Toyota CVT na hibridih vs. ostali

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Formula E je pa OK? Celotna EU misli, da bo iz dinozavrov kar naenkrat v enem koraku prešla na BEV, kar vsi po vrsti bodo imeli doma priključek za elektriko in polnili. Omejitev je preveč, da bi realno lahko pričakovali kakšen večji razmah.

Sem kar veliko pričakoval od PHEV in tudi kdaj napisal, da je to prihodnost, pa se v zadnjem času nagibam bolj v drugo smer. Tudi prodajne številke so bolj skromne kot pri BEV. Kot da je tisti el. priključek samo zato, da so stroški za gorivo manjši, zraven pa to prinese kup problemov s polnjenjem in manj prostora v avtu.

Trenutno se PHEV (Ampere ni več!) izkorišča za to da imajo avti boljše zmogljivosti, eko iz vidika prevoza oseb po asfaltu marsikateri niso ali pa jih uporabniki ne znajo (nočejo tako) uporabljati:
- Golf GTE 4 l/100 km
- Outlander PHEV 4,2 l/100 km
- BMW 225xe 6 l/100 km
k zgornjim cifram je treba prišteti še strošek za elektriko (~10 kWh/100 km).

Priusa samo tankaš in voziš, pa dosegaš podobne cifre:
http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2

Nima 200 konj, je pa 8k € cenejši (z upoštevano subvencijo) od Golfa GTE in ima večji prtljažnik od Outlander PHEV.

Morda spremenim mnenje ko pride Prius Prime, ampak dvomim.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ampere res ni več, je pa Volt2, ki se dobro prodaja.

Sicer pa se ti zdi fer, da primerjaš Outlanderja PHEV s Priusom? Potem ga raje primerjaj s RAV4 HV.
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Glej Golf GTE na dolgi rok ne bo mogel biti konkurenčen, enako velja za Hyundai, ki pride slej kot prej na trg. Razlog je preprost, ti avtomobili ne predstavljajo nobenega tehnološkega preboja. Tako VW kot Hyundai ponujata tehnologijo "iz časa dinozavrov", ki sta ji dodala še eno sklopko elektromotor in baterijo. To ne more biti prihodnost, ko pa nekdo drug ponuja avto brez sklopke.
Nima smisla vozit za sabo mašino z 200 konji, če jih pa ne rabiš. Tudi porabe so temu primerne.

@Andy:
Kolikor mi je znano se je Cheviy umaknil iz Evrope. Kdaj bo Volt2 v Evropi, da ne rečem pri nas?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
@Andy:
Kolikor mi je znano se je Cheviy umaknil iz Evrope. Kdaj bo Volt2 v Evropi, da ne rečem pri nas?

Objavljen je bil spy shot Ampere2, tako da predvidevam (upam), da pride nazaj v Evropo. Ampak, jaz sem mislil na splošno, torej na trg, kjer se Volt2 prodaja. V ZDA se Volt2 prodaja cca. 2x bolje kot Leaf.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
FIA kot krovna dirkaška organizacija skrbi da so dirke zanimive in varne.

Ne eno ne drugo. Hint: poglej F1 ...

Uradno z njihove strani:
Citat:

FIA is the governing body of motor sport and aims to safeguard the rights and promote the interests of motorists and motor sport. It works across three areas: Sport, Mobility and Campaigns.


.. neuradno skrbijo da imajo funkcionarji polne žepe. Kar pomeni da posledično ne želijo da na F1 dirkajo sesalci (remember pritoževanje javnosti nad omejitvami v8, v6 ... ?) kjer zmaga tisti ki ima največ konjev in ne najboljšega voznika (folk se bolj poistoveti z voznikom kot pa z moštvom). CVT v tem kontekstu je bil "problem" ker kot rečeno daje prednost tistemu z boljšo tehniko (v osnovi boljšim motorjem) ne pa boljšim voznikom.

Varnost na nek način je dvorezen meč, ker dokler imaš malo prerivanja dobiš več gledalcev, ko pa ubiješ par tekmovalcev ali celo gledalcev dobiš pa nazaj linč in spet manjšo gledanost. Zato se tudi razne nevarne iznajdbe (=načeloma tehnično dovršene rešitve) meče ven iz motošporta ko ta postane preveč nevaren. Thats it.

Kaj ima tole z CVTjem na splošno pa ne vem, ti kot avtonovinar dobro veš da je danes in tudi 15 let nazaj bilo na trgu precej vozil z CVTjem. Zakaj se ni prijel pa tudi veš (razen ladijskega efekta je bil vedno problem v zanesljivosti).

Aja BTW, na avtonetu je 150+ Audijev z multitronicom kar je kar zanimiva številka za tehnologijo ki je mrtva.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ciljal sem na Evropo kjer nove Ampere ne bo (edit: kot kaže nekaj upanja je), sicer pa je Volt2 najbližje uporabnemu PHEV, škoda. Zdelo bi se da bodo v okolju kjer je gorivo 100% dražje kot v US, PHEV prava stvar, pa vse kar dobimo so neki luksuz izdelki za 35+k €, ki poudarjajo predvsem zmogljivosti v realnosti pa kurijo 4+ l/100 kmh.

Outlander-ja sem izpostavil zgolj zato ker ima za SUV dokaj majhen prtljažnik. Če ga primerjava z RAV4 pa povprečni voznik na spritmonitor (ja vem midva to nisva
wink-1.gif
) nikoli ne bo prišel na nulo z nakupno ceno, ki je pri Outlanderju 11k € višja (vključene vse subvencije in popusti)
Outlander: 4,2 l/100 km + 10 kWh/100 km ~ 6 €/100 km ~150 g CO2/km
RAV4: 6,5 l/100 km ~ 7,8 €/100 km ~ 150 g CO2/km

Pri teh dveh opcijah je na koncu pravo vprašanje kateri ponuja več, to se pa enostavno ugotovi na testni vožnji. Prodajne številke za prvo polovico 2016 v EU pravijo, da se RAV4 hybrid prodaja bolje (11.176).
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Se strinjam. Outlanderja so nesramno podrazili, pa se v ZDA so prrmaknili prodajo na 2017.