bedaki na cesti

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
@kreden1 pusti ga, očitno je prepameten ZA NA CESTO
smile-1.gif
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
1). ko je prišlo do "stika", sta oba bila na krožišču

2.) "ali prometna situacija tega ne dovoljuje" (na notranjem pasu je dirkal BMW, zato se je vključil na zunanjega)
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Razen osebnega nivoja ne premoreš nič, kajne?
Iz zdaj si cel zmeden, ker uporabljam argumente, namesto pljunkov. Ubogi.
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
1). ko je prišlo do "stika", sta oba bila na krožišču

2.) "ali prometna situacija tega ne dovoljuje" (na notranjem pasu je dirkal BMW, zato se je vključil na zunanjega)

Ne vem ali še nisi nikoli peljal skozi krožno ali se delaš norca. Če bi se kdaj peljal bi takoj vedel, da je bil 100% v tem primeru BMW že v krožišču ko je KIA speljala -> speljala pa je zato ker ne pozna pravil in se je hotela po zunanjem peljati do 2..3..4 izhoda, skratka padel bi na izpitu takoj, prav tako je izsilil BMW-ja da je le ta moral bremzati sredi krožišča, kar je strogo prepovedano znotraj krožnega... itd itd, raje ne piši VEČ ker se delaš norca s samega sebe.
stupid-1.gif


MOJ zadnji poste glede TE teme oz. primera -> POJDI ŠE ENKRAT na IZPIT pa boš lahko spraševal po dolgem in počez zakaj in kako, pa tudi člene boš lahko trobil in kazal v praksi.
467716-post_slo.gif
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
OK, grem na tvoj nivo:
FUKNJEN [cenzura], upam da se voziš čim dlje na drugem koncu Slovenije, ali najbolje le v kaki igrici.

OK, nazaj med razumne:
- pri vključitvi ni bilo nobenega izsiljevanja, ker je zunanji pas bil prost. Celo naslednji voznik (snemalec) se vključil, ker ni bilo nobenega na tem pasu.
- izvoz na prvem ni obvezen. S tem, da je tam nadaljeval vožnjo, ni nič kršil. Razen seveda če ti pripneš predpis, ki trdi drugače. (tista točka 2 od prej to ni. Ker jasno navede izjeme)
- BMW je priletel daleč odzadaj. Po tvojem bi se tam zunanji moral ustaviti in čakati pol minute, če slučajno v tem času kdo pripelje po notranjem pasu?

Gre za preprost primer "voznik prileti, prehiti in seka pot pravilno vozečemu".

Ajde, nazaj na tvoj nivo...
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.055
460
83
tam ko se terc po tori rola
Hm... če bi jaz bil tam.. načeloma v večpasovnem krožnem velja, da ima prednost tisti, ki je na zunanjem pasu in se mora notranje vozeči njemu prilagajati. Kolikor se da videti, je izvoz dvopasovni, ni pa zunanji pas zarisan z neprekinjeno črto, ki bi prepovedovala vožnjo še do naslednjega izvoza -torej zapovedovala obvezen izvoz... Mislim pa, da je BMW moral kar prižvižgati in hotel kar na juriš prevoziti krožišče...
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Prednost po predpisih nima ne en ne drugi, velja pa kot si rekel, da bi naj notranji odstopil prednost zunanjemu (ker ima on boljši pregled).
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
To se vsakodnevno dogaja v vseh krožnih, folk ne pozna osnovnih pravil krožnega, temu vozniku KIA bi pa vozniško odvzel, potem ko bo nesreča bo pa vse drugo krivo
bonk.gif
KIA? Meni zgleda kot BMW.

Kaj hočeš reči da je bil kriv BMW ?

Vse ki trdijo, da BMW ni bil kriv, bi bilo treba poslati nazaj v avtošolo. Res ni čudno, da se potem take nevarne situacije dogajajo redno v krožnih križiščih, ker ljudje ne poznajo osnovnih pravil krožnih križišč.
 
Nazadnje urejeno:

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.243
25
48
too all:
Zapomnite si, tisti ki menja vozni pas se mora prepričati da to lahko varno stori!

Vem da je krožišče, ampak v primeru trka bi bi kriv BMW 100% - tu ni debate
ne-ne-1.gif


Lp in strpno
wink-1.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
OK, grem na tvoj nivo:
FUKNJEN [cenzura], upam da se voziš čim dlje na drugem koncu Slovenije, ali najbolje le v kaki igrici.

OK, nazaj med razumne:
- pri vključitvi ni bilo nobenega izsiljevanja, ker je zunanji pas bil prost. Celo naslednji voznik (snemalec) se vključil, ker ni bilo nobenega na tem pasu.
- izvoz na prvem ni obvezen. S tem, da je tam nadaljeval vožnjo, ni nič kršil. Razen seveda če ti pripneš predpis, ki trdi drugače. (tista točka 2 od prej to ni. Ker jasno navede izjeme)
- BMW je priletel daleč odzadaj. Po tvojem bi se tam zunanji moral ustaviti in čakati pol minute, če slučajno v tem času kdo pripelje po notranjem pasu?

Gre za preprost primer "voznik prileti, prehiti in seka pot pravilno vozečemu".

Ajde, nazaj na tvoj nivo...

-Kam pa se je vključil voznik (snemalec), na kateri pas?
smile-1.gif

-Ja, izvoz na prvem JE obvezen, če greš na zunanji pas! Potem je najboljše se vedno vozit po zunanjem pasu in ne pustit ostalih v krožišče al kaj?
smile-1.gif

-Ja, voznik BMW-ja je bil prehiter, ampak to še vedno ne pomeni, da je imel voznik KIA-e prednost pred njim. Če je šel na zunanji pas bi moral iti na prvem izhodu ven! Naj naredijo na vseh krožiščih, kjer so dvo in več pasovnice tiste ležeče policaje oz. ovire (naj bodo kar visoke, ne da greš z lahkoto čez), pa da vidimo potem kako boš ti in tebi podobnim vozniki vozili.
 

Shaban

Fizikalc
14. apr 2010
1.001
1
36
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
OK, grem na tvoj nivo:
FUKNJEN [cenzura], upam da se voziš čim dlje na drugem koncu Slovenije, ali najbolje le v kaki igrici.

OK, nazaj med razumne:
- pri vključitvi ni bilo nobenega izsiljevanja, ker je zunanji pas bil prost. Celo naslednji voznik (snemalec) se vključil, ker ni bilo nobenega na tem pasu.
- izvoz na prvem ni obvezen. S tem, da je tam nadaljeval vožnjo, ni nič kršil. Razen seveda če ti pripneš predpis, ki trdi drugače. (tista točka 2 od prej to ni. Ker jasno navede izjeme)
- BMW je priletel daleč odzadaj. Po tvojem bi se tam zunanji moral ustaviti in čakati pol minute, če slučajno v tem času kdo pripelje po notranjem pasu?

Gre za preprost primer "voznik prileti, prehiti in seka pot pravilno vozečemu".

Ajde, nazaj na tvoj nivo...

-Kam pa se je vključil voznik (snemalec), na kateri pas?
smile-1.gif

-Ja, izvoz na prvem JE obvezen, če greš na zunanji pas! Potem je najboljše se vedno vozit po zunanjem pasu in ne pustit ostalih v krožišče al kaj?
smile-1.gif

-Ja, voznik BMW-ja je bil prehiter, ampak to še vedno ne pomeni, da je imel voznik KIA-e prednost pred njim. Če je šel na zunanji pas bi moral iti na prvem izhodu ven! Naj naredijo na vseh krožiščih, kjer so dvo in več pasovnice tiste ležeče policaje oz. ovire (naj bodo kar visoke, ne da greš z lahkoto čez), pa da vidimo potem kako boš ti in tebi podobnim vozniki vozili.

Gor so jo že KLIK , vidva pa še ne
shocked-1.gif
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
OK, grem na tvoj nivo:
FUKNJEN [cenzura], upam da se voziš čim dlje na drugem koncu Slovenije, ali najbolje le v kaki igrici.

OK, nazaj med razumne:
- pri vključitvi ni bilo nobenega izsiljevanja, ker je zunanji pas bil prost. Celo naslednji voznik (snemalec) se vključil, ker ni bilo nobenega na tem pasu.
- izvoz na prvem ni obvezen. S tem, da je tam nadaljeval vožnjo, ni nič kršil. Razen seveda če ti pripneš predpis, ki trdi drugače. (tista točka 2 od prej to ni. Ker jasno navede izjeme)
- BMW je priletel daleč odzadaj. Po tvojem bi se tam zunanji moral ustaviti in čakati pol minute, če slučajno v tem času kdo pripelje po notranjem pasu?

Gre za preprost primer "voznik prileti, prehiti in seka pot pravilno vozečemu".

Ajde, nazaj na tvoj nivo...

-Kam pa se je vključil voznik (snemalec), na kateri pas?
smile-1.gif

-Ja, izvoz na prvem JE obvezen, če greš na zunanji pas! Potem je najboljše se vedno vozit po zunanjem pasu in ne pustit ostalih v krožišče al kaj?
smile-1.gif

-Ja, voznik BMW-ja je bil prehiter, ampak to še vedno ne pomeni, da je imel voznik KIA-e prednost pred njim. Če je šel na zunanji pas bi moral iti na prvem izhodu ven! Naj naredijo na vseh krožiščih, kjer so dvo in več pasovnice tiste ležeče policaje oz. ovire (naj bodo kar visoke, ne da greš z lahkoto čez), pa da vidimo potem kako boš ti in tebi podobnim vozniki vozili.

Ne pisat neumnosti!
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.770
1.460
113
http://www.dnevnik.si/kronika/s-140-kilometri-na-uro-v-mopedista

Citat:
»Ne priznavam,« je na vprašanje, kaj meni o obtožnici (ta mu očita povzročitev prometne nesreče iz malomarnosti), odgovoril Ljubljančan, ki je prišel na sodišče kar v trenirki. A ugotovitve izvedenca dr. Janeza Kopača ga nikakor ne razbremenjujejo. Nasprotno, ocenil je namreč, da je voznik terenca v motorista trčil kar z okoli 140 kilometri na uro, in to na odseku, kjer je hitrost omejena na 50 kilometrov na uro. Mikiæev zagovornik Milan Krstič je že napovedal, da bo na sojenju najverjetneje predlagal drugega strokovnjaka za raziskave prometnih nesreč.

Počilo je 18. junija predlani okoli pol osme zjutraj. Mikiæ je vozil neregistriranega BMW X5 po Slovenski proti Dunajski cesti. V križišču je odbrzel naravnost proti Dunajski, ne da bi se zmenil za rdečo luč na semaforju, trdi tožilstvo. A je pri tem prekrižal pot Ljubljančanu Domnu Novaku, ki je z gilero pripeljal z Dunajske in je zavijal levo v smeri Trga OF. Nesrečnega motorista je najprej vrglo na pokrov terenčevega motorja, od tam pa na cesto. Novak je sicer nosil varnostno čelado, a mu niti ta ni mogla pomagati. Zaradi hudih poškodb glave je mladi kontrolor letenja 23. junija izgubil boj za življenje.

Priče opisale divjo vožnjo

Mikiæ ni bil redkobeseden le na včerajšnjem predobravnavnem naroku, pač pa tudi že pred preiskovalno sodnico. Tam je izjavil le, da vztraja pri svoji izpovedi s policije. Takrat je povedal, da nesrečo zelo obžaluje in da mu je žal, da je fant, ki je bil v njej udeležen, umrl. Po njegovih besedah nesreče ni mogel preprečiti, saj motorista ni videl.

Priče nesreče, ki jih bodo zaslišali tudi na sojenju, v preiskavi o Mikiæevi vožnji niso povedale nič dobrega. Na primer voznik mestnega avtobusa, ki je pred nesrečo v križišču Ajdovščina stal vzporedno s srebrnim BMW. Ko se je prižgala zelena, sta oba speljala in šofer avtobusa je opazil, da je BMW najprej prehitel dve vozili po desni strani, namenjeni avtobusom, nato pa še bolj pritisnil na plin. Po besedah priče je avto zaradi tega kar »počepnil«.

Tudi moški, ki je takrat sedel na kavi v bližnjem lokalu, je slišal rohnenje avtomobila, »takega, do katerega pride, ko pohodiš 'gas'«. Potem je zaslišal pok in nekaj sekund pozneje še enega. Priča, ki je na postaji čakala avtobus, pa je dejala, da je iznenada mimo zelo hitro pripeljal avto. Najprej je peljal po desnem pasu, nato pa zavil na levega in naravnost skozi rdečo v križišče. »Počilo je, okrog je frčala tudi plastika. Nato je bilo nekaj trenutkov tiho, potem pa sem videl še dim,« je opisoval.

Sedem ali osem let

Tožilka Karmen Erčulj je včeraj dejala, da za obtoženega v primeru priznanja krivde predlaga sedemletno zaporno kazen in maksimalno, torej dveletno prepoved vožnje motornega vozila. Če pa ne bo priznal, bo poleg prepovedi vožnje na koncu sojenja zahtevala najvišjo kazen, osem let zapora, je zagotovila. Tudi zato, ker so Mikiæa obtožili povzročitve smrtne prometne nesreče iz malomarnosti, čeprav ima njegovo ravnanje tudi elemente kaznivega dejanja predrzne vožnje – v tem primeru je zagrožena celo dvanajstletna zaporna kazen. Zakaj Mikiæa tožilstvo ni obtožilo tega kaznivega dejanja, pravzaprav ni jasno .

Včerajšnjega predobravnavnega naroka sta se udeležila tudi Novakova mama in njen pooblaščenec, odvetnik Benjamin Peternelj. Slednji je povedal, da premoženjskopravnega zahtevka njegova stranka za zdaj še ne bo vložila. Drugače se je odločil Novakov delodajalec, Kontrola zračnega prometa Slovenije, ki zahteva dobrih 128.000 evrov odškodnine. Mikiæ je bil sicer že večkrat obsojen, v glavnem zaradi premoženjskih deliktov. Je pa oče treh majhnih otrok tudi večkratni kršitelj cestnoprometnih predpisov, med drugim je bil dvakrat kaznovan tudi zaradi prehitre vožnje.

Zanimivo, da ne prizna krivde. Kolikor mi je znano je na tem križišču tudi kamera. Res me zanima kakšno kazen bo dobil.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.107
1.286
113
42
Citat:
Uporabnik Shaban pravi:
Tkole, nov cepc v Ljubljani
bonk.gif


Volvo srebrni C 70 LJ MK 296
pubec se ne ustavlja na rdečo (sploh)
shocked-1.gif
(sm ga že 2x vidu kako vozi čez rdečo)

V čet. sm ga sreču na litijski pri križišču z Hardeckega, rdeča in seveda kolona. majstr v smeri Štepanca prek polne črte mim kolone in v rdečo mimo vseh
13.gif


Včeraj na D.Mostu ene 120km/h na 50 omejitvi
stupid-1.gif


aja, momak ma xenon lampe po tem go opazim prec
cool-1.gif

Če ga srečate ne trobte, se lepo umaknete in ostanete bp da ni kak rođak od safeta
evil.gif


Res bo treba kamero ubost
zmaga.gif

Mi je prejle vozil 5 cm za ritjo po Tržaški :D
 

tomi7979

Zelenc'
31. maj 2013
20
0
1
Največji problem krožišč v Sloveniji so glupi projektanti, ker so vsa dvopasovna bistveno premala. Če pogledate samo Avstrijo, Nemčijo ali Švico, so še veliko večja krožišča samo enopoasvna, ker v tako majhnem radiju enostavno ni dovolj prostora in časa pasove po pravilih menjavat. V bistvu se pravil za krožiše ni na novo ustvarilo, ampak to ni nič drugega kot enosmerna cesta z uvozi in izvozi na desni strani, ki pač poteka v krogu. Če sta dva pasova in je zunanji prost, se vozilo seveda lahko vključi. Od takrat naprej pa sta do naslednjega izvoza oba pasova enakovredna. Problem pa nastane pri slovenskih krožiščih, kjer med dvema izvozoma velikokrat ni niti za dve dolžini avtomobila razdalje in zmanjka maneverskega prostora.
Še vprašanje za tiste, ki mislite, da je kriva KIA: Na ravni enosmerni dvopasovnici pelje po levem pasu BMW. Na prost desni pas se vključi KIA. Ko je KIA že na glavni cesti, BMW naenkrat zapelje na desni pas. Kdo je komu odvzel prednost? Sedaj pa tole cesto samo še sklenite v krog in dobite krožišče. Simpl ko pasulj. Samo večina bi pa še vedno odkrivala toplo vodo.
LP