Živjo, imam problem oz. očetovo vozilo in sicer, prižgala se je lučka za pomanjkanje ADBLUE. V istem dnevu po opozorilu, sem natočil 10 litrov tekočine, lučka še vedno ni ugasnila. Prebral vse na naetu, preklical mehanike, preostalo samo da sem odpeljal na servis.
Tam so ugotovili, da je crknila črpalka v rezervovarju tekočine in je potrebna menjava rezervovarja --> 700€.
Moje vprašanje št. 1:
- ali je to tovarniška napaka in je bil morebiten kakšen vpoklic za predčasno menjavo teh "kestlov" in novejši letniki nimajo teh težav? Kje bi dobil to informacijo? Na servisu je bil oče, povedali niso ničesar kot samo, potrebna menjava kestla na stroške lastnika, da se to dogaja pri teh modelih, letnikih itd.... Niti se ne spozna na te zadeve, meni pa je vse skupaj sumljivo. Glede da je oče kupil avtomobil pri njih, pri njih servisiral, sem pričakoval vsaj da mu gredo nasproti s ceno, morebiti kulanco, karkoli. Če je to po njihovih besedah klasična težava, pa sem pomislil da je bil morebiti kakšen vpoklic pa da se bi na to zgovarjal. SEveda e bom zdaj šel jaz dogovarjati na servis, oz. šel bom z očetom.
Moje vprašanje št. 2:
- na servisu mu je omenil, da se lahko zadeva reši na "črno" z reprogramiranjem in odstranitvijo ADBLUE sistema, ampak da na tehničnem pregledu ne bo šel skozi. Da to preverjajo, oz. bodo začeli v naslednjem letu. Ali to drži? Ker potem predvidevam, da bo tretjina slovenskih avtomobilov bilo tehnično neizpravnih . Skratka, je izvedljivo pri mojstrih to narediti, da potem azdeva deluje. Za tehnične me toliko ne skrbi, ampak vseeno pa če kdo kaj ve.
hvala.
Tam so ugotovili, da je crknila črpalka v rezervovarju tekočine in je potrebna menjava rezervovarja --> 700€.
Moje vprašanje št. 1:
- ali je to tovarniška napaka in je bil morebiten kakšen vpoklic za predčasno menjavo teh "kestlov" in novejši letniki nimajo teh težav? Kje bi dobil to informacijo? Na servisu je bil oče, povedali niso ničesar kot samo, potrebna menjava kestla na stroške lastnika, da se to dogaja pri teh modelih, letnikih itd.... Niti se ne spozna na te zadeve, meni pa je vse skupaj sumljivo. Glede da je oče kupil avtomobil pri njih, pri njih servisiral, sem pričakoval vsaj da mu gredo nasproti s ceno, morebiti kulanco, karkoli. Če je to po njihovih besedah klasična težava, pa sem pomislil da je bil morebiti kakšen vpoklic pa da se bi na to zgovarjal. SEveda e bom zdaj šel jaz dogovarjati na servis, oz. šel bom z očetom.
Moje vprašanje št. 2:
- na servisu mu je omenil, da se lahko zadeva reši na "črno" z reprogramiranjem in odstranitvijo ADBLUE sistema, ampak da na tehničnem pregledu ne bo šel skozi. Da to preverjajo, oz. bodo začeli v naslednjem letu. Ali to drži? Ker potem predvidevam, da bo tretjina slovenskih avtomobilov bilo tehnično neizpravnih . Skratka, je izvedljivo pri mojstrih to narediti, da potem azdeva deluje. Za tehnične me toliko ne skrbi, ampak vseeno pa če kdo kaj ve.
hvala.