Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Od kdaj je 500 mio od 5 mrd 1%?
OD 50 mrd, tako vsaj piše v postu, na katerega se sklicujem.
Jaz samo citiram tole:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Napaka. Teh cca 50% je cena avta FCO tovarna za uvoznike, torej po domače denar, ki ga za avto dobi BMW od uvoznkov. In tu je razvoj že vštet. Še več, ti je všeto vse razen tistega, kar počnejo z avtom uvozniki (prevoz, manipulativni stroški, dajatve, marketnig, marže uvoznika in prodajalcev ...)Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
bo pa vseeno držalo da bo proizvodna cena nekje 50% (+- nekaj %) tržne cene, potem pa se gor nabije kup davkov, prevozi, logistika, marketing, posredništvo in tudi razvoj. Razvoj v proizvodni ceni ni vštet, vsaj zdi se mi tako.
It teh 50% s erecimo financirajo tudi garancijska popravila in pododbno, pa tudi posebne prodajne akcije, ki jih sofinancira tovarna (recimo xtra popusti, posebne serije - in tega BMW zadnje čase počne zelo veliko).
Tazo pa je donos tako majhen (1%, če podatek 500 mio dobička na 5 mrd prometa drži, nsiem šel primerjat), namesto da bi bil normalnih 8 ali 10% ...
Kakšne so dejanske številke, se mi pa ne sanja.
Zatipk
Seveda sem milsil 500 mio od 50 mrd, kot je pisalo.