lahko bi tudi pripisal iz katere gostilne je lestvica
Iz dejanske proizvodnje, poznavanja strukture vseh naštetih, izdelave prototipov šasij za zgoraj naštete in poznavanja poteka in rezultata NCAp testov...
Ker vsega žal napisat ne smem, bom rekel takole. Volvo v trenutnih vozilih uporablja preko 40 aktivnih delov šasije - aktivnih pomeni, da se deformirajo po vnaprej določenih "poteh" - recimo B stebriček se mora deformirati v spodnjih recimo 20cm, nikakor pa nad tem. Tako ob bočnem trku vsa energija (idealno) gre pod voznika in njegov sedež, zgornji del bi naj ostal nedefermorian.
MB ima teh delov nekaj manj kot 20, do (vključno) serije E.
BMW ima teh delov še manj, poleg tega nekaj spojev namerno prilagajajo za doseganje norm NCAP - spremeniš kot naleta, pa imaš že povsem drugačen rezultat. BMW tudi uporablja tanjši pleh, ki ga nato na potrebnih delih ojačajo z dovarjenjem prečk in podobnega. Se pa to spreminja z prihodom platofirme U11x (povsem električni X1e), kjer so skorajda podvojili debelino pleha + na različnih delih je valjan v različne debeline (TRB - tailor rolled blanks), kar azmanjša potrebo po dodatno do-varjenju.
VAG ima število aktivnoh delov nekje na ravni BMW, s tem da je njihov proces doseganja zahtevanih vrednosti v aktivnih totalno zastarel. Če recimo imajo sodobni aktivni deli prehod med trdo in mehko strukturo max. 2cm, je to pri VAG v najboljšem primeru 10cm.
Ford ima aktivnih delov manj kot 10, so pa dobro premišljeni inn ne zahtevajo veliko naknadne obdelave.