Audi A4 Avant vs. Mercedes C220CDI

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Saj je poln alter zgodb o passatih brez tempomatov. Dejstvo je, da novega še brez radarja kot fizična oseba ne moreš kupit. Če si pa flotni kupec pa lahko snameš z avta dol ni da ni, brez tempomata, brez radija itd.

Zdaj, normalen kupec, ki kupi novo ALI razume kaj kupuje rabljeno ne bo imel težav. Povprečen neuk balkanec, ki na mobile.de vidi samo ceno rabljenega 30% nižjo od cen na avto.net, pa lahko ima težave. V nobenem primeru pa ni problem v proizvajalcu vozila.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Tisti, ki pa kupi ohranjenega rabljenega in dejansko pregleda opremo in stanje vozila, pa ni normalen kupec? Mislim ej, Presneto alter

Seveda je. Jaz samo hočem povedat, da ni težava v proizvajalcu vozila, ker naredi avto brez tempomata ali [vstavi po želji]. Rabljeno lahko fašeš svašta, če nabašeš na flotno vozilo. Taki imajo lahko še gume čisto svojih dimenzij. Je treba po pameti in ne po ceni...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.719
113
itak da fašeš svašta, še novo fašeš svašta, če kupuješ kakšno čunga lunga opremo... pa se nekaj izključuje pa nekaj obvezno pa nekaj tak in onako, prodajalci pa običajno v riti... pri japoncih je bilo (včasih) lažje, izbrali si barvo nivo opreme pa roka. Nič opcij.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Neupreis fully loaded cja je od 70 naprej za dizel motor. 41 je osnova. Pač neuk možakar.

Imaš prav. Pa še prav "pameten", češ kako si je zdilal "oh in sploh" avto za "sitne pare".

Ja, treba je pogledat vse, tudi "samoumevne" stvari. Zadnjič sem recimo gledal ene E-je, zadnji model (w213) in zanimivo da imajo recimo vsi (ali koraj vsi) LKA (spur halt assist), veliko (sploh teh cenejših) pa recimo nima radarskega tempomata (Distronic).

Ali pa Ford S-max. Od oka pol teh avto (starih recimo leto-dve) ima še vedno halogenske žarnice. Zakaj? Zato ker je (matrix) led šele v ST-line opremi, doplačilo pa je možno samo skozi skoraj 5 jurjev vreden business paket. Itd...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
itak da fašeš svašta, še novo fašeš svašta, če kupuješ kakšno čunga lunga opremo... pa se nekaj izključuje pa nekaj obvezno pa nekaj tak in onako, prodajalci pa običajno v riti... pri japoncih je bilo (včasih) lažje, izbrali si barvo nivo opreme pa roka. Nič opcij.

Japonci imajo večinoma še vedno tako, par paketov pa čao. Seveda pa imajo japanezerji ob tem čisto svoje probleme in presenečenja.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.719
113
Pri mercedesu je za te asistence ki res dvignejo nivo udobja in varnosti samo potrebno pogledat na sprednjo steklo če ima 2 kameri. Potem je to že skoraj to ;) To je prvi tak vizualni znak. Ker potem je tudi ILS (pri starejših) (oz. pametne luči) tako kot morajo bit. Ker tudi pametne luči niso isto pametne in te fore.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Nisem prepricam, da je Volvo bolj varen od MB ali pa Audi. Po mojem gre bolj zato, da Volvo to bolj poudari pri marketinskih kampanijah.

V60, ce gledas spodoben motor in Inscription opremo je kar bogato drazji od MB ali pa Audi.

Glede aktivnih in pasivnih varnostnih elementov pri šasiji pri določenem avtu (ne nujno znamki) je nekako takole:
1.) Volvo
2.) MB
3.) BMW
4.) VAG

S tem, da Mercedes ne zaostaja veliko za Volvom, BMW že precej za MB, VAG pa je itak...eh
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
No, zna bit ta lestvica kar blizu. Npr. Lane Asist na Audiju, vsaj mojem je smeh. Neuporabno ter nevarno. Sem pa tudi jaz že slišal od določenih ljudi ki vsak dan vozijo te stvari, umerjajo kamere in podobno da je Volvo edini špica.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Čeprav je zopet na splošno napisano... vprašanje kak radar ima aktualen V90 in kakšnega aktualna A8.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

lahko bi tudi pripisal iz katere gostilne je lestvica

Iz dejanske proizvodnje, poznavanja strukture vseh naštetih, izdelave prototipov šasij za zgoraj naštete in poznavanja poteka in rezultata NCAp testov...

Ker vsega žal napisat ne smem, bom rekel takole. Volvo v trenutnih vozilih uporablja preko 40 aktivnih delov šasije - aktivnih pomeni, da se deformirajo po vnaprej določenih "poteh" - recimo B stebriček se mora deformirati v spodnjih recimo 20cm, nikakor pa nad tem. Tako ob bočnem trku vsa energija (idealno) gre pod voznika in njegov sedež, zgornji del bi naj ostal nedefermorian.
MB ima teh delov nekaj manj kot 20, do (vključno) serije E.
BMW ima teh delov še manj, poleg tega nekaj spojev namerno prilagajajo za doseganje norm NCAP - spremeniš kot naleta, pa imaš že povsem drugačen rezultat. BMW tudi uporablja tanjši pleh, ki ga nato na potrebnih delih ojačajo z dovarjenjem prečk in podobnega. Se pa to spreminja z prihodom platofirme U11x (povsem električni X1e), kjer so skorajda podvojili debelino pleha + na različnih delih je valjan v različne debeline (TRB - tailor rolled blanks), kar azmanjša potrebo po dodatno do-varjenju.

VAG ima število aktivnoh delov nekje na ravni BMW, s tem da je njihov proces doseganja zahtevanih vrednosti v aktivnih totalno zastarel. Če recimo imajo sodobni aktivni deli prehod med trdo in mehko strukturo max. 2cm, je to pri VAG v najboljšem primeru 10cm.

Ford ima aktivnih delov manj kot 10, so pa dobro premišljeni inn ne zahtevajo veliko naknadne obdelave.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.719
113
aktivni deli, okej, ampak tudi če je vse aktivno, v praksi ni nujno bolje.

Najbolje vidiš ce se V90 pa E T počita čelno pa potem oceniš kdo bi lažje ven stopil in šel na pir.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Obstajajo simulacije, obstajajo interni crash testi in obstajajo uradni crash testi. Samo tako lahko potegneš neko vzporednico.
Jasno pa da teža (in seveda tudi hitrost) igrasta svoj vlogo - recimo Fiat Panda z 5* bo veliko slabše odnesla pri naletu stare Opel Frontere z 3* al še manj...

Pri povsem zadnji verziji V90 ali MB E, dam prendost V90.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
lohk pišemo in rišemo, na koncu je best buy MB v E in enakovrednih ali višjih klasah. seveda ne z 200 motorjem ampak 200 konjskim. za večino mogoče dosegljiv 7g menjalnik, za tiste, ki kupujejo novo pač 9g in garancija.

dejstvo pa je, da večina ne rabi E in 200 konjev in tam se začne razmišljanje. a golf al ceed, a octavia al corola, a touran al s max.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.719
113
Avto ki ima blizu 2 toni pač rabi 200 konjev. To danes pač ni preseravanje.... včasih je to bil avto s s 100 konji in maso 1 tone...tega danes ni več.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
lahko tako rečeš, a večina ne rabi 2 tonskih avtov, če je tako lepše brati.
povprečen avto, za povprečnega voznika je golf klasa. mnogi potrebujejo polo, sem pa tja kdo pasata.
s, a8, v...to so izjeme.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.719
113
S ima prek 2 toni. Golf je verjetno pri 1,5t.

polo VI recimo gre do
Leergewicht‎: ‎1105–1355 kg

Passat b8
1367–1776 kg