Ceneje.si vs. Mimovrsteino stvari, ki jih kupujemj

sevlje

Fizikalc
25. jul 2007
1.913
0
36
44
Selška dolina
Citat:
Kljub njihovemu nesodelovanju pa menimo da se zaradi svoje velikosti, pomena in kakovosti morajo pojavljati na Ceneje.si.

Ne vem ali izivaš ali ti res ni jasno kaj je želel povedati.
Če hočejo biti nek zbirnik trgovin, kjer bi kupec dobll vse podatke, je sigurno pomembno, da je tudi Mimovrste zraven.

lp
 

kavboj

Fizikalc
30. avg 2007
2.219
0
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Torej če prav razumem mimovrste "visi dol" za ceneje, a ceneje se vseeno trudi pa objavlja njihove cene in ponudbo.

Zakaj?

Ker je to dobro za ceneje.si, da ima na kupu vse ponudnike. Oni niso servis podjetjem, ki ponujajo ampak potrošnikom.

Mislim, da mimovrste ne "visi dol" za ceneje.si ampak se bojijo primerjave in imajo potem razne izgovore, da kvaliteta storitev prodajalcev ni ocenjena kar se je izkazalo za laž saj ceneje.si ima oceno ponudnika.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Že, ampak sem ziher da je polno štacun, ki jih na ceneje ni, pa so čisto verjetno cenejši od mimovrste.

S te da, večina štacun plačuje da so na ceneje.si, mimovrste pa so gor celo zastonj, oz na silo
smile-1.gif
 

sevlje

Fizikalc
25. jul 2007
1.913
0
36
44
Selška dolina
Če mi najdeš tri trgovine, ki imajo vsaj pet nižjih cen, kot trgovine na ceneje, dobiš 100 altov
smile-1.gif


No resno, redke so trgovine, ki ne sodelujejo z njimi. Vem da je tudi GA nehal pri njih, ker je bil itak povsod najdražji in jim je ceneje postala slaba reklama.

lp
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Ne, mislil sem trgovine, ki so cenejše od mimovrste, ne cenejše od tistih na ceneje.
 

kavboj

Fizikalc
30. avg 2007
2.219
0
36
Ja mimovrste je en večjih playerjev v online trgovini pri nas in so zato gor. Ampak malo otročje delujejo, ker nočejo sodelovat.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Sem za finto pogledal koliko altov imam in cifra je skoraj 10.000

Za 100 altov res ne bom brskal po smeteh slovenskih online trgovin
wink-1.gif


Osebno čisto razumem mimovrste, lahko bi sicer igrali na karto, da bodo ljudje hvalili njih in grajali druge, a pri tako malem prostoru, kot je slovenija se brž najde par ljudi, ki bodo svojo trgovino nenormalno hvalili in s tem dvigali povprečje.
 

yougo

Zelenc'
21. okt 2008
2
0
1
Kot kaže so normalne poslovne komunikacije v Sloveniji le lepa želja in podjetja lahko komuniciramo le prek forumov - kar pa je po svoje tudi čisto dobro, saj to počnemo na očeh javnosti, naših potrošnikov.

mimovrste=) nima težav povedati svojih cen, saj imamo izjemno ugodne cene, velikokrat najnižje, v primeru posebnih akcij pa celo ekstremno nizke. Kot velik trgovec si lahko privoščimo tudi nizke cene, toda ne želimo sodelovati v cenovni vojni, ki jo najpogosteje zanetijo mali, "one-man-band" trgovci, ki nimajo veliko izgubiti.

Naše poslovno stališče je, da na portalu Ceneje.si ne želimo sodelovati, kar je naša legitimna odločitev. Zakaj ne želimo sodelovati, smo že večkrat povedali. Morda bo preoblikovanju strani Ceneje.si bolj pregleden tudi v smislu skrbi, ki jih imamo mi in morda jim bo kdaj uspelo preprečiti zlorabe orodja za pisanje mnenj. Toda to ni naš boj. Če oz. ko jim to uspe, bo mimovrste=) zainteresiran za sodelovanje. Prej pa ne in to poslovno odločitev bi moral Ceneje.si spoštovati.

O predlogih za spremembe sem se osebno pogovarjal z enim od sodelavcev Ceneje.si na večerji, ki sem jo celo jaz plačal, zato tu ne bom izgubljal besed.

Bojazen pred možnimi kaznimi pa ni iz trte izvita. Kot velik trgovec dobivamo inšpekcije za vedno več "neumnosti". Uspešno odpravimo morebitne nepravilnosti ali z inšpektorji zgolj ugotovimo, da ravnamo prav, toda vsaka taka zgodba vzame čas. In če se kakšni "neumnosti", kot je zavajajoče oglaševanje, lahko izognemo, bi to radi storili. Za svoje poslovanje smo prepričani, da je pravilno, legalno in pošteno, toda na svoje komunikacije želimo imeti vpliv. Pri Ceneje.si tega vpliva nikakor ne uspemo imeti.

Nam ne "visi dol" za nikogar, nimamo se za nekaj več od ostalih, toda če ne želimo sodelovati pri nekem projektu, pričakujemo, da bo naša želja, prošnja in zahteva upoštevana.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Pa to ni res no
bonk.gif


Naročim izdelek X, vi ga umaknete iz prodaje in mi brez vednosti podturite izdelek Y, ki je celo slabši
stupid-1.gif

že res, da dišimo po balkanu, sam takšnega odnosa pa še nisem doživel
stupid-1.gif




edit:
opa, danes so pa hitro reagiral
zmaga.gif

so me že klical pa se mi opravičli.
sam še vedno sem mal jezen, ker to še vedno ni način, da se kr neki pošlje brez, da se koga obvesti.
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.025
11.148
113
jaz imam z mimovrste odlične izkušnje, tako da... ne vem vejretno si tudi ti malo konflikten, vsaj po pisanju na forum sodeč..jokanje v 3 pm, ...
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
do te mere me je razjezilo to, ker se hvaljo, da so najboljši in blabla... meni se je pa že parkrat zgodilo, da sem čakal teden dni in nato mi povejo, da izdelka nimajo, sedaj pa mi še pošljejo napačen izdelek, ker pač unga spet ni blo. Pričakoval bi vsaj kak listek z razlago zakaj je prišlo do zamenjave, ne pa samo podturijo pa upajo, da ne bom opazil.

A bi se ti strinjal, da bi naročil auto karavan s kromiranim ročkam, leder zice, dobil bi pa limuzino z navadnimi zici in brez kromiranih ročk? Me zanima, kako mirno bi se odpeljal s tem avtom?

Imajo 3 moje kontaktne in če na enem morda nisem dosegljiv ne vem zakaj potem še na druga dva ne probajo ali/in na prvem še parkrat probajo dokler me ne dobijo.

in kot lahko vidiš v tej temi enkrat na mail čakam 3dni (hvaljo se na veliko da se čaka samo 2dni), ko pa malo dvignem prah pa se zmigajo v parih minutah. tut to nekaj pove kako resno jemljejo stranke.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
podobno izkušnje imam tudi jaz z mimovrste
enkrat sem naročil 4 izdelke, čakam teden, dva - nič. potem pošljem mail in mi odgovorijo, da enega izdelka nimajo na zalogi in zato še čakajo. jim rečem, naj mi vsaj preostale tri pošljejo prej. čez par dni dobim dva izdelka, kak teden kasneje pa še preostala dva.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Citat:
Uporabnik sass pravi:
podobno izkušnje imam tudi jaz z mimovrste
enkrat sem naročil 4 izdelke, čakam teden, dva - nič. potem pošljem mail in mi odgovorijo, da enega izdelka nimajo na zalogi in zato še čakajo. jim rečem, naj mi vsaj preostale tri pošljejo prej. čez par dni dobim dva izdelka, kak teden kasneje pa še preostala dva.

Ali ima mimovrste možnost izbire pošiljanja v primeru naročila večih artiklov:
- vse skupaj (se pravi, ko prispe na lager zadnji), kar zniža stroške dostave in
- asap, takoj ko artikel prispe na lager?

Tebe so očitno dali v prvo kategorijo. Kar se mi zdi OK, ker bi v nasprotnem primeru verjetno imeli ogromno pritožb zaradi neekonomičnega pošiljanja. Seveda pa ni OK, da te o izbiri ni nihče nič vprašal. Jugo?
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Mene zanima, če lahko mirno odpovem naročilo in zahtevam denar nazaj (plačal sem po predračunu), če izdelkov ne bodo dobavili v napovedanem roku? Zdaj čakam že en teden, pisalo mi je pa dobava do 10 dni.

LP
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
No super, enega izmed naročenih artiklov so mi že zamenjali z drugim
smile-1.gif
Naročil sem 2600mAh baterije, sedaj pa tam noter v profilu čakajo ene druge 2300mAh.
 

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
No, tudi jaz sem 2 dni v pričakovanju maila. Pa nisem kar nekaj brezveze pisal, ampak sem enostavno odgovoril na mail v katerem so mi pojasnili, da določene zadeve več ni na zalogi, čeprav sem jo naročil, ko je še bla (oz. je vsaj info na njihovi strani dajal tak vtis) ter par zadev glede tega povprašal.

OK, saj se ne mudi, ampak ker njihov predstavnik tako vehementno razlaga kako oni pa dajo na kvaliteto storitve ter podporo uporabnikom, pa se ravno zato lahko pritožujem. Tak čas za odgovor bi si namreč lahko privoščil ravno kak mesar, ki ima za zraven še spletno trgovino.