Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Je pa res, da bi potem verjetno lažje prodala avto...plin je samo dodana vrednost.
Fantje, ne predvidevat. Iz lastnih izkušenj lahko povem sledeče: ne vem kako je pri tovarniško predelanih avtomobilih, ampak naknadno predelanega bencinca je običajno težje prodati kot nepredelanega bencinca. Niti v sanjah pa si stroška predelave ne boš povrnil z višjo prodajno ceno.
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Plin je kar se stroskov prevoza tice super izbira.
Kolegica je nabavila Dacio s tovarniskim plinom in je super zadovoljna. Dala je pa nekaj pod 10k. Ni ravno primerljiv avto z 208 ali 308, je pa pol cenejsi.
Tovarniško predelane zadeve so druga stvar, čeprav pri nekaterih recimo ni niti najmanjše ekonomske logike (recimo Fiat kakšno leto nazaj). Za naknadno predelavo pa sem vsakemu, ki me je povprašal o mnenju dal tole za prebrat (pa ne samo prve strani ampak vseh 300 strani):
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=43038&start=0
Namreč zadeva je v teoriji odlična, tudi v praksi v zrelih državah s primerno urejenim trgom in konkurenco. Pri nas pa so razen par izjem (tudi navedenih v zgornji temi) več ali manj pocarji, ki te dobesedno nategnejo, ti pa imaš potem same probleme. Pač so videli priložnost za zaslužek in evo, gremo mi to delat. Isto kot sedaj, ko ti recimo že vsak vulkanizer nudi tudi servis klime, ker je pač kupil tisti stroj za servisiranje klim.
Aja, pa seveda ni samo krivda na strani ponudnikov. Težava je v tem, da se Slovenc ne pozanima preden gre v to, temveč misli, da je vse tisto, kar v brošurah oglašujejo ti ''strokovni predelovalci'' res. Pa je žal daleč od tega.
In še to: preden greš v predelavo moraš vse sam temeljito preverit, torej ali je motor primeren za predelavo, kateri sistem, itd. Namesto, da bi prišel do ponudnika in bi mu lahko zaupal. Namreč redki so, da rečejo, na tem motorju pa ne priporočam, ker ni primeren za plin, čeprav je recimo splošno znano, da bo precej kmalu potrebno glavo in ventile štimat.