Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
stari 2.5 TD majo VM motori not ja. tistega z več glavami. in ja rade pokajo glave
Problem je zaradi napačne konstrukcije samega bloka oz. glave, hlajenje je narejeno zaporedno, kar pomeni da na prvi valj pride "mrzla" voda, do zadnjega pa že zelo segreta. Med samim delovanjem motorja to sploh ni problema, ker je hlajenje vseeno zadostno .. problem nastane pri ugašanju motorja, ko zadnji valj "zakuha" (močno naraste pritisk ker ni pretoka vode) - iz tega tudi sledijo vse nadalnje težave. Rešitev je zelo preprosta, vgradja dodatne el. vodne pumbe ki poganja vodo oz. lahko tudi mehansko razširitev vodnih kanalov proti zadnjim cilindrom.
Torej po eni strani je ta motor buletprof če se ga uporablja na ameriški način vožnje ... konstantna vožnja par 100km dnevno. Za kratke vožnje je pa ta motor brez modifikacij neprimeren ... sploh so očitne težave pri Jeepih, kjer so prvotni (mestni) lastniki prodali te avte v hribe, kjer pa delajo relativno malo km in veliko vžigov.