Morda boste rekli, da sem čuden, ampak meni je pa CVT neznansko všeč. Res da avta z tem še nisem vozil, imam pa zadevo v maxiscooterju. Ko se enkrat na to navadiš, je bomba. Dobenega cukanja, vse lepo zvezno, presedim pa na motorju kr precej časa in vidim same prednosti. Tistega dretja motoja se pa že navadiš, kar pa drugi na to rečejo me pa ne zanima. Sem pa že študiral, da bi za 2. avto vzel kaj z CVT, ko bo corsi spustila duša, najcenejši je nekako Nissan Micra z CVT, morda malo rabljen Yaris hybrid. Corsa 1.2 bencinc z 5 prestavam je OK, megane dci z 6 prestavam pa "bog pomagaj" za vožnjo po mestu. samo šaltanje, da te na koncu že roka boli, kak CVT bo kr primeren.
Sem pa ma maxiscooterju opazil eno drugo zadevo. Zadeva ima neko avtomatsko sklopko, nevem če se ji reče centrifugalna ali kako. Pri speljevanju ko dodaš plin nekoliko z zakasnitvijo vklopi in nato se odpelješ. NIč katastrofalnega, je pa zadeva moteča recimo pri kakih daljših počasnih spustih, recimo z Vršica. Menjalnik deluje nekako tako, dokler so obrati lepo motor zavira, ko pa obrati padejo recimo na 1500 pa sklopka vrže v prosti tek. Tako da se pri res kakih počasnih, ovinkastih spustih pelješ praktično v leru. Ni najboljši občutek, ko samo z bremzami reguliraš hitrost. Vsake tolko če imam možnost pač malo bolj stopim na bremze, pa gas navijem, da obrati malo zrastejo in zopet zavira z motorjem. Nerodna zadeva, ki jo je potrebno upoštevat pri vožnji, kajti ko je zadeva v leru je treba dosti bolj bremzo stiskat, pri normalnem menjalniku pa imaš lepo v prestavi in motor skozi zavira. Ne vem kak majo to avti rešeno, pomojem drugače, ker vožnja v leru je res zoprna.