Daj no... Prosim...Avto je stroj. Gretje je pa storitev, do katere se lahko dostopa le s sklenjeno naročnino. Torej če prižgeš "po domač", si v ilegali.
Gretje sedežev pri BMW, o čemer teče beseda, je del stroja, če ga plačaš ob nakupu. Če ga ne, ni - ga pa lahko naknadno recimo vklopiš kot storitev.Daj no... Prosim...
Gretje je del stroja. Storitev je, da bi te maserka masirala.
Tudi meni ni ravno domače, da bi plačeval nekaj, kar sem dejansko dobil z avtomobilom, ampak realno gledano bi ob ustreznem ceniku to tudi šlo čez.
Recimo, poglejmo cene za te razvpite sedeže pri BMWju v Koreji. 406 USD, če jih kupiš z avtom. Mesečna naročnina je 18 USD, tako da potrebuješ cca 23 mesecev, da prideš do nakupne cene. Recimo, da imaš avto 4 leta, gretje potrebuješ 4 mesece na leto. Ob tem moraš računat še na to, da bo ob prodaji avto manj vreden. Torej je skoraj tam tam. Če pa rabiš samo 1 mesec na leto, potem je kalkulacija drugačna.
AMPAK: sem prepričan, da je to trenutno ''socialna'' cena. Namreč zato, da nas navadijo na to. Ko nas bodo navadili, bodo šle cene naročnin lepo gor. Se vsi spomnimo Špara in avtomatske blagajne. Na začetku si dobil brezplačno vrečko, da so nas navadili, potem pa prst v rit.
Tukaj je še en vidik in sicer v primeru naročnine, kdo krije stroške morebitne okvare gretja sedežev (recimo ''telovadiš z ljubico'' in poškoduješ mrežico). Ker če si to ti kot lastnik vozila, potem naj si lepo oslinijo prst in si ga sami zabijejo globoko v rit. Če pa krijejo te stroške sami, potem je nekoliko drugače.
Fak ej... ni čudno, da vas lahko tako lupijo, če ste pa tako glupi. A misliš, da so strojno opremo, ki je potrebna za gretje, vgradili zastonj?Avto je stroj. Gretje je pa storitev, do katere se lahko dostopa le s sklenjeno naročnino. Torej če prižgeš "po domač", si v ilegali.
Vrečke ne smejo biti brezplačne - prepovedano. Ni to na Šparovem zelniku zraslo.Se vsi spomnimo Špara in avtomatske blagajne. Na začetku si dobil brezplačno vrečko, da so nas navadili, potem pa prst v rit.
Tu je bil sprejet zakon, da trgovci več ne smejo ponujati brezplačnih vrečk - ekologija, varovanje okoljaSe vsi spomnimo Špara in avtomatske blagajne.
Zastonj ti ga vsekakor ne vgradijo... ti le ne boš doplačal za uporabo funkcionalnosti (pa naj si bo enkratno ali pa mesečno). Vsekakor pa boš plačal opremo in jo zastonj vozil naokrog brez, da bi imel dostop.Meni je to sprejemljivo, dokler HW ne rabiš doplačati v konfiguraciji.
To je tako kot (seveda slaba primerjava), da kupiš telefon, ki dela, fotka... klicat pa ne moreš, dokler ne plačaš...Zastonj ti ga vsekakor ne vgradijo... ti le ne boš doplačal za uporabo funkcionalnosti (pa naj si bo enkratno ali pa mesečno). Vsekakor pa boš plačal opremo in jo zastonj vozil naokrog brez, da bi imel dostop.
Ta primerjava je naravnost obupna. Osnovna funkcionalnost telefona je telefoniranje. Vsi vemo, da ne dela brez stroškov, da je potrebno vzdrževati mrežno opremo, ki to omogoča. In to ni zastonj.To je tako kot (seveda slaba primerjava), da kupiš telefon, ki dela, fotka... klicat pa ne moreš, dokler ne plačaš...
Zastonj ti ga vsekakor ne vgradijo... ti le ne boš doplačal za uporabo funkcionalnosti (pa naj si bo enkratno ali pa mesečno). Vsekakor pa boš plačal opremo in jo zastonj vozil naokrog brez, da bi imel dostop.
Ta primerjava je na mestu. Ampak AP ni edini SW, ki uporablja vso to opremo v Tesli. Se uporablja tudi za druge funkcionalnosti.Tu je potrebno dati kot primerjavo Teslo, kjer dobiš avto opremljen z vsemi potrebnimi kamerami in senzorji za full AutoPilot, nivo funkcionalnosti pa ti določa naročnina oz. opcija, ki ji vključiš/plačaš.
Da dela, kar plačaš, ne pa mesečne naročnine. Preprosto...Ta primerjava je naravnost obupna. Osnovna funkcionalnost telefona je telefoniranje. Vsi vemo, da ne dela brez stroškov, da je potrebno vzdrževati mrežno opremo, ki to omogoča. In to ni zastonj.
Kaj mora pa Mercedes/BMW/... narediti zato, da tebi naslednji mesec še vedno delajo matrične luči? Da se sedež ogreje? Da kolesa zavijejo?
Zato je Tesla že v štartu cenejša brez tega paketa, Bmw bi pa rad iste denarje za potencionalno neuporabo.Ta primerjava je na mestu. Ampak AP ni edini SW, ki uporablja vso to opremo v Tesli. Se uporablja tudi za druge funkcionalnosti.
Ko plačaš za AP s tem v bistvu plačaš za lifetime subscription posodabljanja AP, ki bo vedno obvezen. AP ni produkt, ki bo enkrat razvit in to je to, bo delal za vedno. Potrebuje stalne dodelave.