo, zaloge rezervnih delov, šolanje mehaničnih delavnic itd.
Malo ti bluziš ne?Mislim, da bi se že "danes" mogli držati pravila, da si kupiš takšen avto koliko zaslužiš v letu in pol neto plač. In bi se že zdaj ljudje nekoliko prizemljili in pač vozili to kar si lahko dejansko privoščijo.
.