Kaj je to zaen avto in koliko jih lahko zamenjajo na uro/dan?
Ne vem koliko ima lahko shranjenih,(polni naenkrat) ampak ce menjava traja 5 minut, potem mora biti vsaj pol MW priklop polnilnice, sicer bodo ljudje lahko v vrsti stali za polne baterije.
Lahko cakas kar dolgo na vsak del od tesle, karoserija je alu kar pomeni da je durable, kleparija pa skoraj odpadeRecimo da nabavim teslo in mi gre skozi z dosegom, kot ga rabim.
Enkrat mene nekdo nabase na avtocesti ali jaz loga, vseeno. Kako se to potem popravlja, kako dolgo se caka? Pri "navadnih" avtih ni problema, kako pa je s temi eksotiki?
Trenutno Enyaq iV80. Pred tem ID.4 (tudi 77 kWh). Na Enyaq (od oktobra) poraba 21, kar pomeni več kot pol km na zimskih gumah (je bil že pred krompirjevimi počitnicami preobut). Prej z ID.4 3 kWh manj.Kaj furas? Poraba?
lahko vec podatkov razkrijes?
Kolegov podvig z rentanim električarjem iz LJ do MB pred nekaj dnevi, šlo je nekako tako:
- štart z 98% baterije iz BTC LJ
- pri Blagovici je bilo samo še 80% baterije
- pri Lopati je polnil iz 30% na 50%, ker se mu je mudilo
- pri počivališču Polskava je bil beyond point of charging in je avto z 18% baterije parkiral in poklical avtovleko 10 km pred MB, ki jo je čakal 1 uro in plačal 40eur.
Vozil se je pa na avtocesti 85-90km/h brez radia in klime.
Pod črto - z električnim vozilom ni prišel niti v 2 urah do MB, kljub vleki, najbrž so ga še tovornjaki vmes prehtievali.
Poglej priponko 62596
Če bi med MB in LJ ostal z normalnim EV blizu nule in šel polnit nekje na poti, kot tale tip (ker bi šel recimo iz Lj s samo 20% baterije), bi rabil glih ene 5 ali 6 min, da napolniš za do MB.Le da lahko ICE natankaš v 5 minutah, tudi če se ti mudi
- ja, v blokih je po navadi problemJaz nisem EV hejter pa imam razloge zakaj nimam EV vozila. Ti so zelo preprosti;
- Nimam kje filat trenutno doma, saj živim v stanovanju (v hiši imam predinštalacijo narejeno, samo še nisem preseljen),
- EV vozilo, ki bi mi ustrezalo s stališča dometa je najbrž predrago ali pa ne obstaja (prosim za kakšen predlog EV vozila, če ima kdo kakšen dober). Mesečno imam večkrat recimo temu "krožno" pot, ki je ranga 400-500km, kamor se peljem po avtocesti na tempomatu od 130-150kmh, moram not spraviti 3 otroške sedeže v zadnjo vrsto in tja kamor grem ne morem polnit, dodatno pa se zadržujem krajši čas cca. 30min na enem mestu. Časovna komponenta mi je bistvenega pomena. Po domače to pomeni, da bi bilo smiselno, da ima avto domet realnih 500-600km z enim polnjenjem, če se vozim realnih 130-140kmh po avtocesti.
- Med tednom delam večkrat v enem dnevu med 90-150km in kot omenjeno, doma ne morem polnit. Najbližje je cca. 700m stran za polnjenje, kar mi je nepraktično.
- Bi šlo z EV načeloma kot drugi avto, vendar bi moral imeti doma možnost polnjenja + pač kupiti tak avto, ki pa ni ravno poceni.
Planirano je, da jih lahko zamenjajo vec kot 100 dnevno na eni postaji…
Je pa tudi v Nemciji od lani oktobra ze postavljena ena taka postaja… blizu Münchna…
First NIO Power Swap Station in Germany Officially Opens
On September 28, 2022, the first NIO Power Swap Station (PSS) in Zusmarshausen was officially opened.www.nio.com
Več kot sto na dan je recimo 4-5 na uro. Ko se "vsipa" pol Nemčije na morje v Dalmacijo, rabiš 50 na uro - ob predpostavki, da je to nek splošni standard, ne pa standard za eksotičen kitajski avto, ki mimogrede stane od 82.000 € dalje in ima doseg:Planirano je, da jih lahko zamenjajo vec kot 100 dnevno na eni postaji…
City - Cold Weather * | 375 km |
Highway - Cold Weather * | 290 km |
Combined - Cold Weather * | 335 km |
City - Mild Weather * | 560 km |
Highway - Mild Weather * | 380 km |
Combined - Mild Weather * | 460 km |