Diesel in mraz

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Bolj moreče vžiga in se običajno malo bolj zatrese (če je to sploh možno
evil.gif
).
Ja, menjaš jih sam v 10-ih minutah.
Preveriš če delajo pa tako, da snameš kable dol, vzameš en izoliran kabel, ga pokneš na + od baterije in na drugi strani na glavo od grelne svečke. Če iskra preskoči, potem je svečka v redu. Če ne, potem je mrtva.

PS: PA NE ŠLATAT S KABLOM PO BLOKU MOTORJA. Ali pa kje drugje, ker narediš kratek stik.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.701
1.347
113
bonk.gif


A da bi jih pomeril pa ne? In človeku, ki te sprašuje po tem kako se "ve", če je svečka fuč predlagaš takšne meritve in menjavo v 10-ih minutah
hysterical-1.gif


Model z merilcem debeline laka
aplauz.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Ne vem kje sem ti stopil na žulj, ampak očitno si eden izmed tistih, kateri imate težave z merilcem laka, le zakaj?
Sicer pa, predlagal sem mu najbolj enostavno (IN DELUJOČO) metodo za ugotovitev ali grelne svečke delujejo. Za katero rabiš en kos kabla in nobenega merilca.
Tudi ne vem kaj te moti glede menjave: le ta ti ne vzame več kot 10 minut časa, če imaš pravi ključ.
Sedaj se pa smej naprej samemu sebi
smile-1.gif
.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik jaka6 pravi:
Na stilotu je blo treba za eno svečo skor pol mašine podret.
Če sem jaz prav razumel je on spraševal za TDI-ja. Za JTD pojma nimam koliko je dela in tudi nisem pisal o JTD-ju.