Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.195
758
113
EU
V temah o EVjih so itak vedno ljudje, ki drugega kot izpostavljat robne primere in se tresti, če bi morali v bližnjo trgovino po liter mleka, ker ne vejo, ali jim bo uspelo brez polnjenja ali ne. Ali bodo obstali na cesti ali ne. In imaš druge, ki že več let vozimo EVje in se vsak dan vsedmo v vozilo s polno baterijo in se tem prvim smejemo v brk in na koncu leta štejemo denarce, ki smo jih privrčevali na servisih, registraciji, gorivu in si lahko za ta denar privoščimo konkretni dopust za celo familijo (ali pa zapijemo, damo v štumf,....).

Pač nekdo bo sposoben izkoristiti prednosti in uživati, med tem ko bo drugi vedno jamral kako se ne da in iskal razloge, da sam sebi dokaže, da ne gre. Pa ni tako samo pri avtih. Nasplošno v življenju maš ljudi, ki se znajdejo in ljudi ki vedno samo jamrajo
A to misliš potem ko si za ene 10.000 evrov preplačal že tako drago vozilo? Koliko let si čakal na ta trenutek? 8? :cool:
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Če ne moreš doma polniti, potem jaz osebno EV odsvetujem. EV-ja, ki bi s 130-150km/h (po slovenskih avtocestah sicer težko toliko voziš... pa ne zaradi omejitve) prevozil 500km brez polnjenja, pa tudi še ni.
Pa dobro, ne vozim se 500km 150kmh. Teh 140-150kmh po števcu je razdalja cca. 150km v eno smer, se pravi skupaj ene 300km razdalje, ostala hitrost pa bolj mestna pa primestna. Pa da se lepo tako peljat, velikokrat ob zgodnjih jutranjih ter večernih urah ni taka frka s prometom ob vikendih v štajersko-prekmursko smer.
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
330
162
43
No lahko da ima celo prav, da je en tak primer, ko mu električno vozilo odlično služi in na račun njega res prišpara za dopust. Pri meni pač ne pride upoštev, ker tudi če upoštevam VSE letne stroške z avtom - gorivo, vse servise, zavarovanje in tudi amortizacijo (izgubo vrednosti) avta, mi celotni letni strošek zadošča za en dopust za ~jurja €, ni osnovne variante da bi lahko karkoli prišparal z električnim. Pač meni ni da bi štancal 40,50 ali celo 60k letno, preveč cenim svoj čas, ampak ja vsakomur svoje, če kdo ima računico, super zanj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Jaz nisem EV hejter pa imam razloge zakaj nimam EV vozila. Ti so zelo preprosti;
- Nimam kje filat trenutno doma, saj živim v stanovanju (v hiši imam predinštalacijo narejeno, samo še nisem preseljen),
- EV vozilo, ki bi mi ustrezalo s stališča dometa je najbrž predrago ali pa ne obstaja (prosim za kakšen predlog EV vozila, če ima kdo kakšen dober). Mesečno imam večkrat recimo temu "krožno" pot, ki je ranga 400-500km, kamor se peljem po avtocesti na tempomatu od 130-150kmh, moram not spraviti 3 otroške sedeže v zadnjo vrsto in tja kamor grem ne morem polnit, dodatno pa se zadržujem krajši čas cca. 30min na enem mestu. Časovna komponenta mi je bistvenega pomena. Po domače to pomeni, da bi bilo smiselno, da ima avto domet realnih 500-600km z enim polnjenjem, če se vozim realnih 130-140kmh po avtocesti.
- Med tednom delam večkrat v enem dnevu med 90-150km in kot omenjeno, doma ne morem polnit. Najbližje je cca. 700m stran za polnjenje, kar mi je nepraktično.
- Bi šlo z EV načeloma kot drugi avto, vendar bi moral imeti doma možnost polnjenja + pač kupiti tak avto, ki pa ni ravno poceni.
Torej EV avto zate ni. Kje je težava? A ti ga kdo vsiljuje?
Tako kot recimo EV voznikom vi dokazujete, da nimajo pojma in da dejansko ne vedo, da se vozijo v redu in poceni. In to z bolnimi primeri nekoga, ki očitno nima pojma o EVjih in je zaradi svoje lastne neumnosti obstal na cesti, ker je izbral popolnoma napačno vozilo, hkrati pa še, ker se mu je mudilo, ni nafilal vmes :). No, potem je očitno imel čas čakati na avtovleko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.982
6.870
113
pri taščici
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
El. avti so kul, v kolikor pokriješ svoje potrebe po kilometrini. So predragi ampak navadni avti so tud. Bolj me moti aroganca proizvajalcev tako pri ICE kot elektriki. Pa te novi avti so kot bi jih z dreka ven potegnu.

Zdnjič se svaljkam nekaj po VW salonu. Noter ID BUZZ. Lušten avto o zunaj kot iz risanke. Eden všečnejših. Ko se vsedeš noter. Ajme meni. Tista armaturka iz recikliranih ola gum, 15 let star transporter ma boljše materiale, pleh v rangu 20 let starih francozov. V glavnem na twinotu in ZOE še zastopim, ampak ta avto je v salonu koštal 75 jurjev. Ne dolgo nazaj si dobil za ta denar premijo serije 5, ki je svetlobna leta pred tem umotvorom.

Zame osebno kar se velikosti tiče id3. Ampak z večjo baterijo je 58 jurjev. In to v državi z 1300 buksov povprečne plače, prodajajo nek recikliran kondom za ceno domačije na perifieriji. Bolano. S tistim štromom ne dobiš denarja nikoli nazaj.

Pa da ne bom sam po vag pljuval. Ko sem pogledal korejski cenik me je tud skor dol vrglo. Jajc od kone 50 čukov. WTF.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Torej EV avto zate ni. Kje je težava? A ti ga kdo vsiljuje?
Tako kot recimo EV voznikom vi dokazujete, da nimajo pojma in da dejansko ne vedo, da se vozijo v redu in poceni. In to z bolnimi primeri nekoga, ki očitno nima pojma o EVjih in je zaradi svoje lastne neumnosti obstal na cesti, ker je izbral popolnoma napačno vozilo, hkrati pa še, ker se mu je mudilo, ni nafilal vmes :). No, potem je očitno imel čas čakati na avtovleko.
Kaj se pa vsajaš? Napisal sem kaj bi potreboval, da EV pride v poštev in ker ne spremljam EV scene ravno v detajle, sem pričakoval kakšen vsaj približek nečesa, kar bi lahko prišlo v poštev od EV. Dobim pa nazaj tvoj beden odgovor.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Pa dobro, ne vozim se 500km 150kmh. Teh 140-150kmh po števcu je razdalja cca. 150km v eno smer, se pravi skupaj ene 300km razdalje, ostala hitrost pa bolj mestna pa primestna. Pa da se lepo tako peljat, velikokrat ob zgodnjih jutranjih ter večernih urah ni taka frka s prometom ob vikendih v štajersko-prekmursko smer.
Nov ali rabljen?
Imas kak budget?
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.243
1.382
113
Ali pa kot sem rekel, ko dela dirma Nio na norveskem. Postaja, kjer se pripeljes, sparkiras, avto se dvigne in od spodnje strani se menja komplet baterija v manj kot 5 minutah. Pa bi bil doseg resen.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.552
2.681
113
Ni nekaj takega že Tesla predvideval, pa se je odpovedal potem. Dokler ni enakih baterij v vseh avtih in le-te niso najemniške - oz. cel avto v najemu, je to precej nerealna opcija. Pa še neke težave so imeli ob odklopu prazne in priklopu polne z visokimi tokovi, al nekaj takega, menda precej nevarno početje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
No, novejsi avti se ze polnijo z 250+kW, zato taksna menjava ni vec bistveno hitrejsa
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.982
6.870
113
pri taščici
Saj najbrz so to najprej na kitajskem testiral.
Ce se bo sistem prijel bo ozko grlo zaloga polnih baterij v "menjalnici".
Ne vem koliko ima lahko shranjenih,(polni naenkrat) ampak ce menjava traja 5 minut, potem mora biti vsaj pol MW priklop polnilnice, sicer bodo ljudje lahko v vrsti stali za polne baterije. Seveda potem ko.bo v Lj jurja komadov na polnilnico recimo.
Tako kot je gneca na SC v turisticni sezoni,sicer pa "sameva" ker slovenci doma polnimo.