Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tole je PSAjev cukomatih (torej robotizorani ročni). P nima, ker ensotano ostane v prestavi. Daš v R in ugasneš
R je rikverc (puščica zraven samo kaže, kam porinit ročko)
A je isto kot pri klasiki D
M je ročni način (prestavljanje z ročkami ob volanu)
N pa seveda je, saj je slikano z menjalnikom v N.
Samo pripomba: tudi v A se lahko menja z ročkami ob volanu in tudi v M avto menja sam, če ga preveč biksaš (tiščiš v prenizke ali previsoke obrate).
Puščica ob R pomeni da se ročica dvigne, da gre v R, pri enih se pa gumb stisne.
Pa priporoča se, da menjalnik vedno puščaš v N ko ga ustaviš, preden ga ugasneš in zategneš ročno (če le-ta ni električna).
PS: zanima me koliko "cukomatikov" si si lastil več kot kot pol dneva na testiranjih? Meni so štirje delali brez vseh problemov po par let vsak (no razen P3008 HY, ki je pa imel druge probleme, ampak menjalnik je bil OK).