Si moreš mislit, da je bilo obakrat pri ene 100 na uro. OK, enkrat na normalni cesti, kar je enih 10 preveč, enkrat pa na AC, kar je 30 "premalo".
V 911 se zmotit za 20 na uro pri 50 na uro je stvar trenutka, pri 250 pa stvar precej sekund ...
Sicer pa je to irlevantno, in moje pisanje o cesti tudi ker gre za drugi odsek ceste, kot sem mislil. Na tej je asfalt sicer malce spolzek, a ni poškodovan. V dežju je sicer morda malo nadpovprečno spolzko, a ne kaj dosti drugače kot na mnogih odsekih v SLO.
Sklepam lahko le, da so blagi ovinki in prevoji prispevali en del, nezavedanje, da 380 konjev in 4x4 dasta od sebe tudi na spolzkem hitrosti, pri katerih je lovljenje drsenja napol samomorilsko, pa drugi del. Pri pospeševanju avto kljub dežju in spolzki cesti niti ne trzne, na koncu kratke ravnine je pa 100 namesto 80 (ali pa 150 namesto 130, če je par metrov od ceste drevo, v katerega priletiš s streho, razlike med 100 in 150 ni), placa pa premalo ... Neizkušenost naredi svoje. Morda bi bilo celo bolje, če bi bila navadna Carrera, tam te živahnen zadnji del v takem vremenu hitro odvrne od neumnosti in večjih hitosti ...