Avtomatski menjalnik in zima

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
To tudi mene zanima, ker imam recimo nekaj lastniških izkušenj s pravimi avtomatiki (Chrysler, BMW) in Citroeni z robotom (C3 Pluriel, C4 2X, C4 G-Picasso) in enim Pižojem 3008 - no ta je bil res bed, ampak ne zaradi menjalnika.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik Borg pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tole je PSAjev cukomatih (torej robotizorani ročni). P nima, ker ensotano ostane v prestavi. Daš v R in ugasneš
R je rikverc (puščica zraven samo kaže, kam porinit ročko)
A je isto kot pri klasiki D
M je ročni način (prestavljanje z ročkami ob volanu)

N pa seveda je, saj je slikano z menjalnikom v N.

Samo pripomba: tudi v A se lahko menja z ročkami ob volanu in tudi v M avto menja sam, če ga preveč biksaš (tiščiš v prenizke ali previsoke obrate).
Puščica ob R pomeni da se ročica dvigne, da gre v R, pri enih se pa gumb stisne.
wink-1.gif

Pa priporoča se, da menjalnik vedno puščaš v N ko ga ustaviš, preden ga ugasneš in zategneš ročno (če le-ta ni električna).

PS: zanima me koliko "cukomatikov" si si lastil več kot kot pol dneva na testiranjih? Meni so štirje delali brez vseh problemov po par let vsak (no razen P3008 HY, ki je pa imel druge probleme, ampak menjalnik je bil OK).
Kaj vam to pomeni "cukomatik"?
Da cuka med menjavo ali kaj?
Konkretno se zanimam za DS5, ki ima tak menjalnik v letnikih 2012, leto kasneje že malo drugačnega.
So bili kakšni problemi s temi menjalniki?

cukomatik zato, ker si konkretno čutil, ko je menjal. kao. načeloma pa gre za menjalnik, ki je v bistvu ročni, le da elektronika prestavlja namesto voznika. ima sklopko. jaz sem ga že večkrat vozil, pa se mi ni zdelo nič kritičnega, je pa res, da se malo čuti, da ni "navaden" avtomatik in tudi ni najbolj hiter, ampak za normalno vožnjo, čisto dovolj.

kar se vzdrževanja tiče, je v bistvu med bolj enostavnimi za vzdrževati, ker gre načeloma za enaka pravila kot pri ročnih menjalnikih ...

je pa tako, da so ga imeli Peugeoti/Citroeni, bolj kot ne jih poznam v C4/C5/508, tisti, ki so imeli 1.6 hdi motorje ... pri 2.0 hdi motorju je normalen avtomatik, aisinov drugače ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Borg pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tole je PSAjev cukomatih (torej robotizorani ročni).
Kaj to pomeni cukomatih, da ni dober?
M predvidevam, da je potem manual, A pa avtomatik.
Se pravi, da na parkplacu lahko pustiš kjerkoli ni treba dat ravno v R, tudi v rahlem klancu?

Cukomatik pomeni, da cuka ob prestavljanju (razen, če se res potrudiš s pravilnim odvzemanjem in dodajanjem plina).
Kaj je katera črka, sem ti napisal.
V R, če se ne motim. Nisem pa 100%, že dolgo nisem vozil.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tole je PSAjev cukomatih (torej robotizorani ročni). P nima, ker ensotano ostane v prestavi. Daš v R in ugasneš
R je rikverc (puščica zraven samo kaže, kam porinit ročko)
A je isto kot pri klasiki D
M je ročni način (prestavljanje z ročkami ob volanu)

N pa seveda je, saj je slikano z menjalnikom v N.

Samo pripomba: tudi v A se lahko menja z ročkami ob volanu in tudi v M avto menja sam, če ga preveč biksaš (tiščiš v prenizke ali previsoke obrate).
Puščica ob R pomeni da se ročica dvigne, da gre v R, pri enih se pa gumb stisne.
wink-1.gif

Pa priporoča se, da menjalnik vedno puščaš v N ko ga ustaviš, preden ga ugasneš in zategneš ročno (če le-ta ni električna).

PS: zanima me koliko "cukomatikov" si si lastil več kot kot pol dneva na testiranjih? Meni so štirje delali brez vseh problemov po par let vsak (no razen P3008 HY, ki je pa imel druge probleme, ampak menjalnik je bil OK).

Za prestavljanje z ročkami v A in M vem ... AMpak to ni bilo vprašanje.
Navozils sem se jih čisto preveč (ne bi štel v tednih, ampak v mesecih). In vsi so cukali. Prav vsi. Tudi v hibridih, ki naj bi sicer z elektromotorjem to preprečili. Pa ne.
Da bo lažje, kaj mislim s cukanjem: grd, sunkovit pojemek na začetku prestavljanja. Zato, ker odvzame plin prezgodaj glede na delovanje sklopke.
Sem imel na to temo na eni predstavitvi debato z inženirji ene znamke, ki je šla tako daleč, da smo gledali grafe navora na sklopki. In so na koncu priznali, da ja, malo pa že cuka.
Je pa nekaj res: ne cukajo nič bolj (oziroma dostikrat manj), kot (pod)povprečen voznik z ročnim menjalnikom. Sam trdim, da mora avtotmaitk prestavljat lepše od mene. Cukomatiki tega pač ne znajo.
 
I

Izbrisan uporabnik 17097

Če že tak avto s takim menjalnikom bi bil to moj prvi avto z avtomatskim menjalnikom tudi vozil še nisem avtomatikov tako da bi bilo zame verjetno manj moteče in še vedno manj cukajoče kot dosedaj v ročnem.
 
I

Izbrisan uporabnik 17097

V življenju so pomembnejše stvari od vejic.
Zato ne seri tam kjer ni treba.
Če nimaš kaj pametnega za povedat pojdi tja od koder so te spustili.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik Borg pravi:
Če že tak avto s takim menjalnikom bi bil to moj prvi avto z avtomatskim menjalnikom tudi vozil še nisem avtomatikov tako da bi bilo zame verjetno manj moteče in še vedno manj cukajoče kot dosedaj v ročnem.
torej bi bil potem ti edn izmed tistih i bi najbolj kurcali avtomatike.

Ker ja cukomatik je katastrofa. Menjalnik enostavno v določenih primerih neve kaj naj naredi al naj prestavi al čaka. Recimo on se spravla prestavlat, ti glih takrat enemu malo prednost vzameš in pohodiš. Avto pa čaka ker glih neve najbolj al naj nadaljuje svoje počasno prestavljanje ali gre dalje v tej prestavi. To je recimo mene najbolj motlo. pa seveda prestavlanje pri polnem pospeševanju je tudi katastrofa.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Borg pravi:
Če že tak avto s takim menjalnikom bi bil to moj prvi avto z avtomatskim menjalnikom tudi vozil še nisem avtomatikov tako da bi bilo zame verjetno manj moteče in še vedno manj cukajoče kot dosedaj v ročnem.
torej bi bil potem ti edn izmed tistih i bi najbolj kurcali avtomatike.

Ker ja cukomatik je katastrofa. Menjalnik enostavno v določenih primerih neve kaj naj naredi al naj prestavi al čaka. Recimo on se spravla prestavlat, ti glih takrat enemu malo prednost vzameš in pohodiš. Avto pa čaka ker glih neve najbolj al naj nadaljuje svoje počasno prestavljanje ali gre dalje v tej prestavi. To je recimo mene najbolj motlo. pa seveda prestavlanje pri polnem pospeševanju je tudi katastrofa.

sorry, to sem enkrat že pisal, ampak, wtf, ste vsi dirkači, in potrebujete reakcije in menjave hitrejše kot jih ima F1 dirkalnik? tudi robot dela čisto zgledno, za normalno vožnjo je čisto okej. ja, je počasnejši, kot "normalni" avtomatski menjalniki, ampak spet ne, kot tule nekateri pišete ...
 
I

Izbrisan uporabnik 17097

Čist v redu, da se pove. Zato smo tukaj, zato so forumi.
Potem takem je tak avto govorim za DS5/2012-13 v vrednosti cca 15t totalen krš-nevozljiv samo zaradi menjalnika.
Potem takem (sploh ne vem, če obstaja) je boljš kupit z ročnim menjalnikom.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Borg pravi:
Če že tak avto s takim menjalnikom bi bil to moj prvi avto z avtomatskim menjalnikom tudi vozil še nisem avtomatikov tako da bi bilo zame verjetno manj moteče in še vedno manj cukajoče kot dosedaj v ročnem.
torej bi bil potem ti edn izmed tistih i bi najbolj kurcali avtomatike.

Ker ja cukomatik je katastrofa. Menjalnik enostavno v določenih primerih neve kaj naj naredi al naj prestavi al čaka. Recimo on se spravla prestavlat, ti glih takrat enemu malo prednost vzameš in pohodiš. Avto pa čaka ker glih neve najbolj al naj nadaljuje svoje počasno prestavljanje ali gre dalje v tej prestavi. To je recimo mene najbolj motlo. pa seveda prestavlanje pri polnem pospeševanju je tudi katastrofa.

sorry, to sem enkrat že pisal, ampak, wtf, ste vsi dirkači, in potrebujete reakcije in menjave hitrejše kot jih ima F1 dirkalnik? tudi robot dela čisto zgledno, za normalno vožnjo je čisto okej. ja, je počasnejši, kot "normalni" avtomatski menjalniki, ampak spet ne, kot tule nekateri pišete ...

Nikakor. Potrebujem pa avto, pri katerem ne dobim ob vsakem prestavljanju občutka, da me hoče je6at v glavo
smile-1.gif
. Če pa ob tem izgubljam živce, hvala lepa zanj. (In tudi žabarski proizvajalci so že prišli do tega in začeli prodajati klasične avtomate.)

SJTV je dobro povedal: avtomatik mora prestavljati lepše od voznika.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik Borg pravi:
Čist v redu, da se pove. Zato smo tukaj, zato so forumi.
Potem takem je tak avto govorim za DS5/2012-13 v vrednosti cca 15t totalen krš-nevozljiv samo zaradi menjalnika.
Potem takem (sploh ne vem, če obstaja) je boljš kupit z ročnim menjalnikom.

Se nebi ti raje peljal na eno poizkusno viožnj, kot da poslušaš nas pametnjakoviče.

Meni se ne da več alter super menše prepričevat.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Borg pravi:
Čist v redu, da se pove. Zato smo tukaj, zato so forumi.
Potem takem je tak avto govorim za DS5/2012-13 v vrednosti cca 15t totalen krš-nevozljiv samo zaradi menjalnika.
Potem takem (sploh ne vem, če obstaja) je boljš kupit z ročnim menjalnikom.

V DS5 imaš na voljo tako "cukomatik" (1.6 HDI, 2.0 Hybrid), kot ročni menjalnik (1.6 HDI, 2.0 HDI), in pa klasični (Aisin) avtomatski menjalnik (2.0 HDI, 1.6 THP).

Prva dva sta tako ali tako fail tudi če zanemarimo menjalnik, tako da edina logična izbira ostaja 2.0 HDI s klasično avtomatiko. THP se takšnemu avtu po mojem mnenju ne poda najbolj, pa v navezi s klasično avtomatiko tudi ni najbolj varčen.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
nevem no kaj se buniš. Točno sn ti opisal situacijo kjer zna bit zadeva nevarna. nerabim F1 menjalnika ampak samo jeben menjalnik ki prestavi, ne pa da se odloča faking 3 ure al bi al nebi. Večja katastrofa od tega je še samo menjalnik v prvi generaciji smarta.

Če ti take stvari noso moteče kupi. Kaj ti naj jaz? Jaz vem, da avta s takim sranjem niti povoham ne.
 
I

Izbrisan uporabnik 17097

Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Borg pravi:
Čist v redu, da se pove. Zato smo tukaj, zato so forumi.
Potem takem je tak avto govorim za DS5/2012-13 v vrednosti cca 15t totalen krš-nevozljiv samo zaradi menjalnika.
Potem takem (sploh ne vem, če obstaja) je boljš kupit z ročnim menjalnikom.


V DS5 imaš na voljo tako "cukomatik" (1.6 HDI, 2.0 Hybrid), kot ročni menjalnik (1.6 HDI, 2.0 HDI), in pa klasični (Aisin) avtomatski menjalnik (2.0 HDI, 1.6 THP).

Prva dva sta tako ali tako fail tudi če zanemarimo menjalnik, tako da edina logična izbira ostaja 2.0 HDI s klasično avtomatiko. THP se takšnemu avtu po mojem mnenju ne poda najbolj, pa v navezi s klasično avtomatiko tudi ni najbolj varčen.
Hvala, končno en konkreten odgovor.
Mi lahko razložiš kako naj ob nakupu vem kaj je notri. Kako naj vem, da je notri Aisin? Zanimam se namreč samo za 2.0
Mogoče kakšna slika razlike že nazunaj?
 
Nazadnje uredil moderator:

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Citat:

SJTV je dobro povedal: avtomatik mora prestavljati lepše od voznika.
Od tipičnega alter voznika(TM) ?
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qujYKDVw654" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ali od Senne ?
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/zbvV01mWFkE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Pametuješ brez potrebe. Boljši od tebe in mene bo dovolj dobro
smile-1.gif