Atmosferski bencinar do 10k?

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.777
113
Bodi "calvo", prevrti naprej ... boš edini, ampak boš pa tud prvi (če to kaj pomeni) :evil:
Ja sej, če bi ga zdaj prodajal, bi se moral po možnosti še zagovarjat glede številka kilometrov in bi se zih našel kak talent, ki bi mi očital prevrtavanje nazaj tako da če ne drugega, bi s prevrtavanjem naprej odpravil ta morebiten problem :D 92k prevoženih pri starosti 5 let je pač redkost glede na to, da so pri teh letih običajno v igri številke med 140 in 200k...
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.934
2.636
113
Saj ti pišejo na prejšnih straneh. BMWji začnejo na polno crkvat pri 150k km, pa bi se ga rad znebu preden pride do tja pa ko je vsaj še nekaj vreden. ni to Volvo.
 
  • Ljubezen
Reactions: turbobitch

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
"Vozilo v prihodu" se bere kot da je sredi postopka uvoza iz tujine potem pa prebereš, da ima slovensko poreklo"

Niso ga še spoliral pa globinsko posesal ;) Prejšnji teden ga je nekdo privat prodajal pa je očitno avtohiša ugotovila, da se da še zaslužit na njem. Svašta, men je blo pa že 12.500 preveč :D

Če pomislim, da sem pred 5 leti kupil 11 let starega bmw-ja s podobnim motorjem (2.0 benz, 110 kw, 140.000 km) za 6.500, me kr zmrazi, kam so šle cene rabljenih :\

Kolega je nabavil 22 let starega E34 525i za 6,5 k, realnih 195k km. Pa je po mojem super cena za tak avto z dušo. Novejši bmwji je žal nimajo niti 1/3 toliko.
 

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
735
18
18
Domžale
Saj ti pišejo na prejšnih straneh. BMWji začnejo na polno crkvat pri 150k km, pa bi se ga rad znebu preden pride do tja pa ko je vsaj še nekaj vreden. ni to Volvo.
Jaz vedno govorim samo o osebnih izkušnjah in za 325i, 320i in 118i lahko povem, da vsi so pred 200k km spili več kot pol litra olja na 1000km. S tem da sta bila 2 vožena zelo nežno, vsi pa z rednimi servisi na 15k. Na 320i so se mi pojavili praktično vsi klasični felerji + kolaps računalnika za povrh. Super avto za vozit, ampak zaupal sem mu pa ravno tolk kot absolvetnu, ki domov pelje nažgano brucko.
 
  • Haha
Reactions: Gr3Ga23

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
"Vozilo v prihodu" se bere kot da je sredi postopka uvoza iz tujine potem pa prebereš, da ima slovensko poreklo :D
Še huje bo: gume, tepihe, vratne tapete, armarurno ploščo in ni hudič, da še šip od znotraj ne bodo nasvinjali (pardon, ozaljšali, ja) s ta najbolj smrdečo verzijo maksi brila...
 
  • Haha
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.777
113
150kkm z 200kkm podlage. Realnih 150kkm če avto ni mel v rokah mesar, nebi smel bit hujših tezav.
Prejšnjega bmwja (2004 E46) mi je soforumaš Drifter pripeljal iz Nemčije z 200k prevoženimi pri 5 letih starosti in mi je odlično služil. Naprej sem ga prodal pri cca. 375.000km. Brez prevrtavanja nazaj.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Kolega je nabavil 22 let starega E34 525i za 6,5 k, realnih 195k km. Pa je po mojem super cena za tak avto z dušo. Novejši bmwji je žal nimajo niti 1/3 toliko.
Kupim.

Ampak ja, po drugi strani pa lepo povem, da so takšne cene smešne, takšne avte se je za drobiž stran metalo že 15 let tega, pa E34 gor ali dol. Nostalgija je nekaj vredna, ampak toliko pa spet... niti ne.

Pustimo še zgodbe, da se še nekaj let po vstopu v EU ni dalo iz prometne videti, če je bil avto uvožen (in uvožen je seveda bil, ker je bil bazen E34 "Slovenskih" avtov že davno izčrpan in po odpadih). Pa da je v Tehnounionu delovala zločinska združba, ki je ponarejala servisne knjige in listke, z antedatiranimi garancijskimi listi vred - vse z originalnimi štemplji in podpisom istega človeka, ki je vpisoval podatke tudi za prave "Slovenske" avte. In kako so "že od nekdaj" povsem rutinsko prodajali avte narejene v začetku npr. leta 1989 kot letnik 1990, ker kupec ni imel orodja, kako to preveriti.

Je pa bil nekoč BMW kvaliteten avto in E34ke so iz Švabije dilerji pripeljali stare nekaj let s po 700k km na števcu, nato pa so pri nas ti avti do odpada naredili še ene 400k, na koncu so jih pa imeli pa na števcu vidnih spet pol toliko...
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Avto je avstrijski in ostaja v Avstriji, 2 lastnika je imel do zdaj, prvi lastnik ga je imel do polnoletnosti.

Sicer je verjetno nekaj od 192 konjev že mrtvih, ampak miren tek in svilen zvok vrstnega 6-valjnika je res poezija :srce: - čeprav malo preveč tih, avto je povsem serijski...

edit: 1995 letnik je, torej 26 let.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Lonci so takšni, ker je bil M50B25 v Ameriki motor za po špecerijo hodit, če si bil ljubica solidnega privat zobozdravnika, in se nikakor ni spodobilo, da bi bil grozno glasen. :D

Upam, da bo pustil gor originalne lonce, ker so odlični. Ko daš gas, se motor kljub temu zelo lepo in ravno prav sliši. Še vsak policaj, ki me je ustavil v E34, je šel najprej pohvaliti avto, pa če je napisal položnico ali ne... :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
150kkm z 200kkm podlage. Realnih 150kkm če avto ni mel v rokah mesar, nebi smel bit hujših tezav.
Kaj bi ti nehal počasi trollat? V familiji imam bmw fanatike, v zadnjih 25 letih je bilo kupljenih 7 novih. Čisto vsi razen enega so imeli probleme že praktično po 50k km. Še največji fail je bil e46 316, letnik 00, če se prav spomnim. Buletproof motor pa to, razen da je motor odpovedal daleč pod 100k km.
Edini ki dela že par let je 116d, mislim da 5 let star. Če se ne motim, je to francoski motor.

Kolega je kupil par let staro serijo 5, okrog 300k km. Ga skoraj da ni meseca ko nekaj ne crkne. Zneski pa taki da mene boli.

Je pa cela ta tema vrhunska komedija. Avtor išče nadomestek grozno pokvarljivim turbo motorjem in rešitev za šparanje vidi v 15-20 let starih kantah. Eni niste diht res no
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Upoštevati moraš nekaj malega nostalgije, ker so bili to časi, ko smo bili mladi, avti pa z zadnjim pogonom in z več konji, kot smo imeli pameti.

Po drugi strani pa: naj za vraga tile žlahtniki že nehajo kupovati nove bemfle, če so z njimi same težave :fredi: Ampak ne nehajo, vidiš, kam merim? :D

"Še največji fail je bil e46 316, letnik 00, če se prav spomnim."

Verjetno je ostal na cesti zaradi fuč plastičnega propelerja vodne pumpe in je šel kazalec vode v rdečo? Če ni takoj ugasnil motorja... hja, je moral odpreti tošl.

Kljub temu so to daleč od problematičnih avtov, potrebuješ pa mehanika, ki jih pozna, in lastnika, ki je pripravljen vlagati v preventivno vzdrževanje.

Ti avti preprosto že dolgo niso več Toyote, kjer pred 500k ni treba zamenjati ničesar...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Tema pa je res nekoliko nenavadna: podobne ideje imajo Američani, le da ti leta 2021 obupano iščejo avte, ki nimajo nič elektronike (že osnovna teza pri tem je napačna: avti so z elektronskim vbrizgom postali veliko bolj zanesljivi kot z mehanskim), kar pri njih zaradi sistemov za nadzor izpušnih emisij pomeni praktično avte letnik 1970...

Kogar zanima nov ali star avto, ki bo zanesljivo delal z minimalnim vzdrževanjem (pa turbine, direktni vbrizg in kaj vem kaj še gor ali dol) mora iti gledat japonske avtomobile. Na prvo mesto bi dal sam Toyoto, ker se vsaj iz strank ne zajebavajo in probleme zares rešujejo.

Tako so v motorje z GDIjem začeli vgrajevati še dodaten obični injektor za preprečitev nabiranja saj na sesalnih ventilih - vsi ostali proizvajalci pa lepo gledajo na koledar in čakajo, da bo tvoja garancija mimo...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
So nehali kupovat. Srečal jih je razum in zdaj se vozijo pretežno s škodilaki in aziati. Problemov 0. Ne pretiravam, nula. Aja pa vsi so turbo bencinarji.
Za tisto 316 pa se ni odpiralo tošla, ker je zružil v garanciji