avto za dolge poti

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Ampak eni ste res tako grozno razvajeni. Se vidi, da je ze dolgo casa preteklo od kaksne katastrofe.

Aha, skoraj 190 cm in 90 kg imam..... sem pač razvajen ker mi je v takih malih jajcah tesno, nimam kam dat nog, zici preozki itd.
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
O hrupu Accord je zelo relativna stvar. meni se ne zdi hrupen, res pa se na luknjista cesta sliši. Vendar narediti najtišji avto je najmanjši problem, za 50 ali 100€ izolacije pa je.
Mogoče ni težko, ampak niso. Dizel je odločno preglasen.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
ksz Kako pa mondeoti delujejo? Jaz imam izkusnje samo do mk2. V mk3 sem sam sedel in so dost trsi sedezi. V mk2 naredil 400 gor, 400 km dol, vmes par ur samo na nogah in prisel dokaj spocit domov. Je pa motor dizel, tle je pa bl mal zivljenja. Tanove, mk4 ne poznam in me zanima pac.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Bencinar je zelo tih, dizel je itak sam po sebi najtišji, vendar stene med motorjem in kabino niso izolirali. To je pa res, res pa je da je ta "napaka" zelo enostavno rešljiva. Dodati izolacijo( če koga moti) ni problem, zamenjati motor ali menjalnik za boljšega pa je zelo velik problem to sem hotel reči.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Lej, koliko je motor tih a,i glasen merimo v kabini, ker je to edino pomembno. In v kabini je glasen.
Sam po sebi (pod havbo) je pa bencinar seveda tišji v prostem teku ...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Se strinjam, nisem rekel da se ne. Vendar se taka stvar zelo na lahko odpravi. Slabega menjalnika, motorja,... pa ne moreš. Verjetno so pri Hondi pozabili dodati plast izolacije v dizla
smirk-1.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.094
1.269
113
42
Jst sm naredu z r5 five 550 km v eno smer brez da bi vn stopu pa me nič ni bolel križ pa nič. Razvajeni ste vsi.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
On da boš toliko km delal dnevno. Ti bojo hrbet menjal čez par let
wink-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Se strinjam, nisem rekel da se ne. Vendar se taka stvar zelo na lahko odpravi. Slabega menjalnika, motorja,... pa ne moreš. Verjetno so pri Hondi pozabili dodati plast izolacije v dizla
smirk-1.gif
Ja, pri novejših avtomobilih je res nenormalno veliko placa okrog. Lahko stlačiš noter 10 plasti izolacije v petih minutkah, tako kot pri R4:
839665-6_530.jpg
 

Priponke

  • 839665-6_530.jpg
    839665-6_530.jpg
    73,6 KB · Ogledi: 159

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Izolacijo, ki se uporablja v avtoakustuiki je debela približno 3 mm in jo lahko nalepiš z notranje strani kabine brez da bi odprl motorni pokrov. Daš jo lahko pod tapiserijo pa je. Edino za res lepo zatesnit bi bilo potrebno še armaturo dol vzet. Vendar tako je pri vsakem avtu če hočeš narediti nekaj dodatnega.
In Accord ima precej debelo izolacijo v vratih, spredaj pa ne vem ker nisem še videl.
Hecno je, da se dela velik problem iz stvari, ki so enostavno rešljive in se jih lahko izboljša pri vsakem avtu. Medtem ko se pa velikokrat spregleda vitalne stvari, ki jih je pa zelo težko izboljšati.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Edino za res lepo zatesnit bi bilo potrebno še armaturo dol vzet.
Evo, čisto enostavno, a ne?
Dve možnosti: plačaš enemu, da to naredi, potem si lahko s tistimi tvojimi 100 EUR-i obrišeš zgolj rit. Druga je pa, da greš sam delat. V najslabšem primeru ti vrže kakšen airbag v glavo, v najboljšem primeru jo odneseš s parimi prijaznimi zvoki v armaturki in to gre meni osebno precej bolj na k..., kot pa glasen motor.
Ampak seveda: vse skupaj je še vedno trivialno, a ne?
cheer.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
saj to se lahko zgodi vsakemu avtu, kajne ?

Bistveno bolj tivialno kot narediti nov motor ali menjalnik. Z nekaj trudi ni nič takega, razen če nimaš dveh levih rok.
Sicer pa dodati nekaj izolacije ni problem.

Sicer pa "glasen" motor je tu mišljen izrazito relativno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Nič realtivno, kar absolutno za ta razred (in kak razred nižje). Pa zadnje koloteke so (tako kot pri mazdi) tudi pozabili v redu izolirat ... Potem pa kamenčke poslušaš.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
saj to se lahko zgodi vsakemu avtu, kajne ?

Bistveno bolj tivialno kot narediti nov motor ali menjalnik. Z nekaj trudi ni nič takega, razen če nimaš dveh levih rok.
Sicer pa dodati nekaj izolacije ni problem.

Sicer pa "glasen" motor je tu mišljen izrazito relativno.
V današnjih časih, ko imaš izbire več kot dovolj in kupiš avto, katerega je potrebno dodatno ''obdelovat'', si malo usekan. Moje mnenje, da ne bo pomote. Namreč obstaja toliko alternativ, katere ti lahko nudijo poplnost, da je to neumnost. Pa naj bo to zanič motor ali pa zanič izolacija.

In povprečnemu slovenskemu vozniku je menjava motorja ali menjalnika čisto isto kot dodatno izolirat notranjost avtomobila. Obojega se ne bo sam lotil.
In ko govoriš o trivialnosti pri odstranjevanju armaturke, očitno tega še nisi nikoli počel ali pa si to delal pri Yugotu, kateri je imel par vijakov in nekaj kablov. Sam sem se tega lotil enkrat (pa še to ne cele armaturke) in vem kako je to. Dan gre takoj mimo, je pa res, da uživam, ko vidim, da sam nekaj naredim.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Nobena stvar ni popolna in se jo da izboljšati. Tudi tiste ki stanejo 5 x več. Sicer ali niste prav pri vaši reviji rekli, da nudi avto malo hrupa v notranjosti ? Sicer se strinjam malo več izolacije ne bi škodilo, so pa zato vrata zelo dobro izolirana.

Bolj kot to je pomembno da je tehnična izvedna raznih sklopov in komponent na zelo visokem nivoju. Če bi znali ocenjevati tudi to bi našli pri konkurenci ogromno pomanjkljivost. In da so stvari na mestu koz morajo biti to je tudi pomembno.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Kdo je napisal, da je potrebno kaj dodatno obdelovati, lahko predelaš tudi najdražji avto, če želiš. To je druga stvar.
Pa upam,da ti bo končno kapnilo, da nalimati 1m2 izolacije je lažje kot narediti nov zelo dober motor.In hkrati da potrebuje malo vzdrževanja na dolgi rok in to v primernem paketu v razmerju s ceno. In to neprimerljivo lažje. Že en majhen delček motorja, ki je sorazmerno nezahteven je v primerjavi z izolacijo lahko zelo zelo zahteven.
In nobena stvar ni popolna, vse se lahko izboljša. Pokaži mi popoln avto .

Zgleda da veš kaj sem do zdaj delal
sprasujem se.gif

Da boš vedel , sodobni avti imajo v povpreæju manj vijakov za pritrjevanje kot pa stari za pritrditev iste stvari.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Pa upam,da ti bo končno kapnilo, da nalimati 1m2 izolacije je lažje kot narediti nov zelo dober motor.In hkrati da potrebuje malo vzdrževanja na dolgi rok in to v primernem paketu v razmerju s ceno. In to neprimerljivo lažje. Že en majhen delček motorja, ki je sorazmerno nezahteven je v primerjavi z izolacijo lahko zelo zelo zahteven.
No, jaz tudi tebi upam, da bo kapnilo, da je lažje kupit nov avto, kateri nima te pomanjkljivosti, kot pa se potem s tem naknadno ubadat. Je pa zanimivo, da sedaj ta zadeva ni več trivialna, ampak je lažja kot naredit zelo dober motor. Si vsaj prišel na resnično izjavo.
Citat:
Da boš vedel , sodobni avti imajo v povpreæju manj vijakov za pritrjevanje kot pa stari za pritrditev iste stvari.
A dej ga lomt no? Koliko imajo pa kaj plastičnih zaponk, itd. katere se zelo rade polomijo
grims-1.gif


Citat:
Sicer se strinjam malo več izolacije ne bi škodilo, so pa zato vrata zelo dobro izolirana.
Evo, ti vidiš to kot pozitivno, jaz pa to vidim kot tipičen polizdelek. Boli mene k... za dobro izolirana in tiha vrata, če mi nabija motor iz motornega prostora in slišim vsak jeb.. kamenček izpod koles. Tem se še drugače reče, da si vrgel denar skozi okno, ker si nekaj poštimal hudo super, ostalo pa pustil na podnu. Dosegel nisi nič. Isti polizdelek kot npr. ESP pri Renaultih (beri sosednjo temo). Za crknit, je pa zanimivo, da o čem takem ne razmišljaš niti v sanjah, dokler ne doživiš na lastni koži.
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Jaz imam za dolge poti BMWja 530d karavana l.2003 Z avtom napravil 180.000 km, tako da jih ima sedaj 270.000. Avto je res udoben, in bi si kupil novega BMWja, samo mi nekako ne diši, ker za podoben denar, dobiš dosti več. V prihodnje si bom 100 % kupil nekaj takega, samo z 2.8 mašino: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3153475&show=1