Danes popoldne (29.12) čez Ljubelj

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Danes sem se malo po 16:00 vračal iz Celovca čez Ljubelj. Snega kar prijetno padal in se vse bolj oprijemal ceste. Šlo je odlično vse do zadnjega(!) ovinka na avstrijski strani, kjer se je počez premikal BMW. Ko se je nekoliko zravnal, sem ga uspel obiti vendar mi je tik pod vrhom (manj kot 50 m) zmanjkalo oprijema.
Po hitrem postopku sem obrnil, se zapeljal nazaj do Celovca in nato na AC ter čez Karavanke domov. Še ko sem vozil nazaj, je bilo tam pri galeriji, ko sta dve ostri serpentini, zelo "zanimivo". No kmalu po tem, ko sem obrnil sem se spomnil, da bi lahko izključil ASR in bi verjetno prišel čez, ampak takrat je bilo, kar je bilo.

Ker ob spuščanju srečeval še mnogo avtomobilov (brez verig), ki so se pogumno vzpenjali, me zanima kaj se je dogajalo na zadnjem klancu. Ko sem obrnil, je za tistim BMW-jem stalo že kar nekaj vozil. Bel Kangoo je BMW-ja obvozil enako kot sem ga jaz, vendar mu je začelo kopati še precej nižje kot meni.

Domnevam, da bi z novimi zimskimi prišel čez (zimske sem menjal lani in z njimi prevozil 15+Mm), verjetno bi prišel čez tudi, če bi se spomnil izključiti ASR

Je še kdo prečkal Ljubelj po 16:00, kako je bilo?
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Da bi šel po ugotovitvi še enkrat po zalet se pa ni splačalo ali pa vsaj ti svojemu nataknil verige?
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Si imel srečo. Meni so lani avstrijci že spodaj prepovedali pot čez (ob 12ih sem šel v avstrijo ob 16ih sem hotel nazaj, snežilo pa je vsega skup 1 uro).
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Težko verige natikat, če jih ni v prtljažniku
wink-1.gif

Že prvič je bila izkodišča točka praktilno optimalna, "ravnica" na ovinku - ko je zdrsnilo, je ASR začel dušiti. Če bi mi prej kapnilo gleda ASR-ja, bi šlo mogoče čez že prvič.

Ko sem se spuščal, je na ovinku in malo pod njim čakalo že 5 avtomobilov. Ni bilo kaj dosti možnosti za drugi poskus.

Mi ni niti malo žal za izgubljeno dodatno uro, niti za plačilo tedenske vinjete in tunela. Prišli smo domov, avto je cel... dobra ura in 14 EUR je nizka cena v primerjavi z množnimi posledicami
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Si imel srečo. Meni so lani avstrijci že spodaj prepovedali pot čez (ob 12ih sem šel v avstrijo ob 16ih sem hotel nazaj, snežilo pa je vsega skup 1 uro).

No saj tisto tablo o obveznih verigah sem videl, policistov pa ni bilo niti ko sem se spuščal - pa sploh ne bi bilo slabo, če bi me obrnili že spodaj, ni izgubil manj časa. Tudi sedaj ni snežilo dolgo, ampak se je sneg izjemno hitro oprijemal ceste.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Ali imaš avto z pogonom spredaj?

Drugič obrni, pa v rikverc v breg gor. Uspeh praktično zagotovljen.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Nisem bil na tej trasi...se mi pa zdi čudno glede ASRja. Dejstvo je da zamori avto, samo meni še ni uspelo, da bi mi avto ugasnil. Pogoj za to je...plin do konca.
Ko sem sam testiral svoje nove gume ( Conti wintercontact ) sem z vklopljenim ASRom prišel tja, kjer so kolegi mislili, da je nemogoče. Je bila pa kriza vožnja navzdol, saj se je na nekem mestu avto dotaknil s "trebuščkom" kanal na cesti.

Kakšne imate ostali izkušnje z ASRom?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik olfa pravi:
Ali imaš avto z pogonom spredaj?

Drugič obrni, pa v rikverc v breg gor. Uspeh praktično zagotovljen.

Ja, za vožnjio na domači dovoz, ne pa po glavni cesti
hysterical-1.gif
))
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Nisem bil na tej trasi...se mi pa zdi čudno glede ASRja. Dejstvo je da zamori avto, samo meni še ni uspelo, da bi mi avto ugasnil. Pogoj za to je...plin do konca.
Ko sem sam testiral svoje nove gume ( Conti wintercontact ) sem z vklopljenim ASRom prišel tja, kjer so kolegi mislili, da je nemogoče. Je bila pa kriza vožnja navzdol, saj se je na nekem mestu avto dotaknil s "trebuščkom" kanal na cesti.

Kakšne imate ostali izkušnje z ASRom?

Meni praktično nikamor več ni šlo, motor je nihal med 1300 in 3000 vrtljaji, premikal sem se po polževo, motor pa seveda ni ugasnil. Enostavno sem presekal in obrnil.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Drugič samo pelji, pa plin drži do konca. Naj elektronika dela, saj zato jo pa imamo
smile-1.gif
)
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Aja...? Na moji se ga da, ( v navodilih piše, da je to nujno v primeru, ko natakniš na kolesa ketne ), ne da se pa izklpoit ESP...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.615
2.418
113
Pomurje
Nima tipke za izklop ASR in ESP-ja. Na prejšnem Avensisu sem se redno reševal z izklopljenim ASR-om.
Verso pa ima tipko za izklop ESP-ja.

Ne vem kaj so to na Priusu mučkali?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Mogoče (?) pa ni potrebe in avto sam izklopi sistem, ko se mu zazdi....ugibam, ker je še vedno veliko zagovornikov, da se v slabih pogojih ASR izklapo, ker samo tako prideš "na hrib"
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
987
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Na mojih jajcih se ne da izklopit ASR-a

Frend vem, da če ga je hotel izklopiti, je spredaj pri mašini vzel ven varovalko in ASR je bil izklopljen
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.615
2.418
113
Pomurje
Elektromotor ima nenormalen navor že od 0 naprej, pa je zato mogoče zadeva neizklopljiva. Mogoče ga sploh ne bi premaknil z mesta, čeprav se da z elektromotorjem zelo natančno speljevati.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.502
5.795
113
to da asr zamori avto je popolnoma normalno.
konec koncev jemle gas, da se kolesa ne sučejo. če pade v nizke obrate kjer ni dovolj navora bo mašina še komaj kaj sukala. na dizlih ni tolk opazno kot na bencinerjih.
jaz recimo na 1.4 16v g puntotu z vklopljenim asrom v breg ne morem, ni šanse ker ko padejo obrati pod 2000 lahko kr zaklučimo. na lybri 1.9jtd pa ni blema ker ma dovol navora, da še nekak životari mašin in vleče naprej.