Audi A4 Avant vs. Mercedes C220CDI

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
Kdaj potem porabiš te konje?

Jaz imam po alter standardih konj premalo, pa še ob temu menjalnik ves čas v "eco", da res nikamor ne gre. Cijazenje v kolonah in stanje v zastojih je... enako.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
ko jih rabiš jih rabiš, če je jih rabiš pa jih nimaš, je pa druga zgodba.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
včasih je bila 1/3 prometa, si lahko jemal zalet in podobne scene..danes tega ni. Danes šteje samo raw power.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
imam priložnost voziti cca enako vozilo in 30KM razlike. ta švoh se pelje lepo, je pa res, da se močnejši pelje lepše. govora je o normalni vožnji, speljevanju, ker ko pohodiš je itak razlika.

potem sem imel priliko poskusit različne modele, vse avtomatike in se po bregu dol lepše pelje večji motor, mogoče je samo lepše poročen z menjalnikom, ampak brez ročnega poseganja gre največji lepo, najmanjši grdo.

za v hrib pa..z avtomatikom je šlo z vsemi, pač malce počasneje, malce več šaltanja..ko pa greš v ta naš breg s 100 konji in ročnim je bogo, 90, 64KM atmosferci so pa tema..al praktično v prvi guncaš in se dere vse, al pa 2 klenka.

seveda pa za 5k razlike v nabavni, 200 vsako leto zavarovanja itd in ob dejstvu, da nimaš takega brega so pomisleki na mestu.

zame konji niso za ac, prehitevanja ampak za vsak dan.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Da smo si na jasnem: nihče ne oporeka, da se močnejši avto pelje lepše. To je skoraj vedno res.
Se pa smejim izjavam, da rabiš danes za normalno vožnjo 200 KM. To lahko le nekdo, ki je bolan v glavo izreče. Ob tem pa v istem stavku trdi, da itak je sam gužva na cesti. Kar pomeni, da v 90% primerov uporablja morda 60KM, dodatnih 9,99% pa morda 120KM.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
jaz trdim, da se vsak dan peljem z 200 lepše kot s 170. trdim tudi, da se s 170 peljem lepo, normalno. in prepričan sem, da če vsak dan ne bi imel hriba, bi se z lahkoto vozil s 60 do 100, da ne rečem 115, 150. pač odvisno tudi od avta. golf 1.4. je umrl na bregu, drugače super. meriva in 90 isto. mondeo 115 je bil sprejemljiv. ge s 150 odlično.

spet, če nisi vsak dan na kakem ekstremnem terenu je konjev lahko hitro dovolj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ne, na navdnem bregu, ki ga oblegajo pohodniki, cesta je pa ozka, na odsekih ovinkasta in na določenih delih precej naklona. ko vzameš zalet za najdaljši vzpon in nabašeš na pešce si prisiljen v bremzanje in potem smo v prvi in nikakor v drugo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
Da smo si na jasnem: nihče ne oporeka, da se močnejši avto pelje lepše. To je skoraj vedno res.
Se pa smejim izjavam, da rabiš danes za normalno vožnjo 200 KM. To lahko le nekdo, ki je bolan v glavo izreče. Ob tem pa v istem stavku trdi, da itak je sam gužva na cesti. Kar pomeni, da v 90% primerov uporablja morda 60KM, dodatnih 9,99% pa morda 120KM.
težak.
rabiš 100km na tono, minimum za normalno udobno vožnjo, ostalo je sociala. Če si socialc, furaj socialni avto. Pa ne teži za brezveze.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: klekej in Najbolji

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Jaz imam 140ps in 1500kg težko gajbo, pa sem lahko v večini primerov najhitrejši na cesti, ker folk itak v glavnem mečka. Za avtom se lahko peljem tudi čez celo nemčijo in ne po desnem pasu, pa tudi pospešit se da normalno. Ko pa sem recimo vozil novega Superba (ki je težji) in z avtomatskim menjalnikom, se je 150ps motor že kar malo "obotavljal" ko je bilo treba recimo pospešiti na avtocesti. En teden sem vozil tudi 4x4 verzijo in tam razumem zakaj je na voljo samo z 190 konji, ker je dejansko ravno prav.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.193
6.747
113
Kamere ali pa vsaj parksenzorji prav pridejo, veliko bolj kot 4x4, pa 100KM na tono. Če je slučajno kaj važno, kaj neka mamica bolj rabi... Glede na to kaj je nekaterim tipom tu važno, domnevam (upam vsaj, če ne je pa res BV vse skupaj), da je to odraz njihovega vsakdana. Jaz pa, ki recimo se najbolj od vseh tle približam pojmu "mlada mamica", 25kkm letno nastancam s povprečno 40km/h. 10x na dan otroke not pa ven, pa po par kmjev sem pa tja pa tak...
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Klinc, če jih ne zna uporabljat. Sodelavka je c5 vseeno pritisnila v zid, ker pač ni imel "oporne točke". Kamera pač kaže belo steno, za piskanje senzorja se pa ni zmenila. Moji ga je pa uspelo podrsati po boku, tudi ni pomagala kamera.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Kamere ali pa vsaj parksenzorji prav pridejo, veliko bolj kot 4x4, pa 100KM na tono. Če je slučajno kaj važno, kaj neka mamica bolj rabi... Glede na to kaj je nekaterim tipom tu važno, domnevam (upam vsaj, če ne je pa res BV vse skupaj), da je to odraz njihovega vsakdana. Jaz pa, ki recimo se najbolj od vseh tle približam pojmu "mlada mamica", 25kkm letno nastancam s povprečno 40km/h. 10x na dan otroke not pa ven, pa po par kmjev sem pa tja pa tak...

Potem si verjetno glede na profil vožnje vzela bencinca?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
3.000 ccm in 250 nima praktično nihče, imeli pa bi, to je jasno.

Pri nas v firmi ima od 55 ljudi samo eden motor, ki je večji od 2000 kubikov (4,2 biturbo). Direktor ima 2.0 210 ps, financ direktorica ima 2.0 hibrida (sicer z 350 konji), tehnični direktor ima kio 1,7 177 ps itd... Precej je dizlov med 1,6 in 2,0, ljubljančani in tisti ki jim avto ne pomeni kaj dosti pa furajo "rikše" z bencinarjo od 1,1 do 1,6.

Glede Alterja in debate je treba upoštevati še to, da s(m)o večina gor vseeno ljubitelji avtomobilizma, ki praviloma nekaj več na (in za) avto, zato deluje povprečje višje. Danes se itak za 10-15 jurjev (kar načeloma lahko spravi skupaj vsak) dobi vse od Cliota do S-klase (različnih letnikov seveda).