Čez par let se bodo električni prodajali za drobiž, ker bodo imeli vsi zgonjene baterije, nove baterije pa stanejo že skoraj pol cene novega avtomobila.
In komu bo to koristilo?Čez par let se bodo električni prodajali za drobiž, ker bodo imeli vsi zgonjene baterije, nove baterije pa stanejo že skoraj pol cene novega avtomobila.
Prvi lastnik si bo dal vsa jajca odstranit in bo lepo užival vse ugodnosti, ki jih jajček nudi. Če mu bo kdo kaj oporekal glede njegove lastnine mu lahko spusti metek v glavo. Torej drugi, tretji, sedmi lastnik..bojo prav tako deležni vsega (kolikor bo še delalo).To se jaz tudi vpršujem. Kaj bo z drugim ali tretjim lastnikom? Servisni obisk (€,$) potem neprijetno spoznanje da zaradi takega in drugačnega kršenja pravil, vklop funkcij ne bo mogoč.
Ne bluzim. To je pač realni domet take družine potem, na žalost. Vsem privoščim več, bistveno več, da ne bo nesporazuma.Malo ti bluziš ne?
Torej bo familija z dvema frocom vozla oskublenega tvingota. Če sta oba starša na nekem povprečnem fabriškem delovnem mestu. Tam dajmo 800-900 neto.
Kot prvo, morda lahko gledaš skupne družinske dohodke, v vsakem primeru pa se vprašaj sledeče. Ali si zmožen kupiti tak avto nov brez odrekanja? Če je odgovor NE, se vprašaj ali si ga sposoben redno vzdrževati na pooblaščenem servisu in v primeru okvar? Če je odgovor DA, potem mislim, da ni težav če si lastiš takšen avto. To še vedno ne pomeni, da moraš res voziti na pooblaščeni servis, je pa le-ta toliko drag, da je dober "buffer" za denarnico, voziš ga pa pač k svojemu nepooblaščenemu mehaniku.Po tvojem mnenju si tudi jaz priusa nemorem privoščit ker je bil nov 38900, jaz sem pa "glih ulaufanega" za 17500 kupo. Oboje presega moj neto dohodek.
Pa mi ne povzroča nekih stroškov, ki bi me na bankrot spravlali. Oziroma popolnoma iste stroške mam kot z Aurisom za katerega sem dal 6k. (Nov je mogo bit okoli 20 kar tudi presega moj neto dohodek
Zanimivo... Torej vozim preveč avta za svoj dohodek čeprav me ne spravlja v bankrot.
Al misliš, da pa nek Clio, Megane, Focus, Golf ali bilokaj drugega pa nemore povzročit povprečnemu družinskemu proračunu jebeno drage okvare?
Pa smo spet ta. Pooblasceni serviserji so oderuhu, nepooblasceni pa edini, ki znajo avto primerno vzdrzevati. Mislim, da bi se že "danes" mogli držati pravila, da si kupiš takšen avto koliko zaslužiš v letu in pol neto plač. In bi se že zdaj ljudje nekoliko prizemljili in pač vozili to kar si lahko dejansko privoščijo.
Seveda je pa lažje pripeljati enga audija iz njemačke s 300kkm in sosedu pokazati kdo ma večjega, za vzdrževanje pa zmanjka, začenši z gumami.
Ne trdim, da moraš avto voziti na pooblaščeni servis, ker so oderuhi, sem pa za to, da si vsak pri sebi nalije čistega vina in kupi avto glede na zmožnosti. To pa bi lahko izgledalo na primer tako, da si izračuna koliko ga košta redno vzdrževanje in potencialno izredno na pooblaščencu in ga potem vozi k svojemu mehaniku. In s tem bi ti vedno ostal denar, ker je lokalni mehanik bistveno cenejši od pooblaščenega, pa še avto bi bil primerno vzdrževan.
Zdaj pa na cesti vidiš same zgonjene premije s čanšlang gumami in kapljanjem olja izpod karterja.
Morajo kupiti Ruski plin za gretje sedežev.Ta primerjava je naravnost obupna. Osnovna funkcionalnost telefona je telefoniranje. Vsi vemo, da ne dela brez stroškov, da je potrebno vzdrževati mrežno opremo, ki to omogoča. In to ni zastonj.
Kaj mora pa Mercedes/BMW/... narediti zato, da tebi naslednji mesec še vedno delajo matrične luči? Da se sedež ogreje? Da kolesa zavijejo?
Kako to mislis pocasi? Avtomobili so ze kr nekaj casa na narocnino, samo pac ne v zabaceni sloveniji. In to je zih prihodnost, samo vprasanje kok casa bo trajalo, da rata se bol popularno. In v modelu kjer je avto na narocnino, je vklapljanje dodatnih funkcionalnosti popolnoma logicno.Počasi bo cel avto na mesečno naročnino.
Pa saj balkan mentaliteta je itak dobra za lupit še tisto malega, kar imajo ljudje vržejo v avto, da se vidi navzven
Ko je nekdo komentiral glede denarja. Je tako, da, če si človek ne more kupit na cash ali s kreditom avta. Lizing je samo uteha, ker vsak dobi in potem stradajo.
Ampak kako boš naučil nevedneže, finanče šole? Ne moreš. Potem pa taki ponavadi jamrajo čez vse. Država je kriva, vso drugi. Politiki. Vse drugo.
Tako, da ne bo škodilo, če se začnete raje finančno učiti, kot pa da plačujete za neko novo jajce, ki ni vredno.
Ampak, ker je tako glupa mentaliteta v Sloveniji je potem tako. Naj se me vidi. Sem "uspešen" , člonk pašteta.
Poglej s stališča menjave olja in filtrov. Vsi vemo kaj vse morajo plačati na pooblaščenem servisu (izobraževanja, licence,...), da imajo take cene kot jih imajo. Po drugi strani pa imaš neepoblaščen servis, ki to enako storitev nudi pol ceneje in za menjavo olja in filtrov teh izobraževanj in raznih licenc ne potrebuje.Pa smo spet ta. Pooblasceni serviserji so oderuhu, nepooblasceni pa edini, ki znajo avto primerno vzdrzevati.
Odvisno od plače!! Sicer pa ja.. 4x 900 eur rečmo, pa dobiš 4 feltne z gumamiSe pravi pol kie rio brez zelenih šajb, tista osnovna oprema.
Ponavadi je veljalo pravilo šestih plač, ne pa 12 ali 18.
Hm, si ti malo tajkuna, a?Mislim, da bi se že "danes" mogli držati pravila, da si kupiš takšen avto koliko zaslužiš v letu in pol neto plač. In bi se že zdaj ljudje nekoliko prizemljili in pač vozili to kar si lahko dejansko privoščijo.
Kje si pa to prebral?Pa smo spet ta. Pooblasceni serviserji so oderuhu, nepooblasceni pa edini, ki znajo avto primerno vzdrzevati.
Kakšen tajkun? hahaHm, si ti malo tajkuna, a?
Jaz sem za zadnji “njemački” avto dal 3 mesečne plače. Trenutno mi prav dobro služi že dve leti, še nekje dve mora zdržati. Vidim pa, da pri teh cenah, kot so sedaj, bo treba za naslednjega, malo dvignit ta budget. Žena je kupila avto za 6 mesečnih plač.
Jaz se bom kar spisal iz Alterja, ker očitno nisem vreden, da sem tukaj.
18 plač za avto? A si nor? To delajo taki, ki si jih kasneje omenil, da se kažejo pred sosedom.Kakšen tajkun? haha
No pa to je top shit, 3 plače pa maš avto kaj je pol problem...