Cestno kolo (nakup novega)

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.655
-1.370
63
Ni kaj dost za dodat. Endurance kot si napisala, bolj udobna pozicija od race. Če delaš dosti kilometrov tudi race ni bav bav. Še najbolj pomemben je sedež in prava velikost ter nastavitev pozicije na kolesu

Di2, ja. Nobenega dela z njim, razen občasnega filanja baterije na vsake kvatre cca. 1500km? Nobenih nastavljanj menjalnika, gladko prestavljanje, poezija.

Diski po želji. Meni so super in ne bi šel nazaj na rim. Primejo bolje, sploh v mokrem.

Obroči? Dobri alu ali poceni karbonski? Običajno so gor neki vstopni alu obroči, ki jih kasneje lahko nadgradiš.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.862
6.520
113
Kako delujejo te elektronske prestave :sprasujemse: danes prvic slisala za to?

Ka te vem, kmjev na kolesu ne delam nic, sploh ne na cestnem. Onile gor omenjeni je bil 3 leta kar dosti na cesti, potem par let v trenazerju ampak zdaj so se deklce zbrale na cestakih, pa bi zaradi druzbe se kdaj pridružila. Z gorcem mi je neprijetno. Saj ce bi bila sama, bi bilo vseeno, ampak tak se me pa čaka, ker ne morem parirat, pa mi je neprijetno ob tem. Sami mi je bilo vedno vseeno, kok cajta rabim... Posledicno sele zdaj zacela brskat po podstrehi, gledam pa po stacunah, kaj na voljo, pa je kar mal brezveze spraševati, kaj izbrati, ker nimam kaj izbirati. Očitno bom vesela, ce sploh kaj v svoji cifri dobim...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Jabe Spucaj “staro” “Ultegra” - daj na servis, da poštimajo in namažejo kar je potrebno - pa gont.
Če bo sedlo, pa naprej …
Di2 je “poezija”, ni pa “ultegra” nekaj slabega (če je nastavljeno kot mora bit).
Moj “prvi” (ta boljši) je Di2 z diski, rezervni pa “Ultegra” z navadnimi bremzami - pa sem trenutno na starem, pa ni niti nobene katastrofe. Celo bolj trd je …

Aja - Di2 - “ima se, može se”, ni pa za rekreativca nobene potrebe - razen, da ni potrebe po nastavljanju (manj). Po drugi strani pa podpira lenobo, ker je treba tudi ostale stvari rihtati - in jih večina pelje bickl na servis takrat, ko “ne šalta več”.
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol in Jabe

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.519
950
113
Kako delujejo te elektronske prestave :sprasujemse: danes prvic slisala za to?

Ka te vem, kmjev na kolesu ne delam nic, sploh ne na cestnem. Onile gor omenjeni je bil 3 leta kar dosti na cesti, potem par let v trenazerju ampak zdaj so se deklce zbrale na cestakih, pa bi zaradi druzbe se kdaj pridružila. Z gorcem mi je neprijetno. Saj ce bi bila sama, bi bilo vseeno, ampak tak se me pa čaka, ker ne morem parirat, pa mi je neprijetno ob tem. Sami mi je bilo vedno vseeno, kok cajta rabim... Posledicno sele zdaj zacela brskat po podstrehi, gledam pa po stacunah, kaj na voljo, pa je kar mal brezveze spraševati, kaj izbrati, ker nimam kaj izbirati. Očitno bom vesela, ce sploh kaj v svoji cifri dobim...
Kolk si sploh visoka?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.862
6.520
113
Najdt na papirju ni tezko, na zalogi pa malce tezje... Nima veze, bom dala ustimat tega zdele, kolkr se bo dalo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Nisem mislil, da iščeš za novega - bolj da preveriš starega. Ker, če je čisto izven primernih mer, ne bo veselja gont.
Če malenkostno odstopa in se pokaže, da je gont veselje, pa v nabavo česa “boljšega”.
Seveda to zgoraj nepomebno, če je nabavo novega nujna, da ae uskladiš z družbo (“ima se, može, a bogami, i mora se iako nema se …”).
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.517
1.101
113
Jabe, razlika med vožnjo stare in nove sigurno je. Vendar je največja razlika v tvoji kondiciji. Saj veš, če si dobro pripravljena lahko staro specialko furaš hitrje, kot nekdo slabše pripravljen najnovejšo.

Kot ostali bi ti tudi jaz priporočal, da zrihtaš staro in jo furaš. Ko boš imela vsaj eno sezono za sabo in kar nekaj različnih fur, boš imela vsaj približen občutek kaj ti sede in kaj bi sploh hotela od nove specialke. Če boste samo čvekale med vožnjo, potem ne rabiš nove... Če boste redno "trenirale", da nekaj zase narediš in boš kdaj furala od prijateljice kolo, te bo pa hitro pograbilo, da kupiš novo. Verjamem, da znaš pri sebi razčistiti kaj bi trenutno rada furala, kolo ali "imidž".

Pri endurance bi poleg udobja dodal še to, da imajo lahko pripravljeno kakšno luknjo več, kamor lahko namestiš "prtljažnik".

Di2 je pa danes "nuja", kot avtomatik pri avtu... (Aljoman, hvala :zmaga:)

Glede na moje (zgoraj opisane) potrebe, pa sem ugotovil, da bo moje potrebe pokril budget okoli 4k€. Pa ostala oprema, če jo moraš kaj dokupiti in bi fure rada potegnila recimo še v jesenske in spomladanske dni, te bo pa hitro koštala še vsaj 1k€+.
 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.519
950
113
Jabe, razlika med vožnjo stare in nove sigurno je. Vendar je največja razlika v tvoji kondiciji. Saj veš, če si dobro pripravljena lahko staro specialko furaš hitrje, kot nekdo slabše pripravljen najnovejšo.

Kot ostali bi ti tudi jaz priporočal, da zrihtaš staro in jo furaš. Ko boš imela vsaj eno sezono za sabo in kar nekaj različnih fur, boš imela vsaj približen občutek kaj ti sede in kaj bi sploh hotela od nove specialke. Če boste samo čvekale med vožnjo, potem ne rabiš nove... Če boste redno "trenirale", da nekaj zase narediš in boš kdaj furala od prijateljice kolo, te bo pa hitro pograbilo, da kupiš novo. Verjamem, da znaš pri sebi razčistiti kaj bi trenutno rada furala, kolo ali "imidž".

Pri endurance bi poleg udobja dodal še to, da imajo lahko pripravljeno kakšno luknjo več, kamor lahko namestiš "prtljažnik".

Di2 je pa danes "nuja", kot avtomatik pri avtu... (Aljoman, hvala :zmaga:)

Glede na moje (zgoraj opisane) potrebe, pa sem ugotovil, da bo moje potrebe pokril budget okoli 4k€. Pa ostala oprema, če jo moraš kaj dokupiti in bi fure rada potegnila recimo še v jesenske in spomladanske dni, te bo pa hitro koštala še vsaj 1k€+.
Za 4 k€ investicijo v kolo se moraš pa kar daleč peljet, da zadeva dobi smisel...
Za enega, ki naredi na leto 2-3 kkm je vse skupaj malo (v resnici kar precej) precenjeno

Ne rabiš tolko investirat, da se dobro pelješ na specialki... Klasika za kakega 1,5-2 jurja je lahko čist OK. Predvsem ko kaj uspeš "zrihtat" s kakim padcem...te vsaj glava ne boli, ko menjaš poškodovane stvari...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.862
6.520
113
No - pol maš dovolj, da pogledaš kak “size calculator”, da vidiš ali je “ta star” sploh primeren.

Ne vem, ce se midva razumeva. To kolo je od novega moje. Mer sem identicna kot pred 15 leti. Takrat je bila na voljo izbira moski vs zenski, pa zenskih ni bilo, pa so mi potem v trgovini menjali sedež na zenski bolj primernega pa fajfo nekaj krajsal ali kaj, glede na to, kako se jim je zdelo, da sem gor... Jaz se na to nisem spoznala in kot receno v spominu mi ostaja, da nisem imela pretiranih tezav prva 3 leta voznje, ko sem kolo uporabljala. In tudi naredila kar nekaj kilometrov ker je bil to takrat pac moj prvi sport. Zdaj ni in ne bi bil spet, ker ceste ne maram, gre bolj za druzbo, ker punce so se zdaj opremile in navdusile, pa bi sla zaradi druzbe kdaj zraven.

Je pa vseeno meni velika velika prednost, ce se da voznjo kaj bolj udobno naredit. In zdaj gledam... Aero, race ,endurance. Zensko, mosko... Izbrati, ce ne ves in ne poznas je torej še hujs kot 15 let nazaj... ali pa tudi ne... Saj na papirju je bilo tudi takrat nekaj izbire, pol sem pa mogla izbrat med tistim, kar je bilo. Kot sedaj....


Zdaj sem prisla na idejo, da dam pac svojo zrihtat pa vseeno malo naokol poklicem, saj imam v okolici kar nekaj stacun, ce imajo slucajno kakega za sprobat, ko bi sle naslednjic. Moja velikost, endurance varianta. Se nekaj, pri marsikateri firmi je moja velikost meja med dvema ciframa. Zadnji cm manjsega okvirja ali prvi cm naslednjega. Vecje ali manjse? Prednost in slabosti enega ali drugega?
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.001
971
113
Resnične potrebe po 4K biciklu nima noben, kaj šele po dražjih.
Kdor misli da potrebuje bicikl za recimo 10k, ta ga ne rabi,.....kdor res potrebuje tak bicikl ga dobi zastonj.
Če pa je možnost, želja , zadovoljstvo....in bo zaradi več rekreacije pa go for it.......sam rabiš ga pa res ne.

Endu vs race.....če delaš veliko km recimo 10k/letno), si gibljiv, ti neudobje ni tuje, rad dirkaš potem zna bit race ok izbira,.......za vse ostale smrtnike bo endu.verjetno primernejši...če ne drugega si po daljših furah manj "polomljen".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

corsol

Guru
11. mar 2010
3.001
971
113
Probaj s obstoječim , če te bo po par tisoč km še "držalo" razmišljaj o novem.......glede na tvoje besede endur., ker babe boste na furah čvekale ne pa dirkale.....predvidevam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

gr69

Guru
15. dec 2009
11.571
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
No - pa glede velikosti. Za tiste, ki smo glede na “izračunano geometrijo” nekje vmes, se načeloma vzame manjši okvir.

Z dodatnimi informacijami (predvsem krajša fajfa) kaže na to, da je stari prevelik. A še vedno ostaja nasvet - najprej na starega in videti ali sploh sede gont.
Če se vseeno odločiš za nakup novega - vsaka malo bolj resna kolesarska štacuna ti bo vedela svetovati, koles za pokušino pa imajo samo največje, teh pa je pri nas bore malo.

Mimogrede - ko je mene prijelo, da bi gonil sem naletel na Scotta Solace - in mi ga ni hotel prodati, ker je bil po specifikah prevelik zame. Me je pa potem še sam malo premeril, posadil na Addicta enake velikosti (Solace je bil v škatli in zadnji) in pristal na prodajo. Pa takoj nasvet - krajšo fajfo. In sem dejansko v dobrem mesecu končal na 20 mm fajfi in leto kasneje na drugem, za “2 številki” manjšem kolesu.

Tak da, Jabe, če boš šla res v nabavo novega, me potem, ko ti ne bo več za gont in ne boš vedla kaj se kolesom, pingni - zna bit, da ha odkupim.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.862
6.520
113
bom... sam jaz nikol nič ne prodam. Sej vidiš, da imam gare te stare še vedno, pa že 3x sem se vmes selila...

pa tudi ni prevelik po moje, prej premali... no, sej bom kmal sk'p skočila pa se malo sesedla, pa bo ok... sem meter vzela in našla geometrijo od tega mojga kolesa. če sem prav merila, imam XS velikost...
 

Priponke

  • variado expert.jpg
    variado expert.jpg
    45,5 KB · Ogledi: 31