Citat:
Uporabnik jolko pravi:
1). ko je prišlo do "stika", sta oba bila na krožišču
2.) "ali prometna situacija tega ne dovoljuje" (na notranjem pasu je dirkal BMW, zato se je vključil na zunanjega)
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
KIA? Meni zgleda kot BMW.Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
To se vsakodnevno dogaja v vseh krožnih, folk ne pozna osnovnih pravil krožnega, temu vozniku KIA bi pa vozniško odvzel, potem ko bo nesreča bo pa vse drugo krivo
Kaj hočeš reči da je bil kriv BMW ?
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
OK, grem na tvoj nivo:
FUKNJEN [cenzura], upam da se voziš čim dlje na drugem koncu Slovenije, ali najbolje le v kaki igrici.
OK, nazaj med razumne:
- pri vključitvi ni bilo nobenega izsiljevanja, ker je zunanji pas bil prost. Celo naslednji voznik (snemalec) se vključil, ker ni bilo nobenega na tem pasu.
- izvoz na prvem ni obvezen. S tem, da je tam nadaljeval vožnjo, ni nič kršil. Razen seveda če ti pripneš predpis, ki trdi drugače. (tista točka 2 od prej to ni. Ker jasno navede izjeme)
- BMW je priletel daleč odzadaj. Po tvojem bi se tam zunanji moral ustaviti in čakati pol minute, če slučajno v tem času kdo pripelje po notranjem pasu?
Gre za preprost primer "voznik prileti, prehiti in seka pot pravilno vozečemu".
Ajde, nazaj na tvoj nivo...
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
OK, grem na tvoj nivo:
FUKNJEN [cenzura], upam da se voziš čim dlje na drugem koncu Slovenije, ali najbolje le v kaki igrici.
OK, nazaj med razumne:
- pri vključitvi ni bilo nobenega izsiljevanja, ker je zunanji pas bil prost. Celo naslednji voznik (snemalec) se vključil, ker ni bilo nobenega na tem pasu.
- izvoz na prvem ni obvezen. S tem, da je tam nadaljeval vožnjo, ni nič kršil. Razen seveda če ti pripneš predpis, ki trdi drugače. (tista točka 2 od prej to ni. Ker jasno navede izjeme)
- BMW je priletel daleč odzadaj. Po tvojem bi se tam zunanji moral ustaviti in čakati pol minute, če slučajno v tem času kdo pripelje po notranjem pasu?
Gre za preprost primer "voznik prileti, prehiti in seka pot pravilno vozečemu".
Ajde, nazaj na tvoj nivo...
-Kam pa se je vključil voznik (snemalec), na kateri pas?
-Ja, izvoz na prvem JE obvezen, če greš na zunanji pas! Potem je najboljše se vedno vozit po zunanjem pasu in ne pustit ostalih v krožišče al kaj?
-Ja, voznik BMW-ja je bil prehiter, ampak to še vedno ne pomeni, da je imel voznik KIA-e prednost pred njim. Če je šel na zunanji pas bi moral iti na prvem izhodu ven! Naj naredijo na vseh krožiščih, kjer so dvo in več pasovnice tiste ležeče policaje oz. ovire (naj bodo kar visoke, ne da greš z lahkoto čez), pa da vidimo potem kako boš ti in tebi podobnim vozniki vozili.
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
OK, grem na tvoj nivo:
FUKNJEN [cenzura], upam da se voziš čim dlje na drugem koncu Slovenije, ali najbolje le v kaki igrici.
OK, nazaj med razumne:
- pri vključitvi ni bilo nobenega izsiljevanja, ker je zunanji pas bil prost. Celo naslednji voznik (snemalec) se vključil, ker ni bilo nobenega na tem pasu.
- izvoz na prvem ni obvezen. S tem, da je tam nadaljeval vožnjo, ni nič kršil. Razen seveda če ti pripneš predpis, ki trdi drugače. (tista točka 2 od prej to ni. Ker jasno navede izjeme)
- BMW je priletel daleč odzadaj. Po tvojem bi se tam zunanji moral ustaviti in čakati pol minute, če slučajno v tem času kdo pripelje po notranjem pasu?
Gre za preprost primer "voznik prileti, prehiti in seka pot pravilno vozečemu".
Ajde, nazaj na tvoj nivo...
-Kam pa se je vključil voznik (snemalec), na kateri pas?
-Ja, izvoz na prvem JE obvezen, če greš na zunanji pas! Potem je najboljše se vedno vozit po zunanjem pasu in ne pustit ostalih v krožišče al kaj?
-Ja, voznik BMW-ja je bil prehiter, ampak to še vedno ne pomeni, da je imel voznik KIA-e prednost pred njim. Če je šel na zunanji pas bi moral iti na prvem izhodu ven! Naj naredijo na vseh krožiščih, kjer so dvo in več pasovnice tiste ležeče policaje oz. ovire (naj bodo kar visoke, ne da greš z lahkoto čez), pa da vidimo potem kako boš ti in tebi podobnim vozniki vozili.
Citat:
»Ne priznavam,« je na vprašanje, kaj meni o obtožnici (ta mu očita povzročitev prometne nesreče iz malomarnosti), odgovoril Ljubljančan, ki je prišel na sodišče kar v trenirki. A ugotovitve izvedenca dr. Janeza Kopača ga nikakor ne razbremenjujejo. Nasprotno, ocenil je namreč, da je voznik terenca v motorista trčil kar z okoli 140 kilometri na uro, in to na odseku, kjer je hitrost omejena na 50 kilometrov na uro. Mikiæev zagovornik Milan Krstič je že napovedal, da bo na sojenju najverjetneje predlagal drugega strokovnjaka za raziskave prometnih nesreč.
Počilo je 18. junija predlani okoli pol osme zjutraj. Mikiæ je vozil neregistriranega BMW X5 po Slovenski proti Dunajski cesti. V križišču je odbrzel naravnost proti Dunajski, ne da bi se zmenil za rdečo luč na semaforju, trdi tožilstvo. A je pri tem prekrižal pot Ljubljančanu Domnu Novaku, ki je z gilero pripeljal z Dunajske in je zavijal levo v smeri Trga OF. Nesrečnega motorista je najprej vrglo na pokrov terenčevega motorja, od tam pa na cesto. Novak je sicer nosil varnostno čelado, a mu niti ta ni mogla pomagati. Zaradi hudih poškodb glave je mladi kontrolor letenja 23. junija izgubil boj za življenje.
Priče opisale divjo vožnjo
Mikiæ ni bil redkobeseden le na včerajšnjem predobravnavnem naroku, pač pa tudi že pred preiskovalno sodnico. Tam je izjavil le, da vztraja pri svoji izpovedi s policije. Takrat je povedal, da nesrečo zelo obžaluje in da mu je žal, da je fant, ki je bil v njej udeležen, umrl. Po njegovih besedah nesreče ni mogel preprečiti, saj motorista ni videl.
Priče nesreče, ki jih bodo zaslišali tudi na sojenju, v preiskavi o Mikiæevi vožnji niso povedale nič dobrega. Na primer voznik mestnega avtobusa, ki je pred nesrečo v križišču Ajdovščina stal vzporedno s srebrnim BMW. Ko se je prižgala zelena, sta oba speljala in šofer avtobusa je opazil, da je BMW najprej prehitel dve vozili po desni strani, namenjeni avtobusom, nato pa še bolj pritisnil na plin. Po besedah priče je avto zaradi tega kar »počepnil«.
Tudi moški, ki je takrat sedel na kavi v bližnjem lokalu, je slišal rohnenje avtomobila, »takega, do katerega pride, ko pohodiš 'gas'«. Potem je zaslišal pok in nekaj sekund pozneje še enega. Priča, ki je na postaji čakala avtobus, pa je dejala, da je iznenada mimo zelo hitro pripeljal avto. Najprej je peljal po desnem pasu, nato pa zavil na levega in naravnost skozi rdečo v križišče. »Počilo je, okrog je frčala tudi plastika. Nato je bilo nekaj trenutkov tiho, potem pa sem videl še dim,« je opisoval.
Sedem ali osem let
Tožilka Karmen Erčulj je včeraj dejala, da za obtoženega v primeru priznanja krivde predlaga sedemletno zaporno kazen in maksimalno, torej dveletno prepoved vožnje motornega vozila. Če pa ne bo priznal, bo poleg prepovedi vožnje na koncu sojenja zahtevala najvišjo kazen, osem let zapora, je zagotovila. Tudi zato, ker so Mikiæa obtožili povzročitve smrtne prometne nesreče iz malomarnosti, čeprav ima njegovo ravnanje tudi elemente kaznivega dejanja predrzne vožnje – v tem primeru je zagrožena celo dvanajstletna zaporna kazen. Zakaj Mikiæa tožilstvo ni obtožilo tega kaznivega dejanja, pravzaprav ni jasno .
Včerajšnjega predobravnavnega naroka sta se udeležila tudi Novakova mama in njen pooblaščenec, odvetnik Benjamin Peternelj. Slednji je povedal, da premoženjskopravnega zahtevka njegova stranka za zdaj še ne bo vložila. Drugače se je odločil Novakov delodajalec, Kontrola zračnega prometa Slovenije, ki zahteva dobrih 128.000 evrov odškodnine. Mikiæ je bil sicer že večkrat obsojen, v glavnem zaradi premoženjskih deliktov. Je pa oče treh majhnih otrok tudi večkratni kršitelj cestnoprometnih predpisov, med drugim je bil dvakrat kaznovan tudi zaradi prehitre vožnje.
Citat:
Uporabnik Shaban pravi:
Tkole, nov cepc v Ljubljani
Volvo srebrni C 70 LJ MK 296
pubec se ne ustavlja na rdečo (sploh)(sm ga že 2x vidu kako vozi čez rdečo)
V čet. sm ga sreču na litijski pri križišču z Hardeckega, rdeča in seveda kolona. majstr v smeri Štepanca prek polne črte mim kolone in v rdečo mimo vseh
Včeraj na D.Mostu ene 120km/h na 50 omejitvi
aja, momak ma xenon lampe po tem go opazim prec
Če ga srečate ne trobte, se lepo umaknete in ostanete bp da ni kak rođak od safeta
Res bo treba kamero ubost