Čez tole bi moral iti vsak ob končanju avtošole

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Ksz:
Sem bil na zaletavcku pred kaksnimi 10 leti ali vec.
Dobra zadeva, ceprav mislim da bi lahko hitrost dvignili, ker tam mislim da se da precej obdrzat tudi brez pasu....


Bolh kot zaletavcka bi bilo pametno vse voznike nekako pripraviti na zimsko voznjo v snegu.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.689
3.295
113
Na zaletavčku sicer nisem nikoli bil, kar se pa tiče vožnje v snegu pa mislim, da ni boljšega. Mi je v največji užitek in tudi vsako leto kot preizkus voznih sposobnosti. Čakam na sneg ☺
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Se popolnoma strinjam.
Ne pa razne butaste šole "varne vožnje" kjer se dinamiki učijo driftat in samo še večje pizdarije zganjat.

se ti vidi da še niti blizu nisi bil
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Haha, pusti ti mehkocuro, pojma nima... recimo en zelo zgovoren test na Vranskem je "vožnja za ritjo". Večina popuši.....

Al pa ne...po mojih izkušnjah ima tam večina naenkrat dvakratno zakonsko predpisano varnostno razdaljo...
evil.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Se popolnoma strinjam.
Ne pa razne butaste šole "varne vožnje" kjer se dinamiki učijo driftat in samo še večje pizdarije zganjat.

Smo se brez tecajev naucil driftat, je pac v krvi. Tko kot pri vas nesposobnost.
hysterical-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Problem je ker stvari nimajo fizikalni osnov iz resničnega sveta. 10km/h in zaustavitev "v hipu" kot je to na "zaletavčku" ni niti približno enako kot trk pri taki hitrosti celo pri vozilih letnika 1900 kaj šele pri vozilih letnikov ki so trenutno na cesti. Skratka zaletavček je ena taka fizikalna bedarija za mularijo ki deluje na ljudeh ki imajo IQ pod 80, vsi ostali pa mislim da vedo da pač ne gre za simulacijo sil pri trku (čeprav to policist z IQ 81 vehementno razlaga).
cheer.gif
Hvala qurcu da je nekdo sploh opazil...
Da bi v zgornji test vsaj še dodali neko zmečkjivo cono pa ne
bonk.gif

vidva hočta rečt, da, če se skantaš v novem pasatu pri 50+km/h full manj rukne, kot tale amzs-jev zaletavček
sprasujem se.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Ne, zagotovo pa trdim da se v osebnem vozilu ki ima deformacijsko cono ne ustaviš hipoma (iz x km/h na 0km/h) kot je to pri zaletavčku. Torej je negativni pospešek (pojemek) manjši pri enakih hitrostih.

Recimo če bi na zaletavčka dali 10cm absorbcijsko vzmet bi postalo že dolgočasno, sedaj pa pomisli kaj je 10cm napram par 10cm oz. celo metru+ ki ga ima na voljo nek "passat"!
tongue-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
vidva hočta rečt, da, če se skantaš v novem pasatu pri 50+km/h full manj rukne, kot tale amzs-jev zaletavček
sprasujem se.gif
Hmmmm... ne spomnim se da bi omenjal neke hitrosti nad 50km/h, še manj Passata....
Trdim pa, da se boš tudi v Katri pri 10km/h v steno počutil bolje kot na zaletavčku.
Ves point je v tem, da se stvari pogosto preveč poenostavljajo, posledično postajamo bukseljni (lahko temu rečeš da postajamo taki kot Amrečani
evil.gif
).
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.500
1.661
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Gre za to, da dobiš občutek kak je sunek že pri 15 km/h (vsaj pri nas imajo te testerje..sicer ne vidim v naslovu teme slike..a sumim da gre za simulacijo trka).

Marsikomu da misliti.

(podobno kot bi moral staršu, ki da svojemu otroku klofuto, dati eno okoli ušes, da bi imel občutek kako se otrok počuti
evil.gif
)
Oprosti, ampak tako butaste primerjave pa še ne!!! Zato pa je tako kot je, ko svoje otročke zavijate v vato! Pa da se ne bo sedaj razumelo, da jaz svoje otroke pretepam...
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:On ni nič razložil. On je samo lapal.
On je samo natrosil en kup neumnosti in izgovorov, da s temi izgovori lahko opravičuje divjanje.
To si mislil mene? Kje sem napisal kaj o divjanju in ga opravičeval? Napisal sem povzetek nekoga z AVP, ki je jasno opozoril, da je prevelika ali prenizka hitrost na avtocesti problem. Da je hitrost 0 na avtocesti smrtno nevarna smo letos videli že večkrat.
Stremeti moramo k varnosti. Ljudje na AVP so tam zato, da bi to vedeli in nas vodili v pravo smer.
Zaletavčka so pri nas promovirali za bolj striktno uporabo varnostnega pasu. Fizikalno seveda ni primerljiv z učinkom v normalnem vozilu pri enaki hitrosti. Ampak zato še zmeraj nekaj pove. Jaz te simulacije ne rabim, ker varnostni pas zmeraj uporabljam.


To ne bo ravno držalo. Kdor vozi po predpisih, mu ne more bit nikakršna težava , če se sreča z nekom, ki vozi prepočasi ali pa s hitrostjo 0. Ne more bit to problem. Še nihče ni niklogar ubil, če je vozil prepočasi ali pa sploh ni vozil. Ne moreš ti nikogar ubit, če si na mestu. To je kvečjemu broblem za divjake in tiste, ki se ne držijo predpisov oziroma ne držijo varnostne razdalje. In ti slednji, torej divjaki in tisti, ki ne držijo varnostne razdalje, so problem in so smrtno nevarni. Tile ubijajo.
Če ti voziš tako kot moraš vozit, ne moreš imet problemov s počasneti. Ti moraš vozit s pravo varnostno razdaljo in upoštevat moraš pot in čas ustavljanja tvojega avta, pa ni nikakršnih problemov. Pa naj bo kar koli na cesti. Problem nastane samo takrat, če se na cesti pojavi nekaj nenadoma, kar se pojavi bližje od poti ustavljanja in tvojega reakcijskega časa. Takrat je pa problem.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Poznavanje fizike pomaga, da si vsak lahko izračuna, da ga čaka resen problem, če na avtocesti vozi po predpisih s hitrostjo 130 km / h, predpisano varnostno razdaljo, nekdo obstoji na voznem pasu, vozilo, ki vozi pred teboj v zadnjem trenutku menja vozni pas, ti pa nekaj desetink reakcijskega časa izgubiš, ker si ravno tisti trenutek v skladu z zakonodajo gledal v vzvratna ogledala in še eno 1 sekundo izgubiš, ker si samo poprečen človek, kar se tiče reakcijskega časa.
Ampak zato je treba znati nekaj malega osnovnošolske fizike. Takrat se da izračunati, da v neugodni situaciji predpisana varnostna razdalja, ki je v dveh sekundah prevožena razdalja, ni dovolj, da ne bi še z precejšnjo hitrostjo priletel v mirujočo oviro.
Previsoka in prenizka hitrost na cesti sta obe enako resen problem. Se kdo spomni revežev italijanskih upokojencev, ki sta se zakantala v tovornjak pri MB, ker je ta vozil z negativno hitrostjo (torej vzvratno). Gotovo sta bila divjaka.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
"dve sekundi" je minimalna varnostna razdalja, ne pa obvezna varnostna razdalja. voznik lahko vozi tudi z razdaljo, daljšo od dveh sekund. še več, če ima navado da rad veliko časa gleda v vzratno ogledalo in ima reakcijski čas sekundo ali več, potem je zelo priporočljivo, da njegovo varnostno razdaljo poveča na več kot dve sekundi
 

vogel1

Fizikalc
6. sep 2007
234
32
28
Minimalna varnostna razdalja je 1 (ena) sekunda, varrnostna razdalja pa 2 (dve) sekundi ! CPP - avtošola? Absolutno pa se razdalja poveča v primeru slabe vidljivosti,stanja na vozišču itd.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Poznavanje fizike pomaga, da si vsak lahko izračuna, da ga čaka resen problem, če na avtocesti vozi po predpisih s hitrostjo 130 km / h, predpisano varnostno razdaljo, nekdo obstoji na voznem pasu, vozilo, ki vozi pred teboj v zadnjem trenutku menja vozni pas, ti pa nekaj desetink reakcijskega časa izgubiš, ker si ravno tisti trenutek v skladu z zakonodajo gledal v vzvratna ogledala in še eno 1 sekundo izgubiš, ker si samo poprečen človek, kar se tiče reakcijskega časa.
Ampak zato je treba znati nekaj malega osnovnošolske fizike. Takrat se da izračunati, da v neugodni situaciji predpisana varnostna razdalja, ki je v dveh sekundah prevožena razdalja, ni dovolj, da ne bi še z precejšnjo hitrostjo priletel v mirujočo oviro.
Previsoka in prenizka hitrost na cesti sta obe enako resen problem. Se kdo spomni revežev italijanskih upokojencev, ki sta se zakantala v tovornjak pri MB, ker je ta vozil z negativno hitrostjo (torej vzvratno). Gotovo sta bila divjaka.
Če bi ti res poznal fiziko, bi vedel, da bo imel tisti pred tabo tudi svojo zavorno pot. Avto pred tabo se ne bo ustavil na mestu. Torej če boš imel ti svojo zavorno razdaljo, jo bo imel tudi tisti pred tabo. Rabiš samo še tvoj reakcijski čas. Ti najbolje zase veš, kako reagiraš.
In če se ti bojiš na števc gledat, podaljšaj svojo varnostno razdaljo. Ne rabiš, ti gledat na števc al pa v radio takrat, ko vidiš pred sabo težave. Glej takrat naprej!
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
. Še nihče ni niklogar ubil, če je vozil prepočasi ali pa sploh ni vozil. Ne moreš ti nikogar ubit, če si na mestu. .

ne sploh ne. ker če nekdo vozi 50-60 tam kjer se gladko pelje 90, za sabo nabira kolono v neskončnost in se ne umakne. Samo kliče po nesreči. Ker mogoče pa ostalim ni do tega da bi se 50 vozli in grejo prehitevat...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Tisti, ki vozimo malo več, smo že doživeli situacijo, ko denimo kombi pred tabo v trenutku zavije na levi pas, ti pa zagledaš stoječo kolono. On se ne rabi ustaviti takoj. Tebi pa preostane, da se poskušaš ustaviti (in mogoče fasati koga v rit), ali greš na drug pas, če je prost. Časa za odločitev in kontrolo situacije je manj kot sekundo. Meni se je takrat izšlo, vem pa, da je bilo odvisno še od položaja drugih vozil na cesti. Varnostna razdalja je bila primerna, vendar ta zadošča za situacije, če vsi zavirajo in se uspejo ustaviti. Na osnovi izkušenj vem, da ni nujno, da se mi izide prihodnjič. In stardec, ne vidiš težav naprej... Kadar jih vidiš, to niso težave. Veš, v pravljicah je tako, kot si napisal ti...
Seveda pa so na forumu supermeni, ki NIKOLI (ampak RES NIKOLI) ne pogledajo vstran od ceste. Denimo na radio, ogledala, itd.. Proti takim sem jaz nula in čeprav v nekaj trideset letih še nisem imel prometne nesreče, kjer bi bil jaz kriv, komaj čakam, da me začne voziti avtomat. Ker vem, da lahko zajebem...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Če bi ti res poznal fiziko, bi vedel, da bo imel tisti pred tabo tudi svojo zavorno pot. Avto pred tabo se ne bo ustavil na mestu. Torej če boš imel ti svojo zavorno razdaljo, jo bo imel tudi tisti pred tabo. Rabiš samo še tvoj reakcijski čas. Ti najbolje zase veš, kako reagiraš.
In če se ti bojiš na števc gledat, podaljšaj svojo varnostno razdaljo. Ne rabiš, ti gledat na števc al pa v radio takrat, ko vidiš pred sabo težave. Glej takrat naprej!

avto spredaj se že ne ustavi na mestu, potencialna ovira na cesti pa leži na mestu. pred leti sem se vozil po ajdovski HC za enim terencem, s prekratko varnostno razdaljo. ko sva prehitevala dva tovornjaka, je terenec kar naenkrat hitro zapeljal na desno pred prvi tovornjak v koloni, saj je na sredi prehitevalnega pasu ležala pnevmatika. ker sem bil jaz vzporedno z drugim tovornjakom, se nisem imel kam imakniti, niti nisem imel časa zavirati. zapeljal sem skrajno levo in k sreči je bilo med ograjo in pnevmatiko dovolj prostora. skratka vedno obstaja možnost, da ovire pred teboj ne boš opazil pravočasno, ker ti pogled naprej zakriva vozilo spredaj.