Potem si verjetno glede na profil vožnje vzela bencinca?
Bil namen, da... Pa mi je bil edini, ki je v upoštev prišel, toplo odsvetovan...
Potem si verjetno glede na profil vožnje vzela bencinca?
Kamere ali pa vsaj parksenzorji prav pridejo, veliko bolj kot 4x4, pa 100KM na tono. Če je slučajno kaj važno, kaj neka mamica bolj rabi... Glede na to kaj je nekaterim tipom tu važno, domnevam (upam vsaj, če ne je pa res BV vse skupaj), da je to odraz njihovega vsakdana. Jaz pa, ki recimo se najbolj od vseh tle približam pojmu "mlada mamica", 25kkm letno nastancam s povprečno 40km/h. 10x na dan otroke not pa ven, pa po par kmjev sem pa tja pa tak...
pri nas v firmi pa mamo enega 500+ konjičev drugi pa nekaj malega manj kot 400.3.000 ccm in 250 nima praktično nihče, imeli pa bi, to je jasno.
Pri nas v firmi ima od 55 ljudi samo eden motor, ki je večji od 2000 kubikov (4,2 biturbo). Direktor ima 2.0 210 ps, financ direktorica ima 2.0 hibrida (sicer z 350 konji), tehnični direktor ima kio 1,7 177 ps itd... Precej je dizlov med 1,6 in 2,0, ljubljančani in tisti ki jim avto ne pomeni kaj dosti pa furajo "rikše" z bencinarjo od 1,1 do 1,6.
Glede Alterja in debate je treba upoštevati še to, da s(m)o večina gor vseeno ljubitelji avtomobilizma, ki praviloma nekaj več na (in za) avto, zato deluje povprečje višje. Danes se itak za 10-15 jurjev (kar načeloma lahko spravi skupaj vsak) dobi vse od Cliota do S-klase (različnih letnikov seveda).
kle se ne str
po tvojih merilig naj mamica vzame berlingo nekaj.
če ji je to gajba, potem naj gleda touran, sharan nekaj.
če pa hoče res na kmot in ne bo vzela vrtljivega otroškega sedeža pa multivan, reno grand escpalade...
Sej pravim: eni rabite minimum 100KM na tono, da se lahko nesocialno trajbate v kolonah, socialci pa z našimi socialnimi vozi mirno prehitevamo. Tistikrat enkrat letno, ko naletimo na 100KM na tono, ki mu krona pade dol, če ga kdo prehiti in na ravnem pohodi, pred ovinkom pa diski zažarijo, se pač jaz socialec ustavim in skadim enega, pa grem potem naprej. Ali pa ga z zaletom socialno dol počim , odvisno od volje in ceste.težak.
rabiš 100km na tono, minimum za normalno udobno vožnjo, ostalo je sociala. Če si socialc, furaj socialni avto. Pa ne teži za brezveze.
no zdaj pa si predstavljal da bi dejansko v tem avtu imel 60kW motor. 1,9 SDI... kako bi se to vozil.saj sem že zadnjič napisal, da sem meril kakšne blazne moči rabim pri normalni vožnji, pa nisem polž
pri konstantih 110kmh na LJ obvoznici je avto uporabljal celih 26kW, maksimum v celi vožnji je bil 58kW, med pospeševanjem seveda
avto ima 1800 kil, 4x4, dsg itd., motor pa samo 110kW
od kje odločitev za 240km pasata?Sam sem leta 2016 kupil novega pasatta, 240KM in če se vsedem v 190KM se mi zdi, da mu nekaj manjka pa sem pri prejšnjem avtomobilu imel zgolj 170KM. Človek se navadi in v prihodnosti, ko bo čas za nov avto imam kar problem, ker take moči pri 4 valjnih motorjih ne najdeš... Kar se tiče Audi vs MB se mi bolj dopade A6 kot E... govorim seveda o aktualnih modelih.
Predvidevam da si šel iz TD na NA bencinska ali TB mlinček 1.0Jaz sem šel iz 175KM in 385Nm na 100KM in 150Nm pa mi nič ne manjka. Je pa res da sem se mogu navadt da je treba kdaj v nižjo prestavo dat, kar prej ni blo treba.
Gledal sem 190KM 4motion, pa so mi potem testnega 240KM dali za tri dni... To je tood kje odločitev za 240km pasata?