A bi kdo nas bil pripravljen plačevati vinjeto 378,- EUR, da bi lahko tako “uporabnikom prijazno vzdrževanje” bilo plačano / pokrito?
disclaimer: v vsakem primeru ima DARS še nekaj potencijala v izboljševanju “dinamike” vzdrževanja - postavlja se pa vprašanje kaj stane več - optimizacija ali sedanji “zajebi”. Ker bo bitkah smo vsi generali - čak feldmaršali ...
Mi lahko kdo na kratko razloži kaj in kje je zaprto. Mi hodimo iz primorke, po južni, na dolenko ob petkih. Se delajo kolone tam?
Da vem kaj pričakovati.....
Hvala
Vzdrževanje je potrebno predvsem zaradi slabe izgradnje.bolj je problem ker je vzdrzevanje bolj nujno zaradi kamionov. samo avti ne bi nikoli naredili tok skode, da bi bilo treba stalno vzdrzevati AC. Ampak sej vem, nic ni vecno, tko kot vsaka stvar tudi AC potrebuje vzdrzevanje.
Nism mogu odgovort. Pač so eni nadšerifi.Kalbo?
to imaš kakšne konkretne podatke za tuje države, ali pač samo nabijaš..?Vzdrževanje je potrebno predvsem zaradi slabe izgradnje.
Zakaj se v tujini dela 24/7 ?
Zaradi tega, ker vsaka taka obnova pomeni gospodarsko škodo za državo. In to škodo hočejo čimbolj zmanjšat.
V sloveniji je pač poskušajo narediti čimveč.
to imaš kakšne konkretne podatke za tuje države, ali pač samo nabijaš..?
ker po mojih izkušnjah (kolega iz avstrije) se ASFINAG, če se le da, izogiba delu na cestah 24/7, saj so takšna dela
- dražja (nočna urna postavka je višja od dnevne)
- ne dosti hitrejša (učinkovitost delavca ob treh ponoči ni enaka njegovi učinkovitosti ob treh popoldne)
- manj kvalitetna (natančnost delavca ob treh ponoči ni enaka njegovi natančnosti ob treh popoldne)
- večja verjetnost poškodb (pozornost delavca ob treh ponoči ni enaka njegovi pozornosti ob treh popoldne)
Mi je pa žalostno brati, kako bi nekateri od delavcev, ki trenutno že itak delajo 12+ ur dnevno (svetli del dneva), radi zahtevali, da delajo še ponoči, samo gospodu ne bi bilo treba več čakati pol ure v koloni.