Jest imam pa ravno z bencinarji težave z speljevanjem, saj rabi vsaj ene 2000 obratov, da ne crkne.
Dizli načeloma vsi speljejo brez gasa, samo z popuščanje sklopke (seveda je treba imeti nekaj občutka). Tako je bilo že pri petki s katero sem 20 let nazaj opravljal izpit in in je tudi danes pri tej hondi. Če pa samo na hitro spustiš sklopko pa jasne da crkne.
Pri teh passatih in podobnih vas pomoje zafrkava elektronski pedal za plin, saj se obnaša drugače kot klasična zajla. Če je avto tvoj se navadiš, če pa presedaš iz enega v drug avto je razlika opazna in za nekatere moteča. Kot sem že zgoraj napisal mene podobno zafrkava naš drugi avto, bencinska Ibiza, ki zahteva odločnejši pritisk na pedal za plin, če hočeš normalno speljat.
Pa še to: pri passatih so bili neki problemi z potenciometri na pedalih za plin. Poznam vsaj dva, ki sta morala to menjeti (menja se cel sklop in ni poceni)