bedaki na cesti

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Ne, razlika je ta, da avtombilisti ne drvijo CPP X 2, ampak v max primerih nekje CPP + 30-50%.....70-80 na 50 podlage ipd....
Motoristi pa po Kranju (in drugje) divjajo 100 na 50 osnove, ali recimo tam pri rondoju proti Britofu 200 na 90 podlage.....
Pa še bolj ogroženi so, a kljub temu dirkajo, opažam jih dnevno.....zaenkrat je to fino, da umirajo sami.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Se pravi je po tvoje 80 na 50 osnove sprejemljivo, 100 na 50 osnove pa čist preveč...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Nisem napisal, da je sprejemljivo, ampak dejstva, da motoristi lažji gonijo duplo in več kakor avtomobilisti.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Nisem napisal, da je sprejemljivo, ampak dejstva, da motoristi lažji gonijo duplo in več kakor avtomobilisti.
Ni res. Napisal si, da avtomobilisti vozijo 80, motoristi pa 100... to ni duplo in več... razen, če spet ti nekaj veš, kar jaz ne...
P.S. Verjetno boli, ker ni za motor...
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Osnovno dejstvo pač je, da je več t.i. Darwina pri motoristih kot avtomobilistih...

Že v enem primeru se to lepo vidi:
Dvopasovnica v mestu (konkretno Ptujska cesta v Mariboru), dve koloni avtomobilov, ki se peljeta po omejitvah (70), vmes med kolonama pa nadebudni cestakovec šiba 100+ na uro mimo. Bo nekdo slučajno zapeljal nekaj 10 cm proti sredinski črti, pa se bo cestakovec kotal med avtomobili kot je dolg in širok. Seveda je ta cestakovec v kavbojkah in teniskah...
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Nisem napisal, da je sprejemljivo, ampak dejstva, da motoristi lažji gonijo duplo in več kakor avtomobilisti.
Ni res. Napisal si, da avtomobilisti vozijo 80, motoristi pa 100... to ni duplo in več... razen, če spet ti nekaj veš, kar jaz ne...
P.S. Verjetno boli, ker ni za motor...

aplauz.gif
 

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
43
Krain
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
A polna crta ti gre tut na jetra, ko gre motorist mimo kolone na čelo le te?
bonk.gif

Ja, mene tole moti. Mogoče sem pa čuden.

Bistvo je v tem, da skoraj nihče noče čakati. In če je možnost, se bo vsakdo poskusil "zguzit" naprej. To se dogaja tako z motoristi, kot avtomobilisti. Tipičen primer za avtomobile: na križišču, kjer ni pasu za zavijanje levo. Ob prometni konici bodo vsi poskusili levo zavijajočega obiti po desni strani, če je le "prostor". Motoristi imajo podobnih priložnosti neprimerno več kot avtomobilisti in če normalno pripeljejo mimo stoječih ali počasi premikajočih se avtomobilov, ni noben problem. Če niso prehitri (in jih pravočasno opazim v vzvratnem ogledalu), se jim prav rad umaknem na desno, da jim ni treba vozit po črti ali celo po nasprotnem voznem pasu.

Ni problem, če se te priložnosti izkoristi, problem je, če se te priložnosti izkorišča z nevarno in objestno vožnjo. Je pa res, da se objestnega motorista hitreje opazi kot objestnega voznika avtomobila. Motorist ima zelo hitro 100km/h na števcu, avtomobil pa za to potrebuje tudi 10 sekund in več. Na kaki Celovški, kjer je omejitev 70 kmh in je "rdeči val", objestni voznik avtomobila v gostejšem prometu skoraj ne more razviti 100kmh, ker ga ustavi kolona pri naslednjem semaforju. Motorista pač ne...
smirk-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Dejstvo je, da si SS motorja nihče ne kupi, da bo vozil 50/90/130... Kot tudi Corvetta in Mustang ne bosta preveč kaj v koloni vozila...

Zanimivo, da sem se s corvettami in mustangi kar nekaj prevozil (pa s čim drugim hitrim tudi, ravno sedaj z recimo 280-konjskim hot hatchem), pa sem se vedno v kolonah vozil, kjer se ni dalo varno prehitevat (varno po enih normalnih standardih, ne varno po "saj imam 500 konjev, bo že šlo" standardih).
In tudi s SSjem se da pejat 50 čisto lepo. In tudi 30 po coni 30. Samo v glavi mora kaj biti (pa ne mislim na topel zrak).
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik DrM007 pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
A polna crta ti gre tut na jetra, ko gre motorist mimo kolone na čelo le te?
bonk.gif

Ja, mene tole moti. Mogoče sem pa čuden.
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/wCJZiURnH98&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/wCJZiURnH98&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

Bistvo je v tem, da skoraj nihče noče čakati. In če je možnost, se bo vsakdo poskusil "zguzit" naprej. To se dogaja tako z motoristi, kot avtomobilisti. Tipičen primer za avtomobile: na križišču, kjer ni pasu za zavijanje levo. Ob prometni konici bodo vsi poskusili levo zavijajočega obiti po desni strani, če je le "prostor". Motoristi imajo podobnih priložnosti neprimerno več kot avtomobilisti in če normalno pripeljejo mimo stoječih ali počasi premikajočih se avtomobilov, ni noben problem. Če niso prehitri (in jih pravočasno opazim v vzvratnem ogledalu), se jim prav rad umaknem na desno, da jim ni treba vozit po črti ali celo po nasprotnem voznem pasu.

Ni problem, če se te priložnosti izkoristi, problem je, če se te priložnosti izkorišča z nevarno in objestno vožnjo. Je pa res, da se objestnega motorista hitreje opazi kot objestnega voznika avtomobila. Motorist ima zelo hitro 100km/h na števcu, avtomobil pa za to potrebuje tudi 10 sekund in več. Na kaki Celovški, kjer je omejitev 70 kmh in je "rdeči val", objestni voznik avtomobila v gostejšem prometu skoraj ne more razviti 100kmh, ker ga ustavi kolona pri naslednjem semaforju. Motorista pač ne...
smirk-1.gif
Zanimivo... mene pa to moti... mogoče sem čuden...
 
Nazadnje urejeno:

koliko

Guru
21. avg 2007
4.417
2.492
113
SV SLO
To te moti tale z BMW-jem tisti z motorjem pa je OK? Takih z motorjem vidiš vsak dan kolikor češ, medtem ko je oni z BMW-jem res extrem.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.055
460
83
tam ko se terc po tori rola
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Dejstvo je, da si SS motorja nihče ne kupi, da bo vozil 50/90/130... Kot tudi Corvetta in Mustang ne bosta preveč kaj v koloni vozila...

Zanimivo, da sem se s corvettami in mustangi kar nekaj prevozil (pa s čim drugim hitrim tudi, ravno sedaj z recimo 280-konjskim hot hatchem), pa sem se vedno v kolonah vozil, kjer se ni dalo varno prehitevat (varno po enih normalnih standardih, ne varno po "saj imam 500 konjev, bo že šlo" standardih).
In tudi s SSjem se da pejat 50 čisto lepo. In tudi 30 po coni 30. Samo v glavi mora kaj biti (pa ne mislim na topel zrak).
Seveda so tudi izjeme. Da se, normalno, če je podstrešje poštimano. Roko na srce, z Mustangom bi verjetno tudi jaz vozil z normalno hitrostjo. Zamolklo bobnenje big block mašine ima svoj čar tudi pri 50 po mestu in 90 izven. Prav imaš, da se.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.655
473
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Dejstvo je, da si SS motorja nihče ne kupi, da bo vozil 50/90/130... Kot tudi Corvetta in Mustang ne bosta preveč kaj v koloni vozila...

In vendar bi moral saj tako predpisuje zakon , ki je enak za tistega v Fičku in tistega v Mustangu
grims-1.gif


Če pa se želi "znoreti" pa lahko obišče dirkališče (npr. Grobnik je blizu)
wink-1.gif

Končno hitrost pa tudi lahko preizkusi na Nemških avtocestah
wink-1.gif
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Dejstvo je, da si SS motorja nihče ne kupi, da bo vozil 50/90/130... Kot tudi Corvetta in Mustang ne bosta preveč kaj v koloni vozila...

Zanimivo, da sem se s corvettami in mustangi kar nekaj prevozil (pa s čim drugim hitrim tudi, ravno sedaj z recimo 280-konjskim hot hatchem), pa sem se vedno v kolonah vozil, kjer se ni dalo varno prehitevat (varno po enih normalnih standardih, ne varno po "saj imam 500 konjev, bo že šlo" standardih).
In tudi s SSjem se da pejat 50 čisto lepo. In tudi 30 po coni 30. Samo v glavi mora kaj biti (pa ne mislim na topel zrak).
+1. S takim avtom se da vozit praktično kot motorist o - izjema je rinjenje na štartno linijo v semaforju, lahko se pa gre na pas za levo/desno in hitreje spelje ob zeleni, sam folk blenda, hupa, maha, skače s ceste v jarke, se skriva za betonske ograje, kliče policijo, pač treba se je držat CPP in nekih zdravih norm, ki so pa večino motoristov žal zapustile, ker se tako pač dela.

Ko pa slučajno na regionalniki prehitiš motorista ti tud vse prste pokaže pa po čeladi se buta, zmajuje z glavo ipd ipd, ko gre pa on 130 mim čez naselje je pa vse ok. To so ta dvojna merila.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
To te moti tale z BMW-jem tisti z motorjem pa je OK?
Se pravi je pri tebi obratno, moti te motor, tale BMW je pa car...?
Še teoretično vprašanje: recimo, da sta oba super alter pilota, pa se zgodi pri obeh primerih tehnična napaka na materialu, na katero pilota nimata vpliva... recimo, da odpovedo zavore... sredi divjanja po gosto prometnem mestu, polno pešcev, itd... kje bi nastale hujše posledice...? Moped ali avto...?