Citat:
Uporabnik Mamca pravi:
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Pridem zmontirati klimo, prej pošljem ponudbo. Dogovor je plačilo po montaži v recimo 8 dneh. In na koncu montaže ti "mamca" začne šteti €. In pravi, pa nebi jaz nakazovala, meni je tako lažje...
A lahko vzamem denar in kasneje pošljem račun? Račun je na ime stranke, registriran je s.p.? ker drugače bom moral začeti na teren vlačit printer (ne pos printer ampak klasičnega a4).
Lp
Pretehtaš, komu bo težje, mamci ali tebi v končni fazi.No, mal heca.
Ti bom kar prilepila nekaj iz Zakona o davčnem postopku, ki govori o obveznosti nakazovanja na TRR:
36. člen
(obveznost nakazovanja plačil in prejemkov na transakcijske račune)
(1) Pravne in druge osebe, samostojni podjetniki posamezniki, posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost, upravni in drugi državni organi in organi samoupravnih lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil morajo plačila za dobavljeno blago in opravljene storitve ter druga plačila prejemnikom nakazovati na njihove transakcijske račune, odprte pri ponudnikih plačilnih storitev.
(2) Ne glede na prvi odstavek tega člena se plačila za dobavljeno blago in opravljene storitve ter druga plačila ne nakazujejo na transakcijske račune, če gre za plačila v manjših zneskih ali če je drugače zagotovljena evidenca o teh plačilih.
(3) Minister, pristojen za finance, podrobneje določi, v katerih primerih iz drugega odstavka tega člena se plačila za dobavljeno blago in opravljene storitve ter druga plačila ne nakazujejo na transakcijske račune.
Drugače pa, ko sem bila letos v Kostanjeviški jami, je jamarju na vhodu crknil printer in ni nogel izdati računa, pa je ročno potegnil ven Vezano knjigo računov in mi ga napisal.
Pa še nekaj o obveznosti dajanja podatkov v povezavi s hrambo računov oz dajanjem na vpogled
41. člen
(obveznost fizičnih oseb)
Fizične osebe morajo na zahtevo davčnega organa dati podatke in dokumentacijo, s katerimi razpolagajo, če imajo ti podatki ali dokumentacija vpliv na njihovo davčno obveznost ali davčno izvršbo oziroma davčno obveznost drugih zavezancev za davek ali na davčno izvršbo obveznosti pri teh zavezancih za davek. Fizične osebe morajo dokumentacijo, ki ima vpliv na njihovo davčno obveznost, hraniti najmanj pet let po poteku leta, na katerega se davčna obveznost nanaša.
LP
Bilo je nekoč...Citat:
Uporabnik Brklc pravi:
Predpisane so samo nujne sestavine (gotovinskega) računa in max znesek, ne pa s kakšnim programom je narejen... Jst imam urejeno tako, že skor 10 let, in do sedaj še ni bilo problemov.
Je pa res da ni to za množično izdajo, temveč za terenskega obrtnika za par računov na dan. Kolkr berem je igi klimamajstr, in to je rešitev. Sem jaz podoben terenc le drug foh oz več njih.
Citat:
Uporabnik Mamca pravi:
Nekdo zgoraj je napisal, da je odgovor na vprašanje v teh dveh členih:
31. člen ZdavP-2
(obveznost dokumentiranja)
(1) Osebe, ki so dolžne voditi poslovne knjige in evidence v skladu s tem zakonom ali na njegovi podlagi izdanim predpisom, drugim zakonom ali računovodskim standardom, so jih dolžne voditi tudi za namene izvajanja zakonov o obdavčenju in tega zakona.
(2) Osebe, ki ne vodijo poslovnih knjig in evidenc po prvem odstavku tega člena, so za namene iz prvega odstavka tega člena dolžne voditi poslovne knjige in evidence, ki jih predpiše minister, pristojen za finance.
(3) Plačniki davka iz 58. člena tega zakona so dolžni voditi evidence po posameznem davčnem zavezancu o dohodkih ter o odtegnjenih davkih in druge za pobiranje davkov potrebne evidence, določene s tem zakonom ali zakonom o obdavčenju.
38. člen
(elektronsko obdelovanje podatkov)
(1) Zavezanci za davek, ki elektronsko obdelujejo podatke, morajo na zahtevo davčnega organa zagotoviti:
1. izpis podatkov iz svojih elektronsko vodenih poslovnih knjig in evidenc v urejenih strukturiranih računalniških datotekah v standardni obliki, ki omogoča preprosto nadaljnje elektronsko obdelovanje podatkov;
2. dostop in vpogled v podatke v svojih elektronsko vodenih poslovnih knjigah in evidencah;
3. dostop in vpogled v programsko in strojno opremo ter baze podatkov, ki se uporabljajo v okviru sistema za elektronsko vodenje poslovnih knjig in evidenc, ter omogočiti preizkušanje ustreznosti elektronskih programov in elektronske obdelave podatkov.
(2) Zagotavljanje podatkov in dostopi po prvem odstavku tega člena morajo biti zagotovljeni na enega izmed naslednjih načinov:
1. na elektronskih medijih,
2. z uporabo sodobnih telekomunikacijskih storitev,
3. z neposrednim priklopom davčnega organa v sistem zavezanca za davek (lokalni priklop) ali
4. s posrednim priklopom davčnega organa v sistem zavezanca za davek prek telekomunikacijskih poti (oddaljeni priklop).
(3) V primerih iz drugega odstavka tega člena je treba zagotoviti ustrezno stopnjo zaščite, varovanja zaupnosti in celovitosti podatkov.
(4) Zavezanec za davek, ki želi elektronsko obdelovati podatke za davčne namene, mora:
1. podatke, ki jih izdela ali prejme v elektronskem formatu, hraniti v elektronskem formatu in omogočiti dostop do njih v elektronskem formatu;
2. zagotoviti berljivost originalnih podatkov;
3. zagotoviti urejeno hranjenje podatkov za predpisano obdobje;
4. zagotoviti dostop do elektronsko vodenih poslovnih knjig in evidenc tudi, če so shranjene v elektronski obliki pri drugih osebah ali v drugi državi;
5. hraniti podatke v primerni obliki, ki omogoča inšpiciranje v razumnem času.
(5) Če zavezanec za davek pri svojem delu uporablja elektronsko poslovanje, mora zagotoviti avtentičnost izdanih dokumentov in izdajatelja ter celovitost vsebine izdanih dokumentov.
(6) Zavezanec za davek mora davčnemu organu na njegovo zahtevo dati na razpolago dokumentacijo, iz katere je razviden popolni opis elektronskega sistema za vodenje poslovnih knjig in evidenc. Dokumentacija mora vsebovati predvsem opise:
1. elektronske rešitve (zasnova, zgradba in delovanje);
2. podsistemov in datotek (vsebina, struktura, relacije);
3. funkcionalnih postopkov v okviru elektronskih rešitev;
4. kontrol, ki zagotavljajo pravilno in zanesljivo delovanje elektronskih rešitev;
5. kontrol, ki preprečujejo nepooblaščeno dodajanje, spreminjanje ali brisanje hranjenih elektronskih zapisov.
(7) Vsaka sprememba elektronske rešitve (elektronskih programov, postopkov in datotek) mora biti dokumentirana v časovnem zaporedju nastanka spremembe, skupaj z vzrokom, vrsto, posledico in datumom spremembe.
(8) Minister, pristojen za finance, predpiše podrobnejšo vsebino, obliko, način in roke za predložitev izpisa podatkov iz elektronsko vodenih poslovnih knjig in evidenc zavezanca za davek ter obvezne vmesnike za dostop in vpogled v podatke v elektronsko vodenih poslovnih knjigah in evidencah zavezanca za davek.
Citat:
Uporabnik Brklc pravi:
Predpisane so samo nujne sestavine (gotovinskega) računa in max znesek, ne pa s kakšnim programom je narejen... Jst imam urejeno tako, že skor 10 let, in do sedaj še ni bilo problemov.
Je pa res da ni to za množično izdajo, temveč za terenskega obrtnika za par računov na dan. Kolkr berem je igi klimamajstr, in to je rešitev. Sem jaz podoben terenc le drug foh oz več njih.
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
ksz
Če imaš sedaj virtualno davčno blagajno moraš po novem letu imeti pravo, v primeru da le te še nimaš, pa je prehodno obdobje dve leti, v tem času pa boš lahko uporabljal vezano knjigo. Torej Igi, dve leti lahko v primeru da ti stranka hoče plačati z gotovino uporabljaš vezano knjigo računov.