BMW premieru Pahorju donira sto limuzin

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
malo matematike

BMWju je lani ostalo cca 500 mio dobička, prihodko so imeli 50 milijard, prodali so 1,3 mio avtomobilov..tako čez uč, 40.000 € po enem vozilu..seveda ni pa nujno da je to samo od prodaje vozil, ta prihodek. dobiček je torej slabih 500 € po enem avtomobilu , vse ostalo nekje ponikne,

bo pa vseeno držalo da bo proizvodna cena nekje 50% (+- nekaj %) tržne cene, potem pa se gor nabije kup davkov, prevozi, logistika, marketing, posredništvo in tudi razvoj. Razvoj v proizvodni ceni ni vštet, vsaj zdi se mi tako.

pa še vidim da ste napadli sajkeka...hm bmw v petko danes vstavlja točno 5 konstrukcijsko različnih motorjev (3 bencinske in 2 dizelska), ki se vsi po vrsti resnično znajdejo v ostalih modelih. Razvoj motorjev je druga veja razvoja.

http://www.bmw.si/si/sl/newveh...n_pricelist.pdf
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Kaj češ, večin otrok na zaslužek še vedno gleda samo razliko med nabavno in prodajno vrednostjo... stroškov pa ni nikjer...
 

jebach

Pripravnik
3. maj 2009
160
0
16
zanimivo vas je brati ko pišete ugibanja in predvidevanja, ki mislite da držijo
rolleyes-1.gif
.
Morda tudi veste, da BMW dobaviteljem da ceno, ki jo bo na koncu plačal, ne veste pa da nudi vso embalažo in ves dodatni support pri izdelavi
grims-1.gif
.
Preveč vem zato pa se nasmiham, ko vas berem
grin1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
malo matematike

BMWju je lani ostalo cca 500 mio dobička, prihodko so imeli 50 milijard, prodali so 1,3 mio avtomobilov..tako čez uč, 40.000 € po enem vozilu..seveda ni pa nujno da je to samo od prodaje vozil, ta prihodek. dobiček je torej slabih 500 € po enem avtomobilu , vse ostalo nekje ponikne,

bo pa vseeno držalo da bo proizvodna cena nekje 50% (+- nekaj %) tržne cene, potem pa se gor nabije kup davkov, prevozi, logistika, marketing, posredništvo in tudi razvoj. Razvoj v proizvodni ceni ni vštet, vsaj zdi se mi tako.

pa še vidim da ste napadli sajkeka...hm bmw v petko danes vstavlja točno 5 konstrukcijsko različnih motorjev (3 bencinske in 2 dizelska), ki se vsi po vrsti resnično znajdejo v ostalih modelih. Razvoj motorjev je druga veja razvoja.

http://www.bmw.si/si/sl/newveh...n_pricelist.pdf

saj nisem rekel, da se ne nahajajo v drugih modelih, samo napisal sem, da ima trenutno BMW več različnih motorjev, kot modelov, kar v bistvu pomeni, da so morali za vsak model svoj motor razvit (čeprav se potem pojavlja v različnih avtih)
 

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
523
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
Citat:
Uporabnik jebach pravi:

Morda tudi veste, da BMW dobaviteljem da ceno, ki jo bo na koncu plačal, ne veste pa da nudi vso embalažo in ves dodatni support pri izdelavi
grims-1.gif
.
Preveč vem zato pa se nasmiham, ko vas berem
grin1.gif

Verjamem ti, da ves veliko. Res. Zato napisi kaksne cene postavljajo! Norcujejo se iz dobaviteljev.
Logisticne podpore ne poznam. Support je pa hmm... o tem bi se dalo razpravljalat. Zahtevajo ogromno dajo bore malo. Kontrolo bi imeli 100% z vsem oh in ah... dajejo pa 0. Ob pogovorih se pa obanasjo ko Herr Flick....
stupid-1.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
motorja vseeno ne razvijaš iz nule. Vse skup je evolucija prejšnih generacij.. Lahko jih narediš 100 pa bodo vseeno stroški razvoja nižji kot pa če bi razvil 1 iz nule.

za mercedes vem da je V8 bil konstrukcijsko enak ohoho generacij, cez uč rečmo 30 let, zdaj ta novi V8 je precejšen korak naprej in bi mogoče lahko rekli da je motor nov, da se s predhodniki več ne spogleduje... Prav tako dizelski OM651, je mislim da 4 ali 5 različic se vgrajuje v skoraj vse mercedesove modele. Vglavnem motor je neodvisna veja razvoja, razen posebneži in superšportniki , kar pa tudi opraviči potem ceno.

kot je prej en napisal, posamezni deli avtmobilov ki jih izdelujejo dobavitelji za prvo vgradnjo so smešno poceni, in jih mora dobavitelj dejansko narediti več 100.000 do milijona, da se je potem kakšen mizern dobiček. Vem da nosilce za motorje (ki so postali prava mala znanost) prodajo za par € proizvajalcu avtomobilov...probajte ga kupit na servisu
wink-1.gif
 

jebach

Pripravnik
3. maj 2009
160
0
16
Citat:
Uporabnik pinKING pravi:
Citat:
Uporabnik jebach pravi:

Morda tudi veste, da BMW dobaviteljem da ceno, ki jo bo na koncu plačal, ne veste pa da nudi vso embalažo in ves dodatni support pri izdelavi
grims-1.gif
.
Preveč vem zato pa se nasmiham, ko vas berem
grin1.gif

Verjamem ti, da ves veliko. Res. Zato napisi kaksne cene postavljajo! Norcujejo se iz dobaviteljev.
Logisticne podpore ne poznam. Support je pa hmm... o tem bi se dalo razpravljalat. Zahtevajo ogromno dajo bore malo. Kontrolo bi imeli 100% z vsem oh in ah... dajejo pa 0. Ob pogovorih se pa obanasjo ko Herr Flick....
stupid-1.gif

Cene ti kake so za kakšen kos ti itak sedaj ne morem napisat to pač ne gre, niso pa tako hudo slabe (no vsaj pri meni vem).
Glede razgovorov pa se lahko deloma strinjam na koga pač naletiš. V Munchenu sem se že pogovarjal z modelom, ki mu Hitler ne seže do kolen, v eni drugi tovarni pa sem jim jaz povedal kako bo, ker je ideja bla boljša kot njihova in so hitro spregledali!
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik mmc pravi:
ksz
Pod tem člankom so zanimivi komentarji


Kaj je pametnega?

"Jasno je, da so jih zavedli neizkuseni mladci na celu z gospodom Azmanom. Samo na bizi.si si poglejte cisti dobicek BMW Slovenija od lani ki znasa 677.052 EUR. "

Takšne neumnosti napiše nekdo, ki nima pojma o delovanju BMW Groupa v Sloveniji in od kod bi prišli in po kakšnih pogojih ti avtomobili?!
bonk.gif

A mislite, da so BMWji za nedavno srečanje visokih politikov na Bledu in Brdu kaj koga stali?
bonk.gif




"ne pa BMW-je, ki so simbol povpetništva, neplačevanja dolgov, cestnih morilcev in mafije."


To je izjava tipičnega slovenčka, ki si te znamke ne more privoščit in ki nima pojma o znamki, o zgodovini znamke, filozofiji, uspešnosti itd.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:

bo pa vseeno držalo da bo proizvodna cena nekje 50% (+- nekaj %) tržne cene, potem pa se gor nabije kup davkov, prevozi, logistika, marketing, posredništvo in tudi razvoj. Razvoj v proizvodni ceni ni vštet, vsaj zdi se mi tako.
Napaka. Teh cca 50% je cena avta FCO tovarna za uvoznike, torej po domače denar, ki ga za avto dobi BMW od uvoznkov. In tu je razvoj že vštet. Še več, ti je všeto vse razen tistega, kar počnejo z avtom uvozniki (prevoz, manipulativni stroški, dajatve, marketnig, marže uvoznika in prodajalcev ...)
It teh 50% s erecimo financirajo tudi garancijska popravila in pododbno, pa tudi posebne prodajne akcije, ki jih sofinancira tovarna (recimo xtra popusti, posebne serije - in tega BMW zadnje čase počne zelo veliko).
Tazo pa je donos tako majhen (1%, če podatek 500 mio dobička na 5 mrd prometa drži, nsiem šel primerjat), namesto da bi bil normalnih 8 ali 10% ...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.624
3.079
113
v lokalni ostariji
hmm

u bistvu zaninmivo na koncu bomo prišli do tega, da je bmw revež enako kot vsi ostali proizvajalci. so na slabšem kot recimo mura tako bogi so...

yugec: ajde povej filozofijo bmw. me zanima res. ok volvo naj bi imel varnost...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.147
113
gor piše 50 mrd... to je 40.000 € po avtu

no evo, sjtv je potrdil, 50% je gor vsega sranja, ki se načelno kupca ne tičejo, a si morajo to razdelit in pobrat
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:


no evo, sjtv je potrdil, 50% je gor vsega sranja, ki se načelno kupca ne tičejo, a si morajo to razdelit in pobrat
wink-1.gif

Večino tega dela itak pobere država ... Marž vse skupaj ni za 20%, ponavadi še precej manj. V primerjavi z Mercatorji in Emporiumi v bistvu beda ...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ma kje... Znalci na tem forumu so prepričani, da so marže pri avtih vsaj 50% če ne več in da ti prodajalec komot proda avto s 30% skonto samo noče, raje sam denar pobaše...
stupid-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.004
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Od kdaj je 500 mio od 5 mrd 1%?
17758-icon_confused.gif

OD 50 mrd, tako vsaj piše v postu, na katerega se sklicujem.

Jaz samo citiram tole:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:

bo pa vseeno držalo da bo proizvodna cena nekje 50% (+- nekaj %) tržne cene, potem pa se gor nabije kup davkov, prevozi, logistika, marketing, posredništvo in tudi razvoj. Razvoj v proizvodni ceni ni vštet, vsaj zdi se mi tako.
Napaka. Teh cca 50% je cena avta FCO tovarna za uvoznike, torej po domače denar, ki ga za avto dobi BMW od uvoznkov. In tu je razvoj že vštet. Še več, ti je všeto vse razen tistega, kar počnejo z avtom uvozniki (prevoz, manipulativni stroški, dajatve, marketnig, marže uvoznika in prodajalcev ...)
It teh 50% s erecimo financirajo tudi garancijska popravila in pododbno, pa tudi posebne prodajne akcije, ki jih sofinancira tovarna (recimo xtra popusti, posebne serije - in tega BMW zadnje čase počne zelo veliko).
Tazo pa je donos tako majhen (1%, če podatek 500 mio dobička na 5 mrd prometa drži, nsiem šel primerjat), namesto da bi bil normalnih 8 ali 10% ...

Kakšne so dejanske številke, se mi pa ne sanja.