Jaz sem pa tisto leto dal na opel servisu okrog 8 € za liter olja. Skupno za vso olje toliko kot takrat kolega na VW za 1 liter.Leta 2010 sem na saab servisu za olje plačal 170 eur. Pred 15 leti, samo za olje.
kakšen motor pa je bil notri? Njihovi originalni so bili kar specialne mašince, pšosledično tudi izbirčnost pri oljih, sicer pa primerjati SAABa in VW je hecno ker SAAB je bil višje kotiran kot Volvo, pa že volvo je nekje ranga AUDI....tako da tudi iz tega naslova nekaj več cekinovPozabil si tudi šalterje za hec, sarkazem in ciniziem dat na on. Hotel sem povedat da če to ponuja VW, bi pričakoval da gre enako tudi na ostalih plebejskih znamkah. Zakaj bi spustili ceno olja. Tako lahko vsakemu zaračunaš maksimalno kot lahko in hkrati ne odženeš tistih, ki nosijo svoje olje, ostalim zaračunavaš kolikor lahko.
Leta 2010 sem na saab servisu za olje plačal 170 eur. Pred 15 leti, samo za olje.
Torej fiatBencinski turbači (b205) so imeli oil sludge problem. Moj je bil 9-5 dizel. Saj to jih je pokopalo, generično gm sranje in zastarelo tehnologijo so želeli prodajat po premium sweden cenah. Samo priklop na tester je bil 50 eur. Pred 15 leti.
sem videl ja, samo je napačno območje zame za tankat0,769 €/L je cena plina na poceni črpalkah v MB.
Če se ti da....snameš zadnje koloteke in jih iz notranje strani oblimaš z filcem....al pa kako samolepilno 3M folijo....manjka mu malo moči spredaj in malo izolacije zadaj (preko prtljažnika se sliši šundar od zadnjih gum)
Nobene potrebe po menjavi na 15k. So jih že po 100k meli not in ni povzročalo težav. če ga na 15 razrežeš je praktično nov. Če se na 30k držiš si več kot na ziher. Pa od kje jim cena 50 eur????Uradno ga menjajo pri 30k km, vendar so mi uporabniki LPG (bolj izkušeni) svetovali, da je 15k bolj primeren.