Bom pa še jaz: Accord, Mazda6 al BMW 3

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Ok 4x4 ne rabim, čeprav je ravno danes zjutraj mi soseda razlagala ker ima Ford Kugo, da ji je žal da ni vzela 4x4 ker - pazi to: Imamo kar strm klanec za ven iz garaže
hysterical-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Res je ne rabiš ga, tudi jaz ne. Ampak če bi ga imel hočem da dela za kar je namenjen. Hotu sem to povedat, da 30 jurjev za škodo velik, hudimano velik, pa tud za kak drugi avto, če se na koncu v službo pa na pivo voziš, pomožnosti relacije nekaj km. za ta gnar v naših koncih dobiš solidno garsonjero, pa bo čez 10 let nekje ista vrednost, avto pa če boš 3 jurje dobu boš vesel. OK kdo je vsak dan veliko na cesti, pa mu avto gnar nosi (pač z njim dela posel) je to druga zgodba. Za 95 posto slovenceljev je pa samo statusni simbol.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Poglej, v novi octaviji combi 4x4 je najnovejši sistem haldex sklopke, ki dela vrhunsko, se pa strinjam da je 30k velik denarja za katerikoli avto, če ga uporabljaš lokalno in če ti ni treba vsakodnevno prevoziti xy kilometrov v vsakem vremenu verjetno tudi 4 pogon ni nuja, je pa fajn. Nisem še slišal žal besede čez 4x4 pogon v oktaviji (tudi v starejših ne), tako da si me s svojo izkušnjo res presenetil
13.gif
... sicer je enak sistem v VW-jih (4motion), ki ga vsi pohvalijo.
Glede smiselnosti nakupa je itak bv primerjat nepremičnine z avti, čeprav ne vem v katerem koncu Slovenije dobiš garsonjero v katero ne bo treba nič vložiti za 30k.
sprasujem se.gif

Glede izgube vrednosti pa sledeče .... tudi bmw čez deset let ne bo vreden veliko več kot 4-5k (če sploh), zanimivo pa da so cene štiri leta starih oktavij 4x4 in trojk x-drive tam tam., cena nove trojke "4x4" pa je skoraj 2x višja od nove oktavije 4x4 ...

Si se že peljal s tanovo? Verjetno ne .... vsi znanci, ki so jo kupili jo pohvalijo, tako 1.2TSI, kot tudi vse tri dizle (1.6TDI, 2.0TDI in RS-ko dizel).
wink-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Ok 4x4 ne rabim, čeprav je ravno danes zjutraj mi soseda razlagala ker ima Ford Kugo, da ji je žal da ni vzela 4x4 ker - pazi to: Imamo kar strm klanec za ven iz garaže
hysterical-1.gif

Sicer se strinjam da v Lj nekako ne rabiš 4x4, včasih še zimskih gum ne, mi je pa vseeno hecno ko folk kupje neke kvazi suve s samo sprednjim pogonom. Če že naj bo 4x4 ...
rolleyes-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Ok 4x4 ne rabim, čeprav je ravno danes zjutraj mi soseda razlagala ker ima Ford Kugo, da ji je žal da ni vzela 4x4 ker - pazi to: Imamo kar strm klanec za ven iz garaže
hysterical-1.gif

Sicer se strinjam da v Lj nekako ne rabiš 4x4, včasih še zimskih gum ne, mi je pa vseeno hecno ko folk kupje neke kvazi suve s samo sprednjim pogonom. Če že naj bo 4x4 ...
rolleyes-1.gif

Tle se strinjam. če je SUV naj bo 4x4. Da se ti slučajno ko v največjem sneženju na Roglo rineš ne smejijo ko ostaneš na prvem ovinku. V tem je tud poanta SUV, da olajša življenje ljudem v malo bolj nevsakdanjih situacijah.

Glede octavije. Nove nisem vozil, nevem kako dela 4x4. gre pa v teh avtomatsko prikljoplivih 4x4 za ponakljivost v delovanju. Pač ni stalni 4x4. recimo voziš po ravnem zasneženem vozišču 80 na uro, praktično navora na kolesih ni. Pred tabo ovinek, ko vstopiš v ovinek pride razlika v vrtenju prednjih in zadnjih koles, rahlo začne grabiti zadnji pogon. pri oktaviji je zadek opletal kot pri prednje pogoncu. Pač v 2 sekundah pogon ni mogel dobro zagrabit. Zadevo je reševal ESP, drugače si v grabi. Včasih če jej cajta ostalo smo zadevo sprobali na kakšnem zasneženem parkirišæu, tako da vem kaj govorim in nekaj km sem prevozil . Res je bolje kot nič, prav pride pri speljevanju, hribu, ko je pa treba hipno pogon in navor prenest na kolesa pa odpove. Nevem mogoče se ohladi olje v sklopki in potem mora nekaj cajta vrtet da se segreje. Sicer je sneg poglavje zase, na mokrem, pesek itd se pa dober obnese. V tem segmentu pogonov se mi zdi subarujev najbolj, ko lahko 100 procentov navora praktično takoj prenese na 1 kolo. Ostalim mislim da imajo 60:40 ali 55:45 med osmi, se prav da na eno zadnje kolo, lahko v najboljšem primeru pride nekje 22,5 na prednje pa 30 procentov. Druga zgodba je kateri imajo lock na 50:50. Strinjam se da zima ni za divjanje in pri normalni hitrostih zadeva špila. če se pa mal spozabiš ti pa več 4x4 nič ne hasne.
 
Nazadnje urejeno:

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
No ja, Subaru ima tako ali tako najboljši 4x4 (AWD) pogon, pa tudi x-drive in quattro (prav tako stalna 4wd pogona) nista švoh, vendar tale zadnja generacija Haldexa z dvema elektronskima blokadama diferenciala naj ne bi bila veliko slabša.
Octavija je prostornejša in za moj okus lepša (vsaj znotraj) od Subaruja, poraba je prav tako nižja. Mislim pa da primerjlivega Subija ne dobiš zgolj za jurja ali dva več, prej deset.
wink-1.gif

All in all, pri Škodi dobiš največ avta za svoj denar, po pisanju lastnikov 4x4 na tujih forumih in you tube posnetkih se mi zdi tudi pogon precej dober, isti naj bi bil tudi v novem Golfu variant 4motion, passatu, v vseh različicah awd Volva ...
Upam da mi jo uspe dobiti na test ko zapade sneg.
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Hm, Subaruji Legacy 2.0D se začnejo pri cca. 32k, Škode Octavije 2.0D 4x4 pa pri cca. 25k, za 32k dobiš že skoraj top opremljeno (šibedah, webasto, park asistant, navigacija, gretje sedežev, bi-xenonke, el.nastavljivi sedeži ...) ...
Je pa res, če potrebuješ najboljši 4wd je prava izbira recimo Forester ali Outback .. od 31 do skor 50k ... če pa je prioriteta ogromen koferaum zmaga škoda ... recimo 1.6tdi 4x4 od dobrih 23k naprej ...
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.234
24
38
Citat:
Uporabnik Barbarian pravi:

Kolega je kupoval bavarca in sva šla na test drive 325i kar.
rolleyes-1.gif

Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Tega pejt gledat

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=5344907

... in tudi tale je bil na tapeti!
Se pravi da je na prodaj tale avto min. 6 mes.
rolleyes-1.gif

Možakar bi ga takrat lahko prodal a ni bil resen, ni hotel da kolega pride na ogled da ga bo vrjetno kupil nek žlahtnik. takrat je imel ceno 14.990€
 

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Citat:
Uporabnik blackberry pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
ja pa kakšne 19" na insigni, potem pa vprašanje kako to da gume stanejo jurja+ pa še ne dobijo se

Glede tega sem tudi že nekaj slišal, ali imajo tako čudne dimenzije ali kaj?

Sicer mi pa ni jasno zakaj 19col na avto srednjega razreda, kull faktor
confused-1.gif


Za bmw3 so dobre 16col, za insignijo, ki je razred nižje pa 19, just stupid
bonk.gif

Bmw3 in Insignia sta v istem razredu.
Zakaj nekdo komentira zadeve, o katerih ne ve kaj dosti?

Insignija in bmw3 nista v istem razredu.

golf-oktavija-jetta-corolla-astra-focus-itd....

Superb,acord,mazda6,avensis,laguna,mondeo,pasat,insignija...

Mečka c, audia4, bmw3, lexus is, itd...

Tako gre po razredih, ne vem zakaj tlačite oktavijo v srednji-srednji razred, ker tja paše samo po velikosti?

Insignija ne spada v srednji premium razred, ampak ob bok lagune, mondea, pasata, mazde6...

Zadnjič sem v eni družbi poslušal da je insignija v razredu a6, in bmw5
bonk.gif


Insignija je nova vektra in ni nova verzija lamburginija
evil.gif


Sicer pa je na forumu nekdo iz avtomagazina, pa naj pove kam spada kakšen avto.

Black
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Dobr, ne pretiravaj no. Vsedi se v enko in nato v trojko in boš videl razliko. Glede na tvoj vir ima trojka za 150 litrov večji prtljažnik kot enka, prav toliko ima nova octavija combi večjega od trojke.
wink-1.gif


S 325i touring ni nujno kaj narobe, dejstvo je da se predvsem močnejši bencinarji težko oziroma dalj časa prodajajo.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28


Superb,acord,mazda6,avensis,laguna,mondeo,pasat,insignija...

Mečka c, audia4, bmw3, lexus is, itd...

Tile našteti modeli avtomobilov so vsi v istem razredu, le znamke v spodnji vrstici se štejejo za premium.