Za vsakega se nekaj najde. Sam ne rečt, da za 10k nemorš kupit novgaDrži. Kot tudi drži, da ne bo imel 400 konjev, bil čipan, imel turbo in še hibridni sklop, a ne? Pa še bil premijske znamke. Če smo že čisto pošteni.
Ja sej, če bi ga zdaj prodajal, bi se moral po možnosti še zagovarjat glede številka kilometrov in bi se zih našel kak talent, ki bi mi očital prevrtavanje nazaj tako da če ne drugega, bi s prevrtavanjem naprej odpravil ta morebiten problem 92k prevoženih pri starosti 5 let je pač redkost glede na to, da so pri teh letih običajno v igri številke med 140 in 200k...Bodi "calvo", prevrti naprej ... boš edini, ampak boš pa tud prvi (če to kaj pomeni)
"Vozilo v prihodu" se bere kot da je sredi postopka uvoza iz tujine potem pa prebereš, da ima slovensko poreklo"
Niso ga še spoliral pa globinsko posesal Prejšnji teden ga je nekdo privat prodajal pa je očitno avtohiša ugotovila, da se da še zaslužit na njem. Svašta, men je blo pa že 12.500 preveč
Če pomislim, da sem pred 5 leti kupil 11 let starega bmw-ja s podobnim motorjem (2.0 benz, 110 kw, 140.000 km) za 6.500, me kr zmrazi, kam so šle cene rabljenih :\
Kilometrina stima?Heheh, tista Mazda 6 se je vrnila na avtonet .. in 'pridobila' skoraj 2 jurja na ceni Bolano ...
www.Avto.net
www.avto.net
Pa stevc zavrti na 3xy kkm, pa bos lazje nasel kupca za x k€Cene vozil (tako novih kot rabljenih) so že nekaj časa adijo pamet ja. Po drugi strani so pa spet prenizke, da bi se mi npr. splačalo mojega 5 let starega bimmerja prodat ampak ga bom raje še malo vozil, itak ima povsem "premalo" prevoženih
150kkm z 200kkm podlage. Realnih 150kkm če avto ni mel v rokah mesar, nebi smel bit hujših tezav.Saj ti pišejo na prejšnih straneh. BMWji začnejo na polno crkvat pri 150k km, pa bi se ga rad znebu preden pride do tja pa ko je vsaj še nekaj vreden. ni to Volvo.
Jaz vedno govorim samo o osebnih izkušnjah in za 325i, 320i in 118i lahko povem, da vsi so pred 200k km spili več kot pol litra olja na 1000km. S tem da sta bila 2 vožena zelo nežno, vsi pa z rednimi servisi na 15k. Na 320i so se mi pojavili praktično vsi klasični felerji + kolaps računalnika za povrh. Super avto za vozit, ampak zaupal sem mu pa ravno tolk kot absolvetnu, ki domov pelje nažgano brucko.Saj ti pišejo na prejšnih straneh. BMWji začnejo na polno crkvat pri 150k km, pa bi se ga rad znebu preden pride do tja pa ko je vsaj še nekaj vreden. ni to Volvo.
Še huje bo: gume, tepihe, vratne tapete, armarurno ploščo in ni hudič, da še šip od znotraj ne bodo nasvinjali (pardon, ozaljšali, ja) s ta najbolj smrdečo verzijo maksi brila..."Vozilo v prihodu" se bere kot da je sredi postopka uvoza iz tujine potem pa prebereš, da ima slovensko poreklo
Ja, vse je enako, tudi 2 kompleta feltenKilometrina stima?
Prejšnjega bmwja (2004 E46) mi je soforumaš Drifter pripeljal iz Nemčije z 200k prevoženimi pri 5 letih starosti in mi je odlično služil. Naprej sem ga prodal pri cca. 375.000km. Brez prevrtavanja nazaj.150kkm z 200kkm podlage. Realnih 150kkm če avto ni mel v rokah mesar, nebi smel bit hujših tezav.
Kupim.Kolega je nabavil 22 let starega E34 525i za 6,5 k, realnih 195k km. Pa je po mojem super cena za tak avto z dušo. Novejši bmwji je žal nimajo niti 1/3 toliko.
Kaj bi ti nehal počasi trollat? V familiji imam bmw fanatike, v zadnjih 25 letih je bilo kupljenih 7 novih. Čisto vsi razen enega so imeli probleme že praktično po 50k km. Še največji fail je bil e46 316, letnik 00, če se prav spomnim. Buletproof motor pa to, razen da je motor odpovedal daleč pod 100k km.150kkm z 200kkm podlage. Realnih 150kkm če avto ni mel v rokah mesar, nebi smel bit hujših tezav.