Dobavni roki novih vozil

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Jaz bi bolj rekel, da bodo naročnino “ustrezno prilagodili tržnim razmeram” :valjamse:(beri dvignili) in bo.
Drugače EVji nimajo več toliko delov in servisiranja ;).
Pri EV-jih samo sprogramirajo da se ti lučka pokaže za napako na elektroniki enkrat na leto recimo. Itak ker je vse integrirano ne moreš nič preveriti če je res, oni ti pa rečejo ta in ta čip za zamenjati, par 100€.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Pri EV-jih samo sprogramirajo da se ti lučka pokaže za napako na elektroniki enkrat na leto recimo. Itak ker je vse integrirano ne moreš nič preveriti če je res, oni ti pa rečejo ta in ta čip za zamenjati, par 100€.
Pri naročnini si ne bodo šli sebi stroškov delat :). Bodo kvečjemu sprogramirali, da se lučka ugasne :valjamse: , dokler ne bo kaj resnega.
 

Jaka222

Zelenc'
18. jul 2022
8
8
3
Počasi bo cel avto na mesečno naročnino.

Pa saj balkan mentaliteta je itak dobra za lupit še tisto malega, kar imajo ljudje vržejo v avto, da se vidi navzven

Ko je nekdo komentiral glede denarja. Je tako, da, če si človek ne more kupit na cash ali s kreditom avta. Lizing je samo uteha, ker vsak dobi in potem stradajo.

Ampak kako boš naučil nevedneže, finanče šole? Ne moreš. Potem pa taki ponavadi jamrajo čez vse. Država je kriva, vso drugi. Politiki. Vse drugo.

Tako, da ne bo škodilo, če se začnete raje finančno učiti, kot pa da plačujete za neko novo jajce, ki ni vredno.

Ampak, ker je tako glupa mentaliteta v Sloveniji je potem tako. Naj se me vidi. Sem "uspešen" , člonk pašteta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.555
1.084
113
Titograd
Jaz mislim da je to navaden BS. V srednjem cenovnem razredu tega ne bo, sicer se avti enostavno ne bodo prodajali, ker so cene že zdaj previsoke (E-Astra za 40k€ :bonk: )

Tisti z kešom pa nabijajo v avtu tetris in mario kart... to pa je dobra tržna niša. Ima 100k€ za avto, njega lahko lupiš :)
 
  • Haha
Reactions: ales85

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.555
1.084
113
Titograd
Id.2 za 25k€? Škatla velikosti Pola :bonk:

Pred 1 letom sem imel možnost dobiti testnega Passata comfortline 2,0 TDI ZA 22,5k€, sicer se za to potem nisem odločil. Pa saj niso normalni.

Američani pravijo: vote with your wallet.

Definitivno se bom tega držal
 
Nazadnje urejeno:

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Izhodiščnih cen vozil pri 10.000 evrih v prihodnje ne bo več.
Ali se sploh še dobi kakšen nov avto, povsem oskubljen, za 10k EUR?
In pa pišejo, da bodo dali na trg ID.2 za manj kot 25k EUR :valjamse:

Torej da, kot je že nekaj časa znano, električni avtomobili bodo "dostopni", na račun podražitev ICE avtomobilov. Pač "vsi" bomo šli za razred ali dva nižje, pa bo. Velja za E in ICE.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Verjetno gre za tihi dogovor med najvišjo politiko in proizvajalci. Podražiti vozila, da si plebejci tega več ne bomo mogli privoščiti. Koristi je veliko. Države bodo denimo potrebovale manj vlaganj v cestno infrastrukturo, lokalno "prizemljene" ljudi je lažje nadzorovati, delovna sila bo prisiljena vzeti ponujena delovna mesta v bližini, plače so lahko nižje, dobički višji.
Na koncu bo celo okolje imelo nek drobec koristi od tega.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Torej da, kot je že nekaj časa znano, električni avtomobili bodo "dostopni", na račun podražitev ICE avtomobilov. Pač "vsi" bomo šli za razred ali dva nižje, pa bo. Velja za E in ICE.

Vsi s(mo) pravili, da se morajo cene eAvtov spustiti, da bodo lahko tekmovali z ICE avtomobili...

Nobeden ni pomislil, da bodo ICE avte podražili na ePoop nivo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Pepe
I

Izbrisan uporabnik 474

Še posebej, če bodo vsi sledili BMW trendu in v avtomobile vgrajevali vso dodatno opremo, pa če bo vključena ali pa ne.

Iz logističnega in proizvajalčevega vidika to sploh ni tako neumno. Lahko optimiziraš nabavno verigo, lahko optimiziraš proizvodnjo, zaloge rezervnih delov, šolanje mehaničnih delavnic itd.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Mislim, da bi se že "danes" mogli držati pravila, da si kupiš takšen avto koliko zaslužiš v letu in pol neto plač. In bi se že zdaj ljudje nekoliko prizemljili in pač vozili to kar si lahko dejansko privoščijo.
Seveda je pa lažje pripeljati enga audija iz njemačke s 300kkm in sosedu pokazati kdo ma večjega, za vzdrževanje pa zmanjka, začenši z gumami.

Ne trdim, da moraš avto voziti na pooblaščeni servis, ker so oderuhi, sem pa za to, da si vsak pri sebi nalije čistega vina in kupi avto glede na zmožnosti. To pa bi lahko izgledalo na primer tako, da si izračuna koliko ga košta redno vzdrževanje in potencialno izredno na pooblaščencu in ga potem vozi k svojemu mehaniku. In s tem bi ti vedno ostal denar, ker je lokalni mehanik bistveno cenejši od pooblaščenega, pa še avto bi bil primerno vzdrževan.
Zdaj pa na cesti vidiš same zgonjene premije s čanšlang gumami in kapljanjem olja izpod karterja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Mislim, da bi se že "danes" mogli držati pravila, da si kupiš takšen avto koliko zaslužiš v letu in pol neto plač. In bi se že zdaj ljudje nekoliko prizemljili in pač vozili to kar si lahko dejansko privoščijo.
.
Malo ti bluziš ne?
Torej bo familija z dvema frocom vozla oskublenega tvingota. Če sta oba starša na nekem povprečnem fabriškem delovnem mestu. Tam dajmo 800-900 neto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.446