Ceneje.si vs. Mimovrsteino stvari, ki jih kupujemj

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
ni več isto, comtron je comshop prodal, zaj sta dve ločeni firmi, akcija.si je pa od comtrona ja
wink-1.gif
 

kavboj

Fizikalc
30. avg 2007
2.219
0
36
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
ni več isto, comtron je comshop prodal, zaj sta dve ločeni firmi, akcija.si je pa od comtrona ja
wink-1.gif

Zanimivo, da je sedež comshopa d.o.o. in comtrona d.o.o. še vedno na Tržaški c. 21 v Mariboru. In zakaj bi imel potem comtron na svoji strani povezavo do comshopovih poslovalnic, če ni več v njihovi lasti? In zakaj bi imeli na obeh straneh povezavo do fotoplus, ki je storitev, ki jo ponujajo? Če sta dva d.o.o.-ja še ne pomen, da niso isti lastniki.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
bravo, teorijo obvladaš, jaz sem ti pa povedal kako je dejansko stanje
tongue-1.gif
 

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
Citat:
Uporabnik dejan001 pravi:
poglejte si raje novo zadevo akcija.si - s kakovostno ponudbo bo prekosila vse ki jih omenjate

Malo sem preveril in ene stvari majo res noro poceni. Na prvi strani imajo tale TV v akciji kao 39 % ceneje. No, na ceneje.si ga ima 7 drugih ponudnikov, razpon cene je pa 646 - 949 EUR. Akcija.si ga ima za 545 EUR.

Fino, konkurenca je vedno dobrodošla
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Nekje se mora prišparat, da so lahko cene nižje.

Se pa bi potrošniki morali nekaj zavedati. Izjava "konkurenca je vedno dobrodošla" je lahko malce zavedljiva. Namreč več konkurence pomeni nižanje cene, kar pomeni nižanje stroškov, kar pomeni krčenje kadra, nižanje kvaliteti in nižanje marž. Marže so že sedaj zelo minimalne, zato morajo nižati stroške drugje. Kar pa spet ni dobro za potrošnika, razen seveda za tisto peščico "geekov" ki točno vedo kaj kupujejo.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kar pa spet ni dobro za potrošnika, razen seveda za tisto peščico "geekov" ki točno vedo kaj kupujejo.
Hmm, če rabim Samsung HD642JJ, potem zakaj bi naj zraven še plačeval nevemkaj ?
Naj storitev svetovanja/nategovanja prodajajo in zaračunavajo ločeno.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Saj. Če veš kaj točno rabiš potem ni frke.

Če pa pride nek potrošnik v štacuno z namenom, da kupi pralni stroj in hoče nasvet, pa se že zalomi.

Nazadnje sem tako kupoval prirezovalnik brade, baba je čisto narobe svetovala, tako da lahko rečem, da je bil obisk big banga čisto nepotreben. Saj ni sama kriva, za tistih 500€ plače tudi jaz ne bi imel interesa delati, ampak plačo pa dobi tako malo ravno zaradi tega, ker je potrebno nekje "prišparati" da so lahko marže tako male in cene nižje.
 

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
Štacune za ljudi, ki bodo šele v trgovini dobivali prve informacije o ponudbi pralnih strojev, bodo še naprej poslovale nemoteno z nespremenjenimi maržami. Spletne štacune za ljudi, ki si tudi informacije o pralnih strojih znajo poiskati na netu, pa bodo pač morale nižati marže, kar je za potrošnika dobro.
 

mariombb

Pripravnik
21. sep 2007
179
0
16
čisto isto kot ostali
wink-1.gif


postavi se da si ti lastnik - bi imel cca 6000 izdelkov na zalogi/s tem da računaj da je 50% izdelkov takšnih katere prodaja je 1 ali manj kos letno!? ali bi imel samo tiste katerih zaloge so pretočne?!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Big Bang ima nizke cene. Asus EEE je bil takrat najceneje v Evropi, če se gleda netto cena.

Kinimod, problem je...da se v štacunah ne dobijo več informacije...oz so zelo slabe. Dobrega kadra ni več, ker so plače mizerne.
 

mariombb

Pripravnik
21. sep 2007
179
0
16
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
edini problem je da nimajo nič, ampak res nič na zalogi
grin1.gif


čisto isto kot ostali

postavi se da si ti lastnik - bi imel cca 6000 izdelkov na zalogi/s tem da računaj da je 50% izdelkov takšnih katere prodaja je 1 ali manj kos letno!? ali bi imel samo tiste katerih zaloge so pretočne?!
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
zaradi takih strani sploh živijo strani kot je ceneje.si na stran dat pa nabit nizko ceno zna vsak, se je že zgodilo da prvi trije najcenejši tam sploh niso meli tega,

veš kaj ti govorim, zadnjič sem gledal reklamo od leclerca, pa so meli not hp 1005 za 75€, drugalče je povsod 85+, meli so WD zunanji disk 500gb za 67€ drugod je od 80€ dalje, vse lepo in prav dokler nebi rad kdo dejansko kupo tega
wink-1.gif


evo vam še ena kost za glodat http://www.jae.si/
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

ceneje

Zelenc'
11. nov 2008
1
0
1
Obišči stran
Citat:
Uporabnik yougo pravi:
Glede na to, da me citirate v izjavah (da se ne bomo vključevali v cenovno vojno), se mi zdi pomembno, da se oglasim in pojasnim prave razloge za našo potezo.

Naše stališče je, da na portalih, ki primerjave med trgovci banalizirajo na primerjavo cene, ne želimo sodelovati. Predvsem zato, ker cena ni naš glavni fokus delovanja in ni glavna lastnost naše ponudbe, na katero smo najbolj ponosni.

Vsi naši napori gredo v smer tega, da ponujamo najboljšo možno uporabniško izkušnjo, zadovoljstvo in zaupanje v nakup preko spleta. V cenovni vojni pa ne sodelujemo (kar pomeni da cen ne nižamo), ampak ji sledimo. To pomeni, da je v večini primerov naša cena najnižja, vendar nismo edini, ki prodajamo za to ceno. Včasih je cena za odtenek višja od najcenejšega, včasih (ponavadi pri posebnih akcijah) pa tudi najnižja na trgu.

V praksi to pomeni, da se trudimo, da cena pri nakupu pri nas ni kriterij odločanja - večina naših uporabnikov zaupa in ve, da je nakup pri nas ugoden in da ne bodo naredili napake, če kupijo pri nas. Ponašamo pa se z odnosom do kupcev, s kakovostjo storitve, enostavnostjo vračanja itd.

Na temo zakaj taka poteza glede Ceneje.si pa gre za dolgo zgodbo naših poskusov in prošenj, da na portalu ne želimo sodelovati. Ko se je začela delati poslovna škoda, smo morali ukrepati. Stopnjevalo se je namreč nezadovoljstvo uporabnikov, ki so videli na ceneje.si eno ceno, v naši trgovini pa drugo. S tem se je pojavila tudi nevarnost kazni kakšnega tržnega inšpektorja, ki bi to lahko smatral kot zavajajoče oglaševanje.

Mimovrste=) vsem ponudnikom primerjave cen poskuša predlagati, naj svoje rezultate oz. rangiranje trgovcev ponderira s podatki kot so velikost podjetja, obseg poslovanja, zadovoljstvo uporabnikov, hitrost dostave, hitrost vračila denarja, število sodelavcev itd. V tem primeru bomo tudi mi z veseljem sodelovali na takšnem portalu. Dokler pa ne želimo sodelovati, pa moramo poskrbeti, da je našim uporabnikom jasno, kje so podatki pravi in kje ne.

Glede na to, da se je razprava tako razvnela zakaj Ceneje.si in kako deluje, je potrebno da še jaz povem ozadje s strani Ceneje.si, saj vidim, da kroži veliko napačnih predstav.

Ceneje.si ni namenjen izključno primerjavi cen in izpostavljanju najcenejšega v Sloveniji, ampak nudenju vseh informacij v zvezi z izdelki in trgovci pri katerih kupujejo oz. bi lahko kupovali naši uporabniki.

Naš cilj je (p)ostati najboljši potrošniški vodič v Sloveniji, kjer bodo lahko vsi potrošniki enostavno in hitro prišli do kakovostnih informacij o izdelkih in trgovcih na našem trgu in vsem kar je povezano s tem.

Tako CENA ni izključni dejavnik uspeha objave na Ceneje.si. Kot ste že mnogi napisali se za nekaj € vseeno ne odločite kupiti vrednejšega izdelka pri neznani trgovini ampak se raje odločite za »zanesljivejšega« trgovca. V to pomoč smo tudi uvedli ostala »orodja«, kot so Ocena trgovca, kjer lahko potrošniki sami povejo svojo izkušnjo z dotičnim trgovcem. To orodje sicer zelo radi zlorabljajo trgovci sami - dvignejo ocene sebi ali znižajo drugim, vendar se trudimo redno pregledati vsako oceno in če ugotovimo zlorabo takšne ocene takoj izbrišemo. Tako lahko rečem, da so ocene v veliki večini objektivne.
CENA pri nakupih seveda je najpomembnejši dejavnik, še zdaleč pa ni edini in absolutni.

To, da CENA ni izključni dejavnik vidimo na Ceneje.si tudi po tem, katerim trgovcem potrošniki raje kliknejo ali pošljejo povpraševanja. Tu lepo vidimo, da na odločitev kje kupiti poleg cene vpliva veliko dejavnikov: Ocena trgovca, Zaloga, Dostavni in plačilni pogoji, Možnosti vračila itd,... ki se jih trudimo karseda natančno predstaviti našim uporabnikom.
Kar se tiče našega (ne)sodelovanja z Mimovrste.si. Njihova odločitev nam ni razumljiva. Verjamemo da bi z direktnim sodelovanjem pridobili vsi; Ceneje.si, potrošniki in Mimovrste.si. Kljub njihovemu nesodelovanju pa menimo da se zaradi svoje velikosti, pomena in kakovosti morajo pojavljati na Ceneje.si. Seveda v tem primeru mi ne moremo zagotavljati DNEVNO SVEŽIH podatkov, lahko pa redno, v določenih presledkih, pregledamo njihove ponudbe in jih objavimo v rubriki OSTALE CENE, kjer niso dnevno SVEŽE CENE ampak so stare v povprečju 15-20 dni. Vse kar je starjše od 45 dni se izbriše ali osveži. Tukaj želim poudariti – PODATKI o ponudbah MIMOVRSTE.SI na CENEJE.SI so v 99,99 % TOČNI, ker ti veljajo na DATUM VPISA PONUDBE, ki je naveden.

Naša napaka je, da smo do danes mogoče malo nerodno imenovali Datum ponudbe z besedo Osvežitev, ki je pomenila isto.

Bojazen da bi zaradi tega lahko Mimovrste.si dobil kakšno inšpekcijo je popolnoma odveč.
Za podatke objavljene na Ceneje.si inšpektor ne more in ne sme kaznovati nobenega trgovca – lahko jih kaznuje samo za podatke objavljene na njihovi strani.

Pravtako se opravičujem, če mnogi od vas še ne vedo, da lahko dostavne in plačilne pogoje za vse ponudnike vidite in preberete, če v zadnjem stolpcu vrstice ponudnika z miško »zascrollate« preko ikonc. Prav zaradi tega smo se odločili tudi za redesign, kjer bomo takšnim informacijam namenili več prostora in pozornosti. Redesign bo končan v začetku naslednjega leta.

Glede predlogov Mimovrste o ponderiranju trgovcev z obsegom prometa itd., le-te prvič slišimo. Mogoče pa bi dejansko kateri podatki bili zanimivi za potrošnike (velikost podjetja, število sodelavcev,.) nekatere pa tako ali tako že objavljamo (zadovoljstvo uporabnikov in plačilne ter dostavne pogoje) in jih bomo v bodoče še bolj izpostavili.

Dejstvo, da se od začetka delovanja Ceneje.si pred 3 leti pa do danes nismo uspeli z Mimovrste dogovoriti niti za 1 sestanek, pa verjetno pove da ni problem v delovanju in TOČNOSTI Ceneje.si ampak je problem verjetno v sami ideji, da bi Mimovrste.si bil na »primerjalniku cen« oz. potrošniškem vodiču. Verjamem, da Mimovrste.si dela zelo dobro in verjetno ne rabi dodatne promocije.

Seveda smo vedno na voljo za nasvete ali predloge tako s strani Mimovrste ali drugih oseb, ki jih poskušamo upoštevati - če le zmoremo. Glavno vodilo pa je ocena ali bo to res koristilo potrošnikom oz. našim uporabnikom in seveda naše zmogljivosti da to izvedemo.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Torej če prav razumem mimovrste "visi dol" za ceneje, a ceneje se vseeno trudi pa objavlja njihove cene in ponudbo.

Zakaj?