Dacia Jogger

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Leta 2010 sem na saab servisu za olje plačal 170 eur. Pred 15 leti, samo za olje. :bonk:
Jaz sem pa tisto leto dal na opel servisu okrog 8 € za liter olja. Skupno za vso olje toliko kot takrat kolega na VW za 1 liter.
Ampak ... Vsak naslednji servis je šlo gor, v dveh letih so prišli že do ~15 €. Potem pa je bilo konec garancije in sem šel drugam. Sedaj je gotovo enako kot drugje.

Na nek način so pred cca 15 - 20 leti avtomobilski proizvajalci uvedli "naročnino" za uporabo vozila v obliki cene olja na uradnem servisu. Sedaj pa grunatajo, kako bodo to speljali pri elektriki, da bodo prilivi vsaj enaki in ideja so naročnine na storitve, če zakonodaja ne bo tega zajezila. Pri olju zakonodaja ni poskočila, pa bi lahko.
 
Pozabil si tudi šalterje za hec, sarkazem in ciniziem dat na on. Hotel sem povedat da če to ponuja VW, bi pričakoval da gre enako tudi na ostalih plebejskih znamkah. Zakaj bi spustili ceno olja. Tako lahko vsakemu zaračunaš maksimalno kot lahko in hkrati ne odženeš tistih, ki nosijo svoje olje, ostalim zaračunavaš kolikor lahko.

Leta 2010 sem na saab servisu za olje plačal 170 eur. Pred 15 leti, samo za olje. :bonk:
kakšen motor pa je bil notri? Njihovi originalni so bili kar specialne mašince, pšosledično tudi izbirčnost pri oljih, sicer pa primerjati SAABa in VW je hecno ker SAAB je bil višje kotiran kot Volvo, pa že volvo je nekje ranga AUDI....tako da tudi iz tega naslova nekaj več cekinov
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.229
3.884
113
Bencinski turbači (b205) so imeli oil sludge problem. Moj je bil 9-5 dizel. Saj to jih je pokopalo, generično gm sranje in zastarelo tehnologijo so želeli prodajat po premium sweden cenah. Samo priklop na tester je bil 50 eur. Pred 15 leti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: visek_izobrazbe

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.409
397
83
Ne daleč od resnice. Saab model 99 2.0 T bil zadnji taprav, potem so ganjali posel ala Volvo z Ford Mondeo zgodbo.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.229
3.884
113
Pravi saab v smislu da je bil 10x bolj varen od golfa enke gti in da je imel turbino. V času golfa trojke pa že predraga alternativa s povprečno tehniko.

900 s16 in 9000 sta bila za moj okus še dovolj saaba. In 9-5 z b235 (do 2005) motorjem tudi.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.820
1.666
113
Iskajoč brata
Evo, leto je naokoli, avto laufa :)
Prevozil 17 500 km, od tega skoraj vse na plin, porabil 40l bencina, pa še to bolj za to, da se ne bo preveč postaral v tanku....
Včeraj sem imel redni servis, 300€ + na mojo zahtevo menjava filtra za plin 50€. Uradno ga menjajo pri 30k km, vendar so mi uporabniki LPG (bolj izkušeni) svetovali, da je 15k bolj primeren.
Avto po enem letu še vedno kot "nov"... trkam :) Razen enkratnega izpada displaya vse špila kot mora. To bom videl, če se bo ponovilo, gre nazaj na popravilo, ko bo še v garanciji.

Enoletna ocena: nasploh sem zadovoljen, avto gre od točke A do B... manjka mu malo moči spredaj in malo izolacije zadaj (preko prtljažnika se sliši šundar od zadnjih gum)
Velik plus (ali celo minus): žena lahko spakira celo stanovanje za na morje :)

Samo naj laufa, pa čim manj stroškov in težav naj mi povzroča :)
ga občasno pobožam po volanu, da mu je lažje :valjamse:
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.470
4.245
113
Letos pa v Italijo na morje, ker tam je največja razlika med bencinom in LPG plinom.
Screenshot_20240605_074600_Prezzi Benzina.jpg
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.820
1.666
113
Iskajoč brata
Zanimivo kakšna razlika....

Hrvaška ima tudi ceneje:
1717573519546.png


Samo to je 6 centov na liter, poln tank (40l) je potem 2,4€ razlike, italija pa povprečno 5 ali 6€ razlike... je pa že kar ... 1€ na 100 km, čez palec....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.763
113
Uradno ga menjajo pri 30k km, vendar so mi uporabniki LPG (bolj izkušeni) svetovali, da je 15k bolj primeren.
Nobene potrebe po menjavi na 15k. So jih že po 100k meli not in ni povzročalo težav. če ga na 15 razrežeš je praktično nov. Če se na 30k držiš si več kot na ziher. Pa od kje jim cena 50 eur????
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.820
1.666
113
Iskajoč brata
pomoje tam kot cena za liter olja 25€
V Dacia forumih so mi svetovali, da je bolje na 15k menjat, da zaščitih injektorje...

To ni ravno tuk hud strošek za malo preventive + če bom olje menjal 1 letno po programu, na 17k do 20k, bi potem moral drugo leto ekstra vozit na servis pri 30k za tole menjavo