dizli VS bencinci

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
Vse troje. Ja tud piska mi v glav - posledica poškodbe ušesa v vojski pri strelanju.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Ne mislim naftni filter. Al misliš kvaliteta goriva pri nas?
Degač, kar se tiče goriv, Agip, Petrol in Omv točijo iz istega soda. Info iz prve roke a vir naj ne bo imenovan. Razlika je v dodatkih. Za MOL sem pozabil vprašati. Bom ob priliki.





























Ne naftni filtri ampak filtri trdih delcev
..V slo je v gorivu še vedno preveč žvepla in zato se mašijo filtri,..
..čeprav pumparji trdijo drugače,..gorivo pa je na vseh pumpah podoben šmorn
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.986
17
38
Bled
Še nekaj me zanima. Kakšne so lahko težave pri dizel motorjih, če se jih ne vozi na prav dolge lokacije. Do službe imam recimo 20km v eno stran. Kaj bi lahko šlo narobe na dolgi rok?
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ti tvoj avto težko prodaš ne samo zato, ker je star velik bencinar, ampak ker je ves obtolčen
smile-1.gif
Ja to je res. Vse te buške in praskice je dobil na parkirišču. Če bi ga štrihal, bi blo pa verjetno še bolj narobe, saj bi vsak rekel, da ima totalko za sabo. Cena je takšna kot ga oceni DAT. Zaradi prask pa ceno kompenziram z webastom, ki je vsaj za moje kriterije najbolj pomemben del dodatne opreme takoj za klimo. Poleg tega, da tehnični velja še celo leto, redno servisiran na pooblaščenem, ima skoraj nove zimske gume, pripravljen sem dat še letne zraven. Mogoče bi bilo res najbolje da bi števec postavil na 130.000 km, dal nanj zlizane gume, odmontiral webasto in ga prodal ločeno, nebi podaljšal tehničnega, tako da ga potencialni kupec nebi mogel sprobat...
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik MobiSuxGuru pravi:
ksz
se pravi daš porša/ferarija/veyrona v 6 al pa 7 gear, svoja jajčka pa v 1st gear in greš iz mesta štartat v klanc in boš slavno prehitel vsa zgoraj našteta jajca

A si to hotu povedat?

Ja tip v poršu je imel v 6 in je po desni strani šel prehitevat, bmw je pa ravno imel v prvi in je zahodil na koncu hriba sta imela 120 - bmw v prvi prestavi porše pa v šesti.

BRAVO
bonk.gif


Se vidi kdo trmasto zagovarja določen tip motorja in nezna razviti neke konstruktivne debate
crazy1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.407
5.660
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Samo vprašal sem, ker si napisal tako veliko razliko med dizlom in beminarjem. Realno je veliko manjša. V določenih primerih sta lahko celo zelo blizu.

Evo za primerjavo mamo doma

fotr: i30 1.6CRDi 115KM
jst: i30 1.4CVVT 109KM

Poraba tm tm.......turistična vožnja je pr obeh pod 6litrov.......mal čez hribe in doline je pa prec 6,3-6,8 pr obeh

Sicer mem s svojim še mal mal kilometrov da bi 100% držal.....ampak mam občutek da če paziš se lahko z benciskim clo bl varčno voziš na relacijskih

Je pa razlika ogromna v klanec in med pospeševanje v prid dizla...pač turbina potegne ( mislim da zato tud rahlo ampak res rahlo večja poraba dizla)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.407
5.660
113
Seveda govorim o pospeševanju tko med neko normalno do dinamično vožnjo

Se razume da se da obadva modela spravt v višave z pretežko nogo (tm pa zmaga bencinc z večjo porabo)
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Če je vožen normalno, torej nežen z gasom ko je mrzel nima kaj crknit. Mislim, da eden od uporabnikov ( vincenct ? ) to prakticira že leta in vse bp ( VW Passat 19 tdi ).
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.255
1.765
113
40
Moje mnenje:
- konec devetdesetih so dizli v primerjavi z bencinci bolj napredovali in razlika v porabi je bila kr opazna
- recimo po letu 2005 so skok v razvoju naredili benz motorji (turbo+kompresor in podobno)
- danes če se primerja podobno dizel in benz masino je razlika v porabi zmerna (v rangu 2l mašin mogoče 2 litra/100), cena dizel avta je opazno višja kot bencinca, servisi so nekaj drazji in več šans za vecje okvare...tako da so dizlakarji smiselni za nekoga ko dela na leto več kot vsaj 30k km...

Res pa je, da se z raznimi 530d ali 3.0 tdi pelješ kot gospod..navor je nizko, moci je dovolj, če nimas v sebi ravno vgrajenega seizmografa skor ne cutiš tresenja. Če že dizel, potem v tem rangu avta...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Honda ne trese, ne vem zakaj (morda ima dodatne gredi proti vibracijam), razen ko je v prostem teku (ker je veriga že malo raztegnjena). V avtu primerljivega letnika in z primerljivim motorjem (Mazda 6 136CD) je pa vibracij kar dosti.

Honda ne trese zato, ker je motor narejen povsem drugače od konkurence, ga niso zastonj 8 let razvijali.

Prva posebnost je vpetje glavne gredi, ki je 6,5 mm izven osi oz. centra. To pomeni, da glavni sunki po eksploziji ne udarijo ditektno v gred kot pri VSEH ostalih dizlih, ampak gre nekoliko mimo. S tem so dosegle, da motor sploh ne proizvaja vibracij, torej so odpravili vzrok in ne posledico kot ostali z raznimi prijemi.

Naslednja stvar za manjšanje vibracij pa je poseben postopek litja bloka, ki so ga razvili in poteka edino v Tochigi. S tem so tudi zmanjšali vibracije in hrup.

Na kratko dosegli do odpravo vzrokov inne kot konkurenca, ki z ogromno izolacije preprečujejo posledice. Torej so prošparali na obremenitbah in izolacijah za isti učinek.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
če mene vprašaš je prednost dizla samo v porabi, če primerjamo približno isto moč motorja. Vse ostalo je minus od cene, vzdrževanja, hrupa. Ampak, da se razumemo: primerjamo oba motorja z turbinami. Dizel brez turbine je pa tako ali tako jajca. Bencinar s turbino pa ima pri enaki kubitori mnogo večji navor pri istih obratih kot dizel, da o moči sploh ne govorimo. Prednost dizla pa je kot sem že rekel kak liter ali dva manjša poraba.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Se strinjam, ko bo trošarina približno izenačena potem pa sploh. In ne kot zdaj ko vozniki bencinskih avtov subvencioniramo dizle.
 

Rosenthal

Pripravnik
11. okt 2007
515
18
18
Diesel se splača za večje in težje limuzinske avtomobile.
Za vse ostalo je bencinski motor sigurno smotrnejši.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Rosenthal pravi:
Diesel se splača za večje in težje limuzinske avtomobile.
Za vse ostalo je bencinski motor sigurno smotrnejši.

S tem se ne strinjam. Če primerjam majhnega bencinarja, ki je pri bajti in mojega majhnega dizla, je dizel meni osebno še vedno boljši za vozit, kar je sicer subjektivno mnenje, s tem da je poraba manjša. Ko sem kupoval zdajšni avto je bila razlika med bencinarjem in dizlom pri rabljenih okoli 500-600€, ravno toliko, kot profitiram na leto z manjšo porabo....

Kaj točno je tukaj slabega? Če nameravaš imeti avto več kot dve leti se splača ali pa si vsaj na istem...
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
In kako boš prodajal v Evropi ???

Kako bom jaz prodajal kaj ?

Evropa je nasicen trg. Azija je nenasicen trg. V dezelah, kjer imajo fake BMWje X5, jih ocitno ne gane prevec kako (ce sploh) bodo kaj prodajali v Evropi.