Kako se kaj obnesejo tej X1 hibridi? Mi lahko kdo svetuje, če je to kakšna prednost pred dizlom? Teh 220 KM tudi zveni kar močno za nekega povprečnega userja kot sem jaz...
Gretje sedezev je pa tudi nekaj najbolj neumnega (razen ce si baba seveda). Prizgal sem ga ravno 2x v zivljenju (enkrat da sem videl ce dela in enkrat ko sem sel s 40⁰ vrocine v lekarno). X1 te generacije je ze cisto soliden avtomobilcek, neke hude avtonomije na barerijo pa verjetno ne mores pricakovati.
dobri sedeži in slaba hrbtenica gredo kar z roko v roki, ali se motim?Hvala za mnenja.
Sedezi so zadnje kar mi pade na pamet, tako ogrevanje kot material. Bolj pomembno mi je, kako je visok glede vstopanja, ker mam tezave s hrbtenico. Se bolj odlocilno se mi zdi da je avtomatik, avtomatske luci je tudi ok, pa kamera je tudi zazeljena,.... potem pa se kljucne zadeve KM, pa ali diesel, hibrid, bencin. Ostali cukrčki so mi nepomembni.
Sprobaj še infotainment pred nakupom, lesen in zaostal za konkurenco, sploh z vrtljivim gumbom, Touch v novejših je povsem druga pesemHvala za mnenja.
Sedezi so zadnje kar mi pade na pamet, tako ogrevanje kot material. Bolj pomembno mi je, kako je visok glede vstopanja, ker mam tezave s hrbtenico. Se bolj odlocilno se mi zdi da je avtomatik, avtomatske luci je tudi ok, pa kamera je tudi zazeljena,.... potem pa se kljucne zadeve KM, pa ali diesel, hibrid, bencin. Ostali cukrčki so mi nepomembni.
Probaj vernasca sedez v obeh modelih. Je oni ceneni v X1 premija v primerjavi. Lepi pa so, ja. Merino se nekako gre. In pa Msport sedezi tudi. Sensatec in sensafin tudi. Ampak vecina ima vernasco, ki je podobna sedenju na klopci v Tivoliju s časopisom pod ritjo. Še nisem zasledil voznika (normalno grajenega (belega, premožnega)) ki bi na vernasci zdržal brez bolečin več kot uro....Ok, prvic slisim