malo matematike
BMWju je lani ostalo cca 500 mio dobička, prihodko so imeli 50 milijard, prodali so 1,3 mio avtomobilov..tako čez uč, 40.000 € po enem vozilu..seveda ni pa nujno da je to samo od prodaje vozil, ta prihodek. dobiček je torej slabih 500 € po enem avtomobilu , vse ostalo nekje ponikne,
bo pa vseeno držalo da bo proizvodna cena nekje 50% (+- nekaj %) tržne cene, potem pa se gor nabije kup davkov, prevozi, logistika, marketing, posredništvo in tudi razvoj. Razvoj v proizvodni ceni ni vštet, vsaj zdi se mi tako.
pa še vidim da ste napadli sajkeka...hm bmw v petko danes vstavlja točno 5 konstrukcijsko različnih motorjev (3 bencinske in 2 dizelska), ki se vsi po vrsti resnično znajdejo v ostalih modelih. Razvoj motorjev je druga veja razvoja.
http://www.bmw.si/si/sl/newveh...n_pricelist.pdf
BMWju je lani ostalo cca 500 mio dobička, prihodko so imeli 50 milijard, prodali so 1,3 mio avtomobilov..tako čez uč, 40.000 € po enem vozilu..seveda ni pa nujno da je to samo od prodaje vozil, ta prihodek. dobiček je torej slabih 500 € po enem avtomobilu , vse ostalo nekje ponikne,
bo pa vseeno držalo da bo proizvodna cena nekje 50% (+- nekaj %) tržne cene, potem pa se gor nabije kup davkov, prevozi, logistika, marketing, posredništvo in tudi razvoj. Razvoj v proizvodni ceni ni vštet, vsaj zdi se mi tako.
pa še vidim da ste napadli sajkeka...hm bmw v petko danes vstavlja točno 5 konstrukcijsko različnih motorjev (3 bencinske in 2 dizelska), ki se vsi po vrsti resnično znajdejo v ostalih modelih. Razvoj motorjev je druga veja razvoja.
http://www.bmw.si/si/sl/newveh...n_pricelist.pdf