Budget 4x4

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.660
113
Da
smile-1.gif
dejansko sem mislu da mora it cel ključ not in da se ga obrne...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.660
113
Kakšna je to zaščita samo za eno leto? Tri krone msjo 2 leti....
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Ma ne, obnovo zaščite delam na dve leti. Pajero je bil totalno obnovljen in zaščiten dve zimi nazaj, torej fertik je bil januarja 2016, čez dober teden pa smo že v januarju 2018, torej sta dve leti mimo.
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.660
113
A teb je kak omembe vreden 4x4 ekonomičen? (mestni 4x4 pa duster izvzeti)...
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Točno tako, noben 4x4 ni ekonomičen, razen mestnih jajčk, pa še tisto kuri. Tudi Duster benz pije preko 10l. Tale naš pije od 9-11 odvisno od vožnje.

Je pa v dobrem stanju. Cena je "novoletna", ko se začne prava zima jo bomo malce zvišali.

Nekaj interesa je ..
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
... aja, vozi se le lokalno, na kakšnih relacijah bi poraba še padla za liter, vendar temu takšen avto tudi ni namenjen.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
A teb je kak omembe vreden 4x4 ekonomičen? (mestni 4x4 pa duster izvzeti)...

defenitivno obstajajo.. marsikateri z priklopljivim parom koles ima malo višjo porabo kot osebni avtomobil.. ampak terenec in nizka poraba ne gresta skupaj.. poznam pa kar nekaj lastnikov terencev kateri imajo predelane na plin.. vožnja je ravno toliko ugodna kot z osebnim avtomobilom.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Gume niso tak problem... Platišča za tak stroj niso celo bogastvo, posledično imaš lahko komplet z letnimi cestnimi gumami, komplet zimskih in pa off-road komplet. Edino kar je minus je to, da moraš malo planirati offroad izlete in avto pripraviti...
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Stanko: marsikaj kar se prodaja je že predelano na plin tako da pač iskanje malo omejiš..

Smoukar: odvisno kakšnega terenca imaš v mislih.. Npr Jeepa z ogromnim motorjem kateri spije vse kar mu natočiš ali enega malega Pininčka z malim motorčkom
smile-1.gif
Kar se tiče pa izletov je pa dobro poznat hibe avtomobila, zraven v prtljažnik daš še torbo z orodjem in kakšen rezervni del zraven.. Sicer se pa stvari tud ne polomijo kar tako, za konkreten carnage moraš bit kar priden, ker v 99% situacijah prej odneha človek kakor avto..

Roberto: Gume so problem, ker ponavadi prej postanejo stare preden jih izrabiš.. Jaz sem včasih vozil več različnih kompletov pa sem hitro ugotovil, da se ne splača.. Vzameš en hibrid med zimsko, ter terensko gumo in voziš celo leto..
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Ah no, gume niso tak problem, odvisno sicer od dimenzij, za enega čirota so sigurno x2 proti gumam za pinina.
Pri off-road gumah tudi nima takšne veze koliko so stare, ali letne za par k km letno tudi ne. Dobre zimske so, sploh če se veliko voziš po snegu kar precej dobrodošle in v resnem snegu ni primerjave z AT ali MT gumo.
wink-1.gif


Drugače se strinjam s tabo, pri kakšnem hudem 4.0+ motorju je predelava smiselna, drugače vprašanje. Saj pravim, odvisno koliko km delaš, če imaš đipa doma kot tretji ali četrti avto, kot je to v našem primeru, potem za tistih par k km letno nima smisla delat predelavo, če pa z đipom štepaš km (recimo 20,30 ali več) potem se že izplača oziroma iščeš takšnega ki je že predelan.
smile-1.gif