Budget 4x4

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Za ta denar, ki si ga navajal, 17-18k EUR, dobiš že novo Suzuki Vitaro, z tehniko iz tega in ne prejšnjega tisočletja.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.576
9.810
113
40
MB
ampak je hec v tem, da ko sem nazadnje spraševal da se je niti slučajno ni dalo dobit
smile-1.gif
razprodano

edit: če dam na avto.net 4x4 pa dizel, je najcenejša vitara 22.400 €
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.576
9.810
113
40
MB
ok to si dal zdaj bencinarja, primerljiv duster je še vedno 4k cenejši
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Vitaro ne rabiš dizla kupovat. Vzemi 1.4 boosteryet motor, top shit, poraba solidna, zmogljivosti za tak ranga avta super. Duster dizel z nekaj opreme bo tudi prec okoli 20k, tko da sta s ceno kar tam tam. Vitara je drugače dosti bolj dodelana, tko da za everyday suva bi raje vitaro, če bi se vozil le po "vukojebini" pa DUSTERJA brez dodatne navlake, le klima in to je to.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Mislim, da je razlika vsaj kako desetletje stran v primerljivosti opreme. Vitara ima celo radarski tempomat in radarsko avtomatsko zaviranje vozila.
Bo pa verjetno že naslednje leto spet rahel facelift pri Vitari. In bo razlika v opremi in času še večja. :p
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Ker radarski tempomat pa ledice je tisto kar rabiš od "budget" 4x4 vozila
sprasujem se.gif


Od 4x4 vozila jaz pricakujem da ma ABS... Airbage.. Servo... Klimo pa ČIMMANJ nepotrebne elektronike... Da ti služi in da ne rabis kište z računalnikom ko rabiš kake pakne menjat... ABS senzor da se skalibrira z listki za ventile štelat pa ostale stvsri na 19..16...32 ključ pa rorcange in to je to...

J... te radarski tempomat da te j...
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Gatto nima pojma kakšne terenske zmogljivosti ima X-Trail 2 generacije na katerem bazira Dusterjeva mehanika...
Pa kaj pomeni visoka oddaljenost od tal in majhni previsi preko koles.
Prva prestava (4x4) pa je tako kratka da za normalno uporaabo lahko spelješ (brez napora) z drugo.
Duster nima 1.6 dCi v ponudbi. Ne preje ne sedaj.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ti dam prav. OT hoče BUDGET tle se mu pa kot zmeraj tlači nekaj kar je daleč od tega.
Poleg tega ima novi Duster tudi pomoč pri spuščanju, 4 kamere katere lahko vklopiš pri terenski vožnji (recimo sprednjo pri strmem vzponu da vidiš dogajanje)... Kar je veliko bolj uporabno za namen terenca kot pa radarski tempomat.
Sicer bi lahko prebrali intervju z šefom Dacie in o njihovi filozofiji, pa o tem da očitno razvita Evropa bolj trza na njihove Dusterje kot na Suzukijeve Vitare (fakti v prodajnih cifrah)...
Pa če so Vitare tako oh in sploh zakaj ima potem GRS Slovenije, ELES in podobne službe raje Dusterje?
Vitara je tako kot večina cross-overjev v tej izdaji samo šminka brez off-road zmogljivosti.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ti dam prav. OT hoče BUDGET tle se mu pa kot zmeraj tlači nekaj kar je daleč od tega.
Poleg tega ima novi Duster tudi pomoč pri spuščanju, 4 kamere katere lahko vklopiš pri terenski vožnji (recimo sprednjo pri strmem vzponu da vidiš dogajanje)... Kar je veliko bolj uporabno za namen terenca kot pa radarski tempomat.
Sicer bi lahko prebrali intervju z šefom Dacie in o njihovi filozofiji, pa o tem da očitno razvita Evropa bolj trza na njihove Dusterje kot na Suzukijeve Vitare (fakti v prodajnih cifrah)...
Pa če so Vitare tako oh in sploh zakaj ima potem GRS Slovenije, ELES in podobne službe raje Dusterje?
Vitara je tako kot večina cross-overjev v tej izdaji samo šminka brez off-road zmogljivosti.

Se strinjam z vsem, samo glede GRS te moram popraviti. Oni so dobili Dusterje sponzorsko v brezplačno uporabo: https://www.dacia.si/odkrijte-znamko-dacia/partner-GRZS.html
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
No, tudi nova vitara je še vedno kar precej terensko sposobna, čeprav se strinjam, za vozit po vukojebini, also off road, mi je bolj pasal testni duster, kot vitara, je enostavno preveč lepa. Duster ima tudi višjo najmanjšo oddaljenost od tal, kar zna biti na terenu še kako dobrodošlo. Tako pod črto, bi, kot sem že omenil, za večinoma terenske podvige vzel raje dusterja (sploh novi je cool, ki ima še pomoč pri spustu), za večinoma cestno uporabo, z nekaj podvigi na makadamu pa vitaro.
Če se kupuje res budget 4x4, se ga vzame brez dodatne navlake, le klima in ostala serijska oprema.
zmaga.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Ampak moras biti leoo pri denarju da za off road kupujes budget nov avto. A kasko krije ce ga na offroadu skotalis v graben? A ga moras vsaj do najblizje spodobne ceste privleci pa tam v graben poriniti
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ti dam prav. OT hoče BUDGET tle se mu pa kot zmeraj tlači nekaj kar je daleč od tega.
Poleg tega ima novi Duster tudi pomoč pri spuščanju, 4 kamere katere lahko vklopiš pri terenski vožnji (recimo sprednjo pri strmem vzponu da vidiš dogajanje)... Kar je veliko bolj uporabno za namen terenca kot pa radarski tempomat.
Sicer bi lahko prebrali intervju z šefom Dacie in o njihovi filozofiji, pa o tem da očitno razvita Evropa bolj trza na njihove Dusterje kot na Suzukijeve Vitare (fakti v prodajnih cifrah)...
Pa če so Vitare tako oh in sploh zakaj ima potem GRS Slovenije, ELES in podobne službe raje Dusterje?
Vitara je tako kot večina cross-overjev v tej izdaji samo šminka brez off-road zmogljivosti.

Se strinjam z vsem, samo glede GRS te moram popraviti. Oni so dobili Dusterje sponzorsko v brezplačno uporabo: https://www.dacia.si/odkrijte-znamko-dacia/partner-GRZS.html

Pri nas ima GRS novega novcatega Mitsubishija. Zamenjal je pa od države podarjenega zgnitega Pucha.
Ko je treba dat denar in ni podarjeno, je matematika druga. In najceneje ni nujno najceneje.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ampak moras biti leoo pri denarju da za off road kupujes budget nov avto. A kasko krije ce ga na offroadu skotalis v graben? A ga moras vsaj do najblizje spodobne ceste privleci pa tam v graben poriniti

Saj to mi ni jasno. Najprej model navaja, da bi drug avto, za do 10k. Potem pa že nov za 18 k.
Za občasni prevoz na parcelo bi tudi jaz vzel 5 let starega rabljenega. Pa verjetno bi bil dovolj tudi 8 let star od kakega strica, ki ga je imel, samo, da ga je imel.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
OK, hvala za popravek. Pa je kaj slišati pritožb čeznje po koluarjih?

Glede offroad zmogljivosti nisem zasledil, da bi se kdo pritoževal. Edino s prostorom je na tesno, ko se noter naložijo štirje + vsa oprema. Glede tega so pickupi veliko bolj primerni za GRS.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.576
9.810
113
40
MB
ja saj tak je, pol pa že gledam vitare za 24k+
grin1.gif


sem že v prvem postu napisal, da al sekret za 4-5k max al pa dam malo več pa bo pač za dlje časa.

pri rabljenih dusterjih je problem da jim kaj dosti ne padajo cene, in pol pač tu pride v igro financiranje + garancija oz jamstvo, pa tisto ko bi dal zdaj za avto dam za polog, pa imam pol obrok ko za en malo boljši paket telefonije pa nimam brige nobene
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Tomi, vzam nekaj zdrapanega in ne novega. Nekje si omenjal gradnjo hiše. Zdej če nisi ravno na lotu zadel je nesmiselno 25 jurjev v avto dat, samo da boš na parcelo prišel. Pa če ne boš delal na ključ (da boš samo inšpektor) ampak po stopnjah, bo potrebno marsikdaj kak dodaten žakel na parcelo prpeljati, pa kišto pira, pa golaž, itd. Vzami duster bencin 1.6 4x4 za par jurjev in mir. Višek pa v bajto. Ko se bo baba zmišljevala glede kuhne, ti bodo cvenki prav prišli. Ko boš fertik, vse vkup prodaš, pa stanje financ preveriš, pa kupiš nekaj dolgoročnega.