Avtomatik: plusi in minusi

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Meni ne gre nikoli čez 120 če ga ne teram (za kar pa praktično nikoli ni priložnosti). Fotka je bila narejena po nekje 400 prevoženih km. Tako da kaj bolj se bo težko ogrelo :)

Je še 6 stopenjski avtomatik. Se pa že gleda za novim, 8 stopenjskim, 450 konjskim :evil:

Sem vedel, da bi moral iti za zobarja :jok:

Hmmm, vseeno cudno, ker po defaultu so vsi ti cagarji tocno na sredini, ko so zadeve ogrete.
Ko bos imel pa 450 konjskega se pa priporocam za en krog :cheer:
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Ja, dva prakticno enaka avta, eden rocni drugi avtomatik, razlika pa zelo ocitna.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Tole me ne preseneča. Nobeden ne šalta tako hitro kot avtomatika , razen, če je ta avtomatika ekstremno počasna. Če imaš avto s kakršnokoli avtomatiko, moraš vedno na križiščih paziti na tistega pred sabo.

Za dragrace je avtomatika najboljša. Tudi najstarejši avtomati se obnesejo bolje od ročke, saj so prestave daljše in ko je pri avtomatiku še vedno v prvi, je pri ročki pri enaki hitrosti že čas za tretjo prestavo in zaradi prestavljanja zgubi na hitrosti pospeševanja. Tole s križišči je pa tudi čista resnica, dnevno moram pri speljevanju paziti in pogosto tudi zavirati zaradi vseh "super športnih dirkačev" z ročno kvačkalico.
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.815
439
83
Mene pa še vseeno zanima nekaj... Predvsem za DSG (VW Passat, letnik 2015, 6 stopenjski):

- Kako se odnese, ko je cesta zasnežena in se pelješ po klancu navzdol? Pri ročnem daš pred klancem v nižjo prestavo in z mašino "zaviraš"...
- Kako se odnese, ko je cesta zasnežena in se pelješ po klancu navzgor? Ali hitro začne "kopat" in kaj naredit v tem primeru?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
enako lahko zaviraš z motorjem pri DSG, saj ga lahko daš v ročno pretikanje - če imaš stalni 4x4 še celo vse 4 kolesa zavirajo z motorjem
kopat? ne vem, vozim 4x4 dekovčke že 15 let - kaj ima menjalnik veze s "kopanjem" oz. zdrsavanjem koles? tako ali tako ima elektronska pomagala
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
hill descent :D
ja, vozilo ima celo senzor za prisotnost strešnih letev (na letvi na originalnih prtljažnih palicah je magnetek, ki proži senzor v strešnih saneh spredaj levo), ki predvidi, da imaš nekaj na strehi in prilagodi delovanje esp-ja (predvideva, da imaš npr strešni kovček s 70kg obremenitve)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
ročno pretikanje, stari avtomatiki imajo pa "2 in 3 in B" al nekaj takega programe, ki držijo v 2 ali 3 prestavi...
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Mene pa še vseeno zanima nekaj... Predvsem za DSG (VW Passat, letnik 2015, 6 stopenjski):

- Kako se odnese, ko je cesta zasnežena in se pelješ po klancu navzdol? Pri ročnem daš pred klancem v nižjo prestavo in z mašino "zaviraš"...
- Kako se odnese, ko je cesta zasnežena in se pelješ po klancu navzgor? Ali hitro začne "kopat" in kaj naredit v tem primeru?

Brez skrbi, odlično se pelje. Imam Passata 4motion DSG in ...
NAVZGOR: avtomatika deluje zelo v redu, če pa ti kot človek slučajno veš/vidiš, da bi bilo bolje drugače, pa uporabiš ročno delovanje, ki je na voljo. Sploh 4motion in elektronika sta povsem dovolj - vsaj za toliko, kolikor imaš jajc. In govorim za običajne voznike, Alter vozniki so izvzeti, ker itak uporabljajo čisto drug pristop :p
NAVZDOL: pri avtomatikih je spust res lahko bolj lahko siten, ker prestavlja v višjo prestavo, ta manj zavira, avto gre še hitreje ... ampak to velja za starejše modele. DSG v mojem ima nek senzor naklona in mu več kot do tretje prestave itak ne pusti, če je bolj strmo (razen, če dodaš plin). Na snegu je to seveda še vedno preveč hitro. Tam lahko uporabiš Sport način, ki dlje drži v nižji prestavi ali pa ročno izbereš prvo ali drugo prestavo. In zraven zaviraš. Enako kot pri ročnem menjalniku. Tisti, ki so bolje opremljeni, pa imajo še sistem za pomoč pri spustu, tam ti pa še ta lahko pomaga.

Tole sem lani posnel na 12% klancu - čisto v avtomatskem načinu in brez najmanjših težav (res je 4motion). Tako, da si lahko brez skrbi. Nič slabše ne bo, večinoma še bolje. Ko začne kaj zdrsavati, bo elektronika veliko hitreje prestavila, ti pa imaš roke lahko stalno na volanu, ne moreš se zašaltat ...