Dacia Jogger

luka51

Guru
16. avg 2007
14.849
6.141
113
To kaj ti zapaca injektorje gre gladko mimo filtra, ker je raztopljeno v tekoči vazi takrat.
Oziroma ja pozabo sem še na plinsko fazo. Ampak tudi tisti je po 15k kot nov še.
Problem v injektorjih je, če letijo na prenizki temperaturi, takrat se zna nabirat not. Itak pa boš tak al tak injektoje mogo al obnovit al pa menjat na okoli 100k km.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.907
1.749
113
Iskajoč brata
Oziroma ja pozabo sem še na plinsko fazo. Ampak tudi tisti je po 15k kot nov še.
Problem v injektorjih je, če letijo na prenizki temperaturi, takrat se zna nabirat not. Itak pa boš tak al tak injektoje mogo al obnovit al pa menjat na okoli 100k km.
A tole pri 100k km je zaradi Renault jajc, ali je standard padel na spošno, da kosi zdržijo samo 100k
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.849
6.141
113
Ker se znucajo. Nima veze renault, ker ni niti malo plinskega dela renojevega.
Vsak cikel 1x odpre in zapre batek. In vsakič rukne gumjasto tesnilo na rob. In poglej kolk je ciklov v 100k km. Predstavlaj si najbolj navadn em ventil. Batek in tuljava. To je to.
Razen če majo zaj vbrizg tekoče faze.
 
Evo, leto je naokoli, avto laufa :)
Prevozil 17 500 km, od tega skoraj vse na plin, porabil 40l bencina, pa še to bolj za to, da se ne bo preveč postaral v tanku....
Včeraj sem imel redni servis, 300€ + na mojo zahtevo menjava filtra za plin 50€. Uradno ga menjajo pri 30k km, vendar so mi uporabniki LPG (bolj izkušeni) svetovali, da je 15k bolj primeren.
Avto po enem letu še vedno kot "nov"... trkam :) Razen enkratnega izpada displaya vse špila kot mora. To bom videl, če se bo ponovilo, gre nazaj na popravilo, ko bo še v garanciji.

Enoletna ocena: nasploh sem zadovoljen, avto gre od točke A do B... manjka mu malo moči spredaj in malo izolacije zadaj (preko prtljažnika se sliši šundar od zadnjih gum)
Velik plus (ali celo minus): žena lahko spakira celo stanovanje za na morje :)

Samo naj laufa, pa čim manj stroškov in težav naj mi povzroča :)
ga občasno pobožam po volanu, da mu je lažje :valjamse:
to si tankal 1x letno al si sproti dotankaval po par litrov (npr 5,10l)?
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.907
1.749
113
Iskajoč brata
To sem tankal takoj iz salona.... poln tank bencina, poln plina... Nisem vedel, da bom toliko na plinu. Pa sem potem, po pol leta, namensko vozil na bencin, da sem spraznil in dotočil svoh polovica tanka. Sedaj imam tako situacijo, kurim plin, benz je pa bolj za rezervo, če ravno ni nikjer pumpe s plinom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.468
3.234
113
Kaj ti novi plinski nimajo več tako, da vedno startajo na bencin in ko se segrejejo grejo na plin?
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.907
1.749
113
Iskajoč brata
Zdravo družba, kot opisujem same pluse, sem sedaj naletu na velik minus...
v soboto mi je avto 3 km pred domov naredil light show... še sreča, ker smo se vračali iz IT...
Napaka na električnem sistemu, potem je javil še napako proti zdrsavanju, napako za nujno zaviranje,....
Torej včeraj je šel z asistenco na uradni servis, danes ga grem iskat, diagnoza: Okvara alternatorja...
Sem vesel, da ni šlo kaj bolj divjega, pa malo razočaran, ker ni še 2 leti star, 32k km

Čudim se, da je šel alternator... a ni to taka trotl zihr stvarca, ki se ni spremenila že xy let?

Javim če bo res samo to, ali ima kakšne druge težave in je alternator samo posledica
 
  • Žalosti me
Reactions: Matey

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.021
4.583
113
Ah se zgodi.
Vedno več je delov v avtu, ki niso ravno made in France ali pa Germany, temveč made in!?!
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.907
1.749
113
Iskajoč brata
po pogovoru s servisom, je prvi primer Jogger, ki ga imajo na servisu zaradi alternatorja.
Na spletu opisujejo alternator kot eno izmed "znanih" slabosti na Joggerju, tukaj pa pravijo, da sem samo jaz tak srečnež...
 
  • Haha
Reactions: Matey

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.021
4.583
113
Saj tudi v Nemčiji je tak.
Stvar je pa v tem, da tako zahtevajo proizvajalci, ker drugače bi lahko prišlo do vpoklicov za kao znano napako in menjavo na tisoče Alternatorjev.

Tu pač probavajo srečo koliko jih bo vzdržalo čez garancijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in godfather

hermann

Guru
19. mar 2014
9.826
6.776
113
V mnogo primerih naši servisi resnično nimajo pojma, medtem, ko se jim v tuijini že nekaj svita. Mogoče igra kakšno vlogo tudi večje število avtov, ki jih obravnavajo.

Jaz sem imel dosti zafrkancije, ker mi v mrazu ni delal tempomat. Na servisu so okoli tempomata menjali vse po spisku (od ročke do radarja) po navodilih uvoznika. Na koncu po neskončnem zapravljanju mojega in njihovega časa so ugotovili, da avto ob zagonu zazna prevelik padec napetosti in zato onemogoči tempomat. Menjava akuja je odpravila težavo.

Če bi prej šel googlat in brat nemške forume bi vedel, da je prevelika preobčutljivost na padec napetosti klasična težava, ki se pojavlja praktično vsem lastnikom v obliki nedelovanja tempomata. In težavo reši samo menjava akuja, za kar so nemški servisi vedeli naši pa pač ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in tony

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.021
4.583
113
Ne vem kaj delajo, ampak zadnje čase opažam , da imajo servisi za vsak bolj ali manj znan problem ,obširna navodila kako to odpravit.
Mogoče pa so samo nesposobni vodje servisov tam ko to servisirate.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen