Kot kaže so normalne poslovne komunikacije v Sloveniji le lepa želja in podjetja lahko komuniciramo le prek forumov - kar pa je po svoje tudi čisto dobro, saj to počnemo na očeh javnosti, naših potrošnikov.
mimovrste=) nima težav povedati svojih cen, saj imamo izjemno ugodne cene, velikokrat najnižje, v primeru posebnih akcij pa celo ekstremno nizke. Kot velik trgovec si lahko privoščimo tudi nizke cene, toda ne želimo sodelovati v cenovni vojni, ki jo najpogosteje zanetijo mali, "one-man-band" trgovci, ki nimajo veliko izgubiti.
Naše poslovno stališče je, da na portalu Ceneje.si ne želimo sodelovati, kar je naša legitimna odločitev. Zakaj ne želimo sodelovati, smo že večkrat povedali. Morda bo preoblikovanju strani Ceneje.si bolj pregleden tudi v smislu skrbi, ki jih imamo mi in morda jim bo kdaj uspelo preprečiti zlorabe orodja za pisanje mnenj. Toda to ni naš boj. Če oz. ko jim to uspe, bo mimovrste=) zainteresiran za sodelovanje. Prej pa ne in to poslovno odločitev bi moral Ceneje.si spoštovati.
O predlogih za spremembe sem se osebno pogovarjal z enim od sodelavcev Ceneje.si na večerji, ki sem jo celo jaz plačal, zato tu ne bom izgubljal besed.
Bojazen pred možnimi kaznimi pa ni iz trte izvita. Kot velik trgovec dobivamo inšpekcije za vedno več "neumnosti". Uspešno odpravimo morebitne nepravilnosti ali z inšpektorji zgolj ugotovimo, da ravnamo prav, toda vsaka taka zgodba vzame čas. In če se kakšni "neumnosti", kot je zavajajoče oglaševanje, lahko izognemo, bi to radi storili. Za svoje poslovanje smo prepričani, da je pravilno, legalno in pošteno, toda na svoje komunikacije želimo imeti vpliv. Pri Ceneje.si tega vpliva nikakor ne uspemo imeti.
Nam ne "visi dol" za nikogar, nimamo se za nekaj več od ostalih, toda če ne želimo sodelovati pri nekem projektu, pričakujemo, da bo naša želja, prošnja in zahteva upoštevana.